تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817059948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: ايران در ايران
اجراي طرح حذف و جايگزيني باغات فرسوده و قديمي در بوشهر
بوشهر - خبرنگار طرح حذف و جايگزيني باغات فرسوده و قديمي در بوشهر به اجرا در مي‌آيد.
نوذر منفرد رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان بوشهر دراين باره گفت: تمام كساني كه متقاضي اجراي اين طرح هستند ،مي‌توانند به مديريت‌هاي جهاد كشاورزي شهرستان‌هاي استان مراجعه و درخواست خود را همراه با مدارك تحويل دهند.اين اعتبارات به صورت 85 درصد كمك بلاعوض دولت و 15 درصد سهم كشاورز پرداخت مي‌شود و هيچ‌گونه محدوديت اعتباري وجود ندارد.
وي تصريح كرد: امسال نيز 108 ميليارد تومان اعتبار بابت فعاليت‌هايي از جمله مجتمع‌هاي نيمه تمام و طرح‌هاي كوچك كشاورزي و توسعه و اصلاح باغات اختصاص يافته است.منفرد به تعيين نرخ خريد گندم كه به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است و تاكنون نرخي براي آن مشخص نشده اشاره كرد و افزود: اداره غله اعلام كرده نرخ گندم 360 تومان در هر كيلوست كه مابه‌التفاوت آن در آينده پرداخت مي‌شود. امسال به6 هزار هكتار از اراضي گوجه‌كاران استان خسارت وارده شده كه در آينده اين خسارات پرداخت مي‌شود.

آغاز عمليات ساخت جاده ريگان - ايرانشهر
زاهدان - خبرنگار ساخت فاز اول باند جاده ريگان - ايرانشهر به طول 4كيلومتر با اعتبار 16 ميليارد ريال آغاز شد.
محمد برزنگ فرماندار ريگان ابراز اميدواري كرد، اين طرح 50 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و 60 درصد عمليات خاكي آن به پايان رسيده و در هفته دولت به بهره برداري مي‌رسد. وي با بيان اينكه 30 كيلومتر از راه‌هاي روستايي ريگان امسال آسفالت خواهد شد افزود: با آسفالت اين راه‌هاي روستايي يك هزار و 500 خانوار از راه مناسب برخوردار مي‌شوند.

زيرساخت‌هاي مرز باشماق تكميل مي‌شود
سنندج - خبرنگار زيرساخت‌هاي مرز باشماق مريوان امسال تكميل و راه‌اندازي مي‌شود.
سيروس شاه‌غيبي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان يادآور شد: يكي از راه‌هاي تحقق شعار امسال براي حمايت از توليد و سرمايه ملي فراهم شدن زيرساخت‌هاي لازم براي رشد صادرات است كه تكميل و راه‌اندازي مرز رسمي باشماق براي توسعه استان از آن جمله است. وي بر اولويت‌بندي تقسيم كار استاني بر اساس سند راهبرد ملي توسعه صادرات تأكيد كرد و افزود: حمايت از توليد، كار و سرمايه ايراني رشد اقتصادي و تقويت نظام اقتصادي را بيش از پيش محقق مي‌سازد.

انعقاد تفاهمنامه با تركيه براي اجراي طرح قطار شهري كرج
كرج - خبرنگار بودجه 200 ميليارد توماني طرح قطار شهري كرج تحت تأثير جذب سرمايه‌گذار خارجي به 800 ميليون يورو افزايش يافت.
عيسي فرهادي استاندار البرز از انعقاد تفاهمنامه بين شهرداري كرج و شركت تركيه‌اي براي اجراي طرح قطار شهري خبر داد و اظهار داشت: مقرر شد، طرح قطار شهري كرج با سرمايه‌گذاري سرمايه‌گذاران ترك پس از اخذ مصوبات قانوني در قالب انعقاد تفاهمنامه اجرايي شود. وي به ورود سرمايه سرمايه‌گذار ترك براي اجراي اين طرح اشاره كرد و گفت: بودجه اجراي طرح قطار شهري كرج طي 6 سال تنها 200 ميليارد تومان بوده كه اين ميزان بودجه تحت تأثير شركت مديريت شهري كرج در همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در تركيه تا 800 ميليون يورو رسيد و اين مهم رهاورد مطلوبي براي كلانشهر كرج است.

ساخت شهرك فلزات گرانبها در مشهد
مشهد- خبرنگار مطالعات طرح اوليه احداث شهرك فلزات گرانبها در مشهد تكميل و ساخت آن آغاز شد.
محمدحسن بناءرضوي مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي خراسان رضوي بيان كرد: احداث اين شهرك با وسعت 8/3 هكتار در جنوب شرقي فرودگاه بين‌المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد، سبب توسعه اقتصادي و امنيت اين حرفه مي‌شود.
وي در ارتباط با سرمايه‌گذاري در طرح احداث شهرك فلزات گرانبها و تجارت و گردشگري مشهد گفت: اين شهرك با دستور استاندار و با مشاركت سازمان همياري شهرداري‌هاي خراسان رضوي، شهرداري مشهد و بخش خصوصي فعال در اين طرح به منظور ايجاد زيرساخت‌هاي اقتصادي و ايجاد امنيت براي توليد و اشتغالزايي مؤثر و همچنين ارائه خدمات فني،آموزشي بويژه ارائه دانش فناوري روز اين صنعت به متقاضيان احداث مي‌شود.

اختصاص اعتبار براي توسعه كشاورزي مازندران
ساري - خبرنگار 205 ميليارد تومان به طرح توسعه كشاورزي مازندران اختصاص يافت.
ولي فرزانه معاون برنامه‌ريزي استانداري مازندران با بيان مطلب فوق افزود: به منظور افزايش توان توليد و تقويت ظرفيت‌هاي اشتغال، كارگروه توسعه بخش كشاورزي به مسئوليت رئيس جمهور و عضويت وزيران مربوطه تشكيل شد. اين كارگروه به صورت ستاد اجرايي و با رياست استاندار و در شهرستان‌ها به رياست فرماندار فعاليت خود را آغاز كرده است.
وي با اعلام اين‌كه 6 هزار و 600 ميليارد تومان امسال براي اجراي طرح‌هاي بخش كشاورزي در 10 طرح و 60 شهر، فعاليت اولويت‌دار در نظر گرفته شده، يادآور شد: سهم مازندران براساس شاخص‌هاي موجود، 205 ميليارد تومان بوده كه در مرحله اول سهم شهرستان‌ها 100 ميليارد تومان تخصيص يافته است.

مسافران، هوا، راه‌ها و شهرها

كاهش بارندگي‌ها اواخر هفته
نقشه‌هاي پيش‌يابي نشان مي‌دهد كه امروز سه‌شنبه براي برخي نقاط شمال غرب، غرب، دامنه‌هاي البرز و زاگرس مركزي، سواحل درياي خزر، استان‌هاي واقع در مركز، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب بارش باران گاهي رعد و برق ، وزش باد و برخي نقاط تگرگ پيش‌بيني مي‌شود.روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه نيز براي مناطق نيمه‌غربي جوي نسبتاً آرام حاكم است و در اين مدت براي مناطق نيمه‌شرقي رگبار، رعد و برق و وزش باد ادامه دارد، به‌تدريج اواخر وقت پنجشنبه از شدت بارش كاسته مي‌شود.

خسارت سرما و سيل در استان‌هاي اصفهان و گلستان
سرما، بارش تگرگ و سيل در روزهاي اخير در استان اصفهان 500 ميليارد ريال خسارت به همراه داشته است. ميزان بارندگي در مناطق شمالي، مركزي و شرقي نسبت به ديگر مناطق استان بيشتر بوده و خسارت‌هاي وارده مربوط به اين مناطق در بخش‌هاي مختلف كشاورزي، راه، تأسيسات شهري و مسكن بوده است. اردستان، كاشان، نطنز، آران و بيدگل، ورزنه و نائين از جمله مناطقي است كه در حوادث روزهاي اخير دچار آسيب و خسارت شده‌اند. سه گروه از كارشناسان به منظور بازديد از خسارات وارده و برنامه‌ريزي براي بازسازي به شهرهاي كاشان، آران و بيدگل و نطنز اعزام و اكيپ‌هاي هلال احمر در مناطق مختلف استان مستقر شده‌اند. همچنين اقداماتي به منظور تخليه آب از منازل و معابر و توزيع اقلام اوليه امدادي به 130 مسافر در راه مانده انجام شده است. همچنين سيلاب اخير 110 ميليارد تومان خسارت به بخش‌هاي مختلف گلستان وارد كرد. از مجموع خسارت‌ها 40 ميليارد تومان به بخش كشاورزي استان و 70 ميليارد تومان هم به بخش‌هاي زيرساختي و زيربنايي وارد شده است.

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن