تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله شبستري:حضور مسئولان در صفوف نماز جماعت ريا نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آيت الله شبستري:حضور مسئولان در صفوف نماز جماعت ريا نيست
حضور مسئولان در صفوف نماز جماعت ريا نيست
تبريز - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: حضور مسئولان نظام در صفوف نماز جماعت نه تنها ريا نيست بلكه در راستاي اهداف نظام اسلامي و شرع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله محسن مجتهد شبستري شامگاه چهارشنبه در آيين تجليل از فعالان نماز استان در محل استانداري با بيان اين مطلب اظهار داشت: اينكه برخي مسئولان و مديران شركت در نماز جماعات محل كار خود را رياكاري و تظاهر مي‌دانند و براي همين شركت نمي‌كنند، اين امر مورد انتقاد است چرا كه هيج منافاتي با اهداف اصلي نماز ندارد.

وي با تاكيد بر اينكه نماز مرز بين كفر و ايمان است، خواستار حضور مسئولان و مديران ادارات و نهادهاي دولتي در صفوف نماز جماعات دستگاه‌ها شد.

امام جمعه تبريز ادامه داد: امامان جماعت در مراكز عمومي نظير كارخانه و دستگاه‌هاي دولتي به حداقل واجبات عمل كنند، چرا كه به دليل مشغله كاري در مراكز عمومي نظير دانشگاه‌ها، كارخانجات و مدارس كه زمان محدودي در اختيار است طولاني كردن نماز جماعت پسنديده نيست و باعث دلزدگي افراد مي‌شود.

نماينده مردم آذربايجان‌شرقي در مجلس خبرگان رهبري جامع‌ترين و كامل‌ترين دين را اسلام نام برد و گفت: دستورات اسلام آموزنده همچنين جامع و كامل براي تربيت نسل‌ها در همه قرون و اعصار است.

وي گفت: بي‌توجهي به نماز از عوامل بروز مشكلات روحي و رواني در جوامعي كه لائيك بوده و دين را قبول ندارند شده است به طوريكه آمار اينگونه بيماري‌ها در اين نوع كشورها افزايش قابل تاملي دارد.

وي تصريح كرد: نماز داراي بركات فراواني است كه باعث مي‌شود انسان از گناه دور مانده و نمازهاي جماعات همچنين باعث مي‌شود كه وحدت و همبستگي در سايه آن شكل منسجمي به خود بگيرد.

امام جمعه تبريز گفت: در سال‌هاي بعد از پيروزي انقلاب برپايي نماز جمعه و جماعات احيا شد اما هنوز تا رسيدن به درجه مطلوب فاصله دارد كه اقدامات عملي به جاي شعار دادن بايد انجام شود.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|24|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن