تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از روز چهارشنبه و در اصفهان/كنگره بين المللي پزشكي ورزشي برگزار مي‎شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: از روز چهارشنبه و در اصفهان/كنگره بين المللي پزشكي ورزشي برگزار مي‎شود
كنگره بين المللي پزشكي ورزشي برگزار مي‎شود
هشتمين كنگره بين‎المللي پزشكي ورزشي از روز چهارشنبه در اصفهان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ايجاد فرصت جهت ارائه نتايج تازه‎ترين پژوهش‎هاي ملي و بين‎المللي در زمينه علوم، تغذيه و پزشكي ورزشي، تعامل و تبادل نظر پژوهشگران حيطه‎هاي علوم، تغذيه و پزشكي ورزشي و تعامل متخصصان و پژوهشگران با مربيان و معلمان ورزش از اهداف برگزاري اين كنگره است.

كنگره بين المللي پزشكي ورزشي با محورهاي پزشكي ورزشي، تغذيه و ورزش، توانبخشي ورزشي، آسيب شناسي ورزشي،
حركات اصلاحي، آمادگي جسماني، بازي درماني، پاتومكانيك ورزشي، بيومكانيك ورزشي، سبك زندگي فعال، سلامت و ورزش، بيماري و ورزش، ورزش معلولان، روان شناسي ورزش، تربيت بدني مدارس، فناوري ورزش، بدنسازي و زيبايي اندام، آنتروپومتري، ورزش سالمندان، ورزش بانوان، يادگيري حركتي، ورزش كودكان و استعداديابي ورزشي برگزار خواهد شد.

براي برگزاري كنگره بين‌المللي پزشكي ورزشي 1027 مقاله توسط متخصصان داخلي و خارجي به دبيرخانه كنگره واصل شده است تا بهترين‌هاي آنها براي شركت در كنگره انتخاب شوند. ضمن اينكه از ميان مقالات منتخب 90 مقاله در قالب سخنراني و مابقي آنها به صورت پوستر درجريان برگزاري مجمع ارائه خواهد شد.

دعوت از مربيان خارجي شاغل درتيم‌هاي ملي ايران از برنامه‌هاي ويژه براي برگزاري هشتمين كنگره بين‌المللي پزشكي ورزشي است تا از حضور آنها براي برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي نيز استفاده شود.

اين كار با همكاري كميته ملي المپيك انجام مي‌شود و به همين منظور از مربيان خارجي مانند "خوليو ولاسكو"، سرمربي تيم ملي واليبال و مربيان خارجي در رشته‌هاي دووميداني، قايقراني، هندبال و بسكتبال دعوت شده است. البته ولاسكو در حال حاضر در اردوي آماده سازي صربستان به سر مي‌برد و حضور در اين كنگره منتفي است و همكاري ديگر مربيان خارجي نيز هنوز نهايي نشده است.

از آنجا كه كميته ملي المپيك در انعقاد قرارداد مربيان خارجي فوتبال نقشي ندارد، طي مكاتبه با فدراسيون فوتبال از "كي‌روش" براي حضور در كنگره و شركت در كارگاه‌هاي آموزشي دعوت شده است اما هنوز نتيجه قطعي در مورد حضور اين مربي نيز مشخص نيست.

قدرداني از پيشكسوتان پزشكي ورزشي و تربيت بدني علوم ورزشي از ديگر برنامه‎هاي جانبي و ويژه براي برگزاري هشتمين كنگره بين‎المللي پزشكي ورزشي است. براي برگزاري اين كنگره يك تفاهم نامه همكاري ميان فدراسيون پزشكي ورزشي و شهرداري اصفهان منعقد شده است.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|11|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن