تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817229048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: خبر
مال دزدي به سارق حرفه اي خودرو وفا نكرد

رييس كلانتري 161 ابوذر گفت:در خلال اجراي طرح امنيت محله محور سارق حرفه اي خودرو كه پرايد يكي از شهروندان ساكن در خيابان زمزم را به سرقت برده بود، شناسايي و دستگير شد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،سرگرد حجه اله مرادي رييس كلانتري 161 ابوذر در به تشريح جزييات خبر فوق پرداخت. سرگرد مرادي ادامه داد:در خلال اجراي طرح امنيت محله محور كه با هدف كنترل سرقت و برخورد با سارقان خودرو در حال پيگيري بود؛ يكي از شهروندان تهراني بامركز فوريت هاي پليسي 110تهران بزرگ تماس گرفت و ضمن معرفي خود به نام “محمد –ح” اظهار داشت:”دوشنبه شب خودرو پرايدم را مقابل منزل پارك و صبح هنگاميكه مراجعه كردم متوجه شدم خودرو به سرقت رفته است”. اين مقام مسئول در پليس پايتخت،يادآور شد:با توجه به اظهارات شاكي و اطلاعات بدست آمده، ماموران گشت نامحسوس كلانتري سرانجام موفق شدند هويت سارق به نام “علي” كه از سارقان معروف جنوب تهران بود را مشخص كنند. سرگرد حجه اله مرادي در پايان با اشاره به اينكه متهم در يك عمليات غافلگيرانه در خيابان زمزم شناسايي و دستگيرشد،خاطر نشان كرد: پرونده اي در اين خصوص تشكيل و به منظور رسيدگي تخصصي تر به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ ارسال شد.

كشف خودروي مسروقه و دستگيري سارق

سرهنگ علي باسلوسي، ديروز از دستگيري يك سارق خودرو با شليك گلوله پليس در بزرگراه باكري خبر داد. اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:” مدتي پيش دستگيري يك سارق خودروي سابقه دار در دستور كار ماموران اين يگان قرار مي گيرد و ماموران تجسس كلانتري براي شناسايي متهم اقدامات خود را آغاز مي كنند تا اينكه كار به نتيجه رسيده و موفق مي شوند اين متهم را كه يكي از سارقان سابقه دار خودرو بود، شناسايي كنند. وي افزود:” در چندي مرحله اين فرد تحت تعقيب قرار مي گيرد و محل اختفاي وي شناسايي مي شود اما هر بار كه ماموران براي دستگيري وي اقدام مي كنند اين فرد موفق مي شود پيش از اعزام ماموران محل اختفاي خود را عوض كند تا اينكه دوشنبه شب در يك قرار ملاقات صوري اين متهم پس از تعقيب و گريزي كوتاه و شليك اولين گلوله تسليم و براي بازجويي به كلانتري منتقل شد. سرهنگ باسلوسي عنوان داشت:” متهم كه “علي” معروف به “كوكي” بود، بازداشت، خودروي مسروقه همراهش به پاركينگ كلانتري منتقل شد و خود متهم توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شد كه پس از مداوا براي بازجويي به كلانتري منتقل و در تحقيقات انجام شده به جرايم خود مبني بر سرقت خودرو اعتراف كرد. گفتني است، براي تحقيقات در مورد سرقت هاي احتمالي ديگر، متهم مذكور به پايگاه دوم پليس آگاهي منتقل شد.

كيف قاپ موتورسوار در پايان راه به پليس رسيد

سرهنگ شهريار بشتام، صبح ديروز از دستگيري يك كيف قاپ كه با موتورسيكلت از شهروندان سرقت مي كرد، خبر داد . سرهنگ شهريار بشتام، رييس كلانتري 118 ستارخان صبح ديروز در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني پليس، از دستگيري يك كيف قاپ كه با موتورسيكلت از شهروندان سرقت مي كرد، خبر داد. اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:” با افزايش شكايت تعدادي از شهروندان تهراني ساكن محدوده ستارخان به ماموران اين كلانتري در خصوص افزايش كيف قاپي توسط يك موتورسوار اقدامات ماموران براي شناسايي و دستگيري متهم آغاز شد. وي ادامه داد:” در اين رابطه تحقيقات آغاز و پس از اينكه مشخص شد تمام سرقت ها به يك شيوه انجام شده است ماموران براي دستگيري وي مناطقي را كه سرقت در آن اتفاق افتاده بود، تحت نظر قرار داده تا اينكه موفق شدنداين فرد را هنگام شناسايي كرده و وي را بازداشتكردند. وي افزود:” اين فرد به كلانتري منتقل شد و در تحقيقات مشخص شد كه وي همان سارقي استكه شهروندان از وي شكايت كرده و بر همين اساس ماموران كلانتري وي را به اتهام كيف قاپي بازداشت و براي تحقيقات به كلانتري منتقل كردند. كلانتر 118 ستارخان اظهار داشت:” بلافاصله از اين متهم بازجويي انجام شده و وي به كيف قاپي از شهروندان در خيابان هاي ستارخان و ميدان توحيد و اطراف آن اعتراف كرد كه پس از تكميل پرونده براي انجام تحقيقات به پايگاه دوم پليس آگاهي منتقل شد.

كشف 162 كيلو ترياك و حشيش از 4 تريلي حمل بار در اصفهان

گروه حوادث:مأموارن پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان طي روزهاي گذشته مقدار 162 كيلو ترياك و حشيش را در بازرسي از چهار تريلر حمل بار كشف و ضبط كردند. حسين رضايي با بيان اين مطلب اظهار داشت: مأموران با هماهنگي مقام قضايي طي سه عمليات جداگانه در روزهاي جمعه و شنبه 25 و 26 فروردين‌ماه چهار دستگاه تريلي حامل بار مواد مخدر را شناسايي و توقيف كردند. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصريح كرد: اين تريلي‌ها كه هندوانه،گندم و كاغذ حمل مي‌كردند هر كدام با ايجاد جاسازي‌هاي پيچيده در بدنه خودرو مقاديري مواد مخدر جاسازي كرده بودند كه مقدار 100 كيلوگرم ترياك و 62 كيلوگرم حشيش از آنها كشف و ضبط شد. وي ادامه داد: در اين سه عمليات كه به صورت جداگانه در 48 ساعت گذشته صورت گرفت، مأموران اداره عمليات ويژه اين پليس چهار دستگاه تريلي حمل بار را توقيف و شش نفر از قاچاقچيان حرفه‌اي را در اين ارتباط دستگير كردند.

رضايي بيان داشت: تمام متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده به منظور سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شده و با قرار صادره روانه زندان شدند.

چهارشنبه|ا|30|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن