تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816225047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديريت بحران كشورپارسال 85 هزار ميليارد ريال اعتبار هزينه كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديريت بحران كشورپارسال 85 هزار ميليارد ريال اعتبار هزينه كرد
گرگان - معاون بازسازي سازمان مديريت بحران كشور گفت: ميزان اعتبار اين سازمان براي تمامي امور مربوطه، در مجموع 85 هزار ميليارد ريال بود كه تامين اعتبار شد و تخصيص يافت.


به گزارش ايرنا، مهندس "محمدفريد لطيفي" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سعي كرده ايم كه اعتبارات را به صورت عادلانه و بر حسب نياز ميان استان ها توزيع كنيم و اين اعتبارات در مجموع در بخش هاي كشاورزي، امور آب و جبران خسارت ها هزينه شده است.

وي تصريح كرد: از ابتداي سال، رياست سازمان، درگير تامين اعتبار و مصوبه بودجه مورد نياز بود كه چند روز قبل از حوزه راهبردي مبلغي را مصوبه گرفتند و تا دو هفته ديگر، ميزان دقيق آن مشخص مي شود.

وي در باره بيمه كشاورزي و اماكن كشور گفت: براساس قانون برنامه، همه اماكن مسكوني و محصولات كشاورزي بايد در سال جاري بيمه شوند و يك بيمه اجباري براي همه است، زيرا وقتي خسارتي به فردي وارد مي شود، اگر بيمه نداشته باشد، بسيار سرافكنده براي جبران خسارت پيش هر كسي مي رود، اما ما معتقديم شان و جايگاه و منزلت اين مردم بايد حفظ شود و اگر بيمه داشته باشند، صنعت بيمه موظف است به طور تمام و كمال بر اساس تعهدات قانوني خود، خسارات وارده را جبران نمايد.

لطيفي در ادامه افزود: طرح بيمه اجباري در قالب لايحه اي به مجلس تقديم شده و بزودي به صحن علني مي آيد و اميد داريم كه نمايندگان به اين لايحه نظر مثبت دهند.

معاون بازسازي سازمان مديريت بحران كشور يادآور شد: سال 1362 صندوق حمايت از بيمه كشاورزي تشكيل شده بود، اما خدماتي كه ارائه مي داد، كم بود و مشكلات و مغايرت هايي با قانون داشت كه برنامه ريزي هاي خوبي در خصوص اصلاح اين موارد شده است.

معاون بازسازي سازمان مديريت بحران كشور گفت: در حوزه مربوط به سيل، اولويت اصلي ما در تخصيص اعتبار، طرح هاي آبخيزداري بالا دست است.

به گزارش ايرنا، مهندس "محمدفريد لطيفي" روز پنج شنبه در بازديد از مناطق سيل زده شهرستان آق قلا افزود: آب منطقه اي و جهاد كشاورزي بايد سفره هاي آب زيرزميني كه در معرض تهديد قرار دارند را با زهكشي زمين هاي بالادست مديريت نمايند و از سوي ديگر، آب را عدالت محورانه بين كشاورزان توزيع كنند.

وي اظهار داشت : ما آمادگي براي طرح هاي پيشنهادي آبخيزداري اراضي بالادست را داريم و مي توانيم در اين زمينه هزينه كنيم.

وي تصريح كرد: در گذشته كه سازمان مديريت بحران در قالب ستاد بود، بعد از حادثه وارد عمل مي شد، اما اكنون در قبل، حين و پس از بحران و حادثه اين سازمان نقش دارد و انتظار داريم كه پس از عمليات امداد و نجات و خارج شدن منطقه از وضعيت بحران، امكانات در منطقه باشد.

وي ادامه داد: با توجه به اين كه در سيلاب اخير، به كشاورزي و امور آب منطقه خساراتي وارد شد، برآورد كامل خسارات را مسئولان استان در اختيار ما قرار دهند تا سريع تر براي تامين اعتبار تصميمات لازم گرفته شود.

لطيفي در ادامه گفت: برخي زمين هاي كشاورزي كه بيمه بود، صنعت بيمه كشور، موظف است، خسارات وارده را جبران كند و بخش هاي ديگر را با برنامه ريزي هاي لازم، جبران خسارت خواهيم كرد.

معاون بازسازي سازمان مديريت بحران كشور افزود: مبلغ برآورد اوليه خسارت اين سيلاب يك صد ميليارد ريال است و سيلاب سال گذشته در استان 150 ميليارد ريال برآورد خسارت شد كه كار تفاهم نامه را انجام داديم و رديف بودجه و محل تأمين اعتبار مشخص شده و بزودي ابلاغ خواهد شد.

7467/602 /506

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر :2519593

602/7467

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80074433

پنجشنبه|ا|24|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن