تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820947154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يعقوبي به مهر خبر داد:رشد پروژه هاي عمراني در پيشوا/ توسعه فضاهاي تفريحي و ورزشي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يعقوبي به مهر خبر داد:رشد پروژه هاي عمراني در پيشوا/ توسعه فضاهاي تفريحي و ورزشي
رشد پروژه هاي عمراني در پيشوا/ توسعه فضاهاي تفريحي و ورزشي
پيشوا – خبرگزاري مهر: شهردار پيشوا اظهار داشت: پروژه هاي عمراني شهرستان پيشوا در سال 90 و سال جديد رشد چشمگيري داشته و بسياري از آنها به بهره برداري رسيده است.

شيرزاد يعقوبي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با حمايت مسئولان استاني و شهرستان، اقدامات خوبي در زمينه انجام فعاليتهاي عمراني در سطح شهر پيشوا انجام شده است.

وي بيان داشت: احداث ساختمانهاي مركزي و اداري آتش نشاني با اعتبار شش ميليارد و سه ميليارد ريال، كاشي كاري و محوطه سازي مزار شهداي گمنام با اعتباريك ميليون ريال، بهسازي ميدان شهيد چمران با اعتبار چهار ميليارد و 500 هزار ريال، افتتاح پروژه هاي شهري، اجراي آبياري قطره اي در ميادين مختلف شهرستان از جمله اقدامات انجام شده از سوي شهرداري است.

اين مسئول ادامه داد: كمك مالي شهرداري براي راه اندازي ادارات شهرستان، احداث سكوي جايگاه تنديس شهيد اردستاني با اعتبار پنج ميليارد ريال، راه اندازي پارك خانواده، خريد ماشين آلات خدمات شهري با اعتبار سه ميليارد ريال، تعويض جدول و آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار 13 ميليارد ريال، كانال زيربنايي خيابان كارگر با اعتبار بالغ بر پنج ميليارد ريال و... از ديگر اقدامات است.

توسعه فضاهاي تفريحي و ورزشي از مهمترين برنامه هاست

وي عنوان كرد: توسعه فضاهاي تفريحي و ورزشي در سطح شهرستان پيشوا از مهمترين برنامه هاي شهرداري است و با جديت تمام دنبال مي شود.

شهردار پيشوا افزود: احداث بوستانهاي ياس، شقايق، لاله، شهيد اصفهاني، كتاب و ساير مكانها از جمله اقداماتي است كه براي افزايش سرانه ورزشي و تفريحي شهرستان انجام گرفته است.

راه اندازي ساختمان جديد شهرداري

وي يادآور شد: يكي از مشكلات شهرداري كمبود فضا براي مجموعه بود كه با افتتاح ساختمان جديد اين مشكل برطرف شد و اين اداره به خيابان فلسطين و ساختماني جديد و مجهز انتقال داده شد.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|26|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن