تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817091001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوين: دفاع از ولايت فقيه در تمام عرصه‌ها واجب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوين: دفاع از ولايت فقيه در تمام عرصه‌ها واجب است
دفاع از ولايت فقيه در تمام زمان‌ها و عرصه‌ها بر مردم واجب است، اقتدار و عزت امروز جمهوري اسلامي در تمام عرصه‌ها بر دشمنان و بيگانگان اثبات شده است.
ايلنا: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين گفت: حضرت زهرا (س) نخستين قرباني و شهيده راه مستحكم و عميق ولايت است كه با از جان گذشتن پيام پاسداري از دين مبين اسلام و ولايت را به ما رسانده‌اند.

به گزارش ايلنا از قزوين؛ سردار سالار آبنوش در ياد‌واره شهداي روستاي خوزنين كه با حضور مردم و جمعي از مسئولان در مسجد جامع اين روستا برگزار شد با تسليت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار كرد: حضرت زهرا (س) به روايت تاريخ و اسناد شيعي تنها ۷۵ و يا ۹۵ پس از رحلت پدر گراميشان رسول خدا در قيد حيات زندگي كردند كه به روايت محققان علوم اسلامي با فشار‌ها و شكنجه‌هاي فراواني براي آن مادر دلسوز و غم‌پرور همراه بوده است.

سالار آبنوش اضافه كرد: توسعه دين و جلوگيري از انحرافات پس از پيامبر سبب شد كه حضرت زهرا (س) لحظه‌اي در راه اشاعه علوم و معارف پيامبر اسلام و قرآن كريم كوتاهي نكنند.

وي با اشاره به اينكه چرا حضرت زهرا (س) در گمنامي به سر مي‌برد و كسي حقيقت قبر مفقود آن حضرت را نمي‌داند، بيان كرد: بايد تحقيق كرد و پي برد كه چه ارتباط و همدلي معنوي، تأثيرگذار، مهم و همچنين دوطرفه‌اي ميان شهداي دفاع مقدس و حضرت زهرا (س) در گمنامي و مظلوميت است كه اين‌گونه تمام افراد عاشق و دل‌سوخته اين بانوي غم‌پرور هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين با بيان اينكه افراد با سابقه و كساني كه در بطن انقلاب و جنگ تحميلي حضور برجسته داشته‌اند، امروز وظيفه انتقال آن وقايع به نسل جوان را دارند، تصريح كرد: لزوم اشاعه فرهنگ ناب و ارزشمند دفاع مقدس در بين نسل حاضر بسيار سودمند و تأثير‌گذار است.

آبنوش در ادامه با اشاره به آثار و محتواهاي فرهنگي كه هر‌ساله در عرصه مهم دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان در كشور توليد و انتشار مي‌يابد، عنوان كرد: كتاب ارزشمند خاك‌هاي نرم كوشك كه قطره‌اي از درياي بي‌كران خلوص و تقواي شهيد برونسي است به خوبي نقل كرده كه اين شهيد بزرگوار با توسل به نام مطهر حضرت زهرا (س) در شب عمليات بسيجيان و رزمندگان را از معبري كه خطرات و آلوده به مين بود نجات داد و باعث كشف مسير صحيح عمليات شد.

وي با بيان اينكه نشر و ذكر فيوضات و كمالات اهل بيت تنها براي تحريك عواطف و احساسات مخاطبان و مستمعان نيست، اظهار كرد: توسل به ائمه اطهار در دنيا و آخرت سبب رستگاري و قرب الهي مي‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين با اشاره به حوادث تلخ پس از رحلت رسول اكرم در مدينه و شام تصريح كرد: اگر واقعه غدير خم روي نمي‌داد، غير ممكن بود كه آن حوادث تلخ و ناگوار پس از رحلت رسول اكرم (ص) در مسئله جانشيني پيش نمي‌آمد.

آبنوش اضافه كرد: به محض اينكه حضرت رسول مسئله ولايت را در غدير خم تبيين و روشن كردند، تعارض‌ها و كينه‌ورزي‌ها با خاندان اهل بيت آغاز شد.

وي ادامه داد: از بدو اينكه ولايت پس از نبوت به امام علي (ع) رسيد، عده‌اي جاهل و كينه‌ورز تخم كينه و دشمني را عليه اهل بيت در جامعه آن زمان به راه انداختند.

آبنوش عنوان كرد: ولايت‌‌ همان چيزي است كه امروز به محض اينكه در محافل دنيا مطرح مي‌شود، اركان استبداد، كافران و ستمگران زمانه را به لرزه و هراس در مي‌آورد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوين با بيان اينكه دفاع از ولايت فقيه در تمام زمان‌ها و عرصه‌ها بر مردم واجب است، اضافه كرد: اقتدار و عزت امروز جمهوري اسلامي در تمام عرصه‌ها بر دشمنان و بيگانگان اثبات شده است.

آبنوش در ادامه با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي در سال ۵۷ تصريح كرد: دشمني و توطئه‌چيني بيگانگان از زماني در كشور اوج گرفت كه واژه ولايت فقيه در قانون اساسي جمهوري اسلامي نهادينه و پايه‌گذاري شد.

وي اضافه كرد: اسلام و عمل به دستورات شرعي در هيچ زمان بدون تأكيد بر مسئله اساسي و مهم ولايت فقيه سبب هراس و نابودي كينه‌توزي‌هاي دشمنان نمي‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين با بيان اينكه ترور و شهادت شخصيت‌هاي تأثير‌گذار و مهم نظام اسلامي از بدو طرح مسئله ولايت فقيه شكل گرفت، اضافه كرد: مزدوران و منافقان وابسته به شيطان بزرگ در سال‌هاي ابتدايي جنگ تحميلي با ترور مردان و زنان بي‌گناه و همچنين شهادت بزرگ‌مرداني مانند شهيد بهشتي و يارانش در‌ صدد انتقام‌گيري از انقلاب اسلامي و مسئله ولايت فقيه بر‌آمدند.

آبنوش عنوان كرد: مردم با رأي كامل به ولايت فقيه و نظام اسلامي نشان دادند كه لحظه‌اي از دفاع ولايت فقيه غافل نيستند و همواره به آن پايبند هستند.

وي با اشاره به وجود برخي از تفكرات و اعتقادات انحرافي در كشور و در اوائل انقلاب پيرامون مسئله ولايت فقيه و قانون اساسي تصريح كرد: نخستين نخست‌وزير و رئيس دولت موقت كشور در سال ۵۸ در برابر طرح ولايت فقيه و گنجاندن آن در متن صريح قانون اساسي علم مخالفت را بنا كرد و تعبيراتي نا‌به‌جا و جاهلانه را نسبت به اين مسئله در محافل سياسي كشور ابراز مي‌كردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين اضافه كرد: رئيس دولت موقت و شخصي كه از سوي امام خميني (ره) به عنوان نخست‌وزير اعلام شده بود در سخنان و تريبون‌هاي خود در سال‌هاي ابتدايي انقلاب اسلامي اصرار مي‌كرد كه نام ولايت فقيه را بايد از متن قانون اساسي جمهوري اسلامي بيرون كشيد و خارج كرد.

آبنوش با طرح اين سئوال كه دليل ترور و از بين بردن محققان و دانشمندان چه مي‌تواند باشد، خاطرنشان كرد: مردم ما تا جان در بدن دارند عرصه را براي حضور بيگانگان و استكبار جهاني تنگ مي‌كنند.

وي اضافه كرد: سردار رشيد اسلام فرمانده سپاه قدس به دليل اينكه در حمايت بي‌چون و چرا از دستورات مقتدا و مولاي خود حضرت امام خامنه‌اي لحظه‌اي درنگ و صبر نكرده، مورد نفرت و غضب سران پارلمان آمريكا و سرويس‌هاي موساد و سيا قرار مي‌گيرد و آن‌ها براي وي طرح ترور را راه مي‌اندازند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين در خاتمه تأكيد كرد: ملت مسلمان و با بصيرت ايران اسلامي همواره با توكل بر خداوند متعال در برابر متجاوزان و ستمگران عالم ايستادگي كرده و اقتدار و عزت كشور را تضمين مي‌كنند.

پايان پيام

شنبه|ا|9|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن