تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798344090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نارضايتى مردم از بانك ها اوج گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: نارضايتى مردم از بانك ها اوج گرفت
مدير اداره نظام هاى پرداخت بانك مركزى در حالى از افزايش نظارت اين بانك بر عملكرد شبكه بانكى به ويژه در بخش خودپردازها خبر مى دهد كه در دورز اخير اكثر بانكها شبكه شتاب خود را به روى مردم بسته اند و مردم را در مقابل خودپردازها سرگردان كرده اند.به گزارش مهر، در دو روز اخير با واريز حقوق كارمندان بانكى و لزوم تغيير رمز براى افرادى كه خواستار استفاده از كارتهاى بانكى در خودپردازها هستند، مراجعه به اين دستگاه ها افزايش يافته است.اين در حالى است كه اكثر بانكها طى دو روز گذشته سيستم شتاب خود را به روى مشتريان ساير بانكها بسته اند و از ارائه خدمات به مشتريان دارنده كارت ساير بانكها امتناع مى كنند. بسيارى از بانكها از ساعات پايانى كار خود با تغييراتى كه بر روى دستگاه هاى خودپرداز بانكى انجام داده اند به مشتريان اعلام مى كنند كه دستگاه قادر به ارائه خدمات نمى باشد و برخى ديگر حتى از ارائه خدمات مانند تغيير رمز كارت بانكى مشتريان خود نيز سرباز مى زنند.گرچه مشكل بستن شبكه شتاب بر روى مشتريان همواره يكى از مشكلاتى بوده است كه مردم در روزهاى پايانى هر ماه و سال با آن مواجه هستند، اما طى روزهاى اخير به دليل درخواست هاى مكرر نظام بانكى براى تغيير رمز كارت ها و افزايش مراجعات مردم به اوج خود رسيده است.
به نظر مى رسد كه سيستم الكترونيك و خودپردازهاى بانكى قادر به ارائه سرويس به اين حجم گسترده از مراجعه كنندگان نيست و در مقابل اين مراجعات از كار افتاده است. در اين شرايط مردم خواستار رسيدگى بيشتر بانك مركزى هستند و نسبت به عملكرد بانكها انتقاد دارند.شبكه الكترونيك بانكى نشان داده است كه هيچگاه در روزهاى سخت و پركار قادر به ارائه سرويس مناسب به مردم نيست و مردم نمى توانند به اين سيستم ها اعتماد كافى را داشته باشند.انتقاد مردم از شبكه بانكى كشور طى اين روزها به اوج خود رسيده است و در مشتريان بانكى نا اطمينانى ايجاد كرده، مردم نگران وضعيت حسابهاى خود هستند و از دردسرهايى كه براى استفاده از اين كارتها و سرگردانى مقابل خود پردازها دارند، ناراضى اند. ناصر حكيمى مدير اداره نظام هاى پرداخت بانك مركزى از برنامه اين بانك براى افزايش نظارت بر عملكرد بانكها در ارائه سرويس و خدمات الكترونيك به ويژه در خودپردازها به مردم خبرداد.وى با اعلام اينكه بانك مركزى برنامه هاى جديدى در بخش الكترونيك شبكه بانكى دارد، افزود: بانك مركزى به زودى اين برنامه ها را اعلام مى كند.وى تصريح كرد: بانكها به هيچ عنوان نبايد از ارائه سرويس در خودپردازها به مردم امتناع كنند و شبكه شتاب را ه روى مردم ببندند.

شنبه|ا|2|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن