تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815299917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله نوري همداني:پيشرفت‌هاي كشور مرهون استقرار نظام اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آيت الله نوري همداني:پيشرفت‌هاي كشور مرهون استقرار نظام اسلامي است
پيشرفت‌هاي كشور مرهون استقرار نظام اسلامي است
قم - خبرگزاري مهر: يكي از مراجع تقليد شيعيان، پيشرفت هاي علمي كشور در عرصه هاي مختلف را مرهون استقرار نظام اسلامي دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله العظمي حسين نوري همداني بعد از ظهر پنج شنبه در ديدار رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور و اعضاي شوراي مركزي و همچنين رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قم با وي با بيان اينكه در خلقت خداوند ناهمگوني و ناكاستي وجود ندارد افزود: در خلقت و نظام هستي همه چيز سر جاي خود قرار دارد و همه موارد در ارتباط و هماهنگ با هم هستند.

وي با تسليت فرا رسيدن ايام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) اولين شهيد در راه حكومت اسلامي و ولايت است.

استاد برجسته حوزه عليمه قم گفت: خطبه حضرت زهرا(س) در 13 محوراست كه اين خطبه هنوز براي مسلمانان درس‌هاي تازه و فراواني دارد و بايد سعي شود تا اين خطبه در ادارات و مراكز عمومي در معرض ديد همگان قرار گيرد تا جامعه با اين معارف بيشتر آشنا شود.

وي افزود: پيامبر(ص) با سختي‌هاي فراواني حكومت اسلامي را پايه گذاري كرد و در پايان عمر شريفشان اميرالمومنين(ع) را به عنوان جانشين خود معرفي كردند اما متأسفانه برخي افراد سودجو انحرافي در اين مسير ايجاد كردند.

آيت الله نوري همداني با بيان اينكه امام خميني(ره) پس از قرن‌ها توانستند بار ديگر حكومت اسلامي را در ايران پايه گذاري كنند افزود: امام راحل با روشنگري‌هاي خود توانستند رژيم 2500 ساله ستم شاهي را سرنگون كند و اين در حالي بود كه تمام ابرقدرت‌هاي آن زمان از استكبار حمايت مي‌كردند.

وي گفت: در طول هشت سال جنگ تحميلي نيز 35 كشور از صدام حمايت مي كردند اما نتوانستند كاري از پيش ببرند.

اين مرجع تقليد شيعيان با بيان اينكه اسلام ولايت بر مسلمانان را تنها از آن پيامبر(ص)، امامان معصوم و در زمان غيبت نيز برعهده ولي فقيه مي‌داند افزود: اسلام با حكومت افراد ظالم و خوشگذران بر امت اسلامي مخالف است.

وي با اشاره به پيشرفت كشور در زمينه‌هاي مختلف علمي اظهار داشت: تمامي اين پيشرفت‌ها در سايه نظام اسلامي تحقق يافته و مرهون استقرار حكومت اسلامي است.

آيت الله نوري همداني افزود: اما راحل معتقد بودند كه انقلاب اسلامي ايران زمينه ساز قيام و حكومت امام زمان(عج) است كه به بركت اين قيام مستضعفان جهان در برابر استكبار به پيروزي خواهند رسيد.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|1|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن