تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816931761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقدير ويژه استاندار آذربايجان غربي از تلاشگران هلال احمر آذربايجان غربي در اجراي طرح نوروزي 91خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: تقدير ويژه استاندار آذربايجان غربي از تلاشگران هلال احمر آذربايجان غربي در اجراي طرح نوروزي 91خبرگزاري موج -


۲۲ فروردين ۱۳۹۱ (۱۷:۳۲ب.ظ)

تقدير ويژه استاندار آذربايجان غربي از تلاشگران هلال احمر آذربايجان غربي در اجراي طرح نوروزي 91
خبرگزاري موج - استاندار آذربايجان غربي از حضور فعال جمعيت هلال احمر استان در طرحهاي نوروزي اين نهاد بصورت ويژه قدرداني كرد و گفت: حس مشاركت جويي و انجام كارهاي خير جايگاه والايي نزد خداوند دارد كه در طرحهاي هلال احمر تبلور يافته است.

وحيد جلال زاده صبح امروز در نشست تجليل از اعضاي جمعيت هلال احمر استان كه با حضور مدير عامل جمعيت، معاونين و روساي شعب شهرستان ها در استانداري برگزار شد، افزود: حس زيباي نوعدوستي و مشاركت در امور ياري رساني به همنوعان ارزش والايي دارد و اين حس بايد بيش از پبش تقويت و ترويج شود.
وي با قدرداني ويژه از حضور جمعيت هلال احمر در طرحهاي نوروزي به خصوص امداد رساني به در راه ماندگان جاده اي در زمان بارش سنگين برف و كولاك در محورهاي مختلف استان تاكيد كرد: اين نهاد در اين حوادث با حضور و مشاركت دستگاههاي اجرايي ديگر به نحو شايسته عمل كرد كه من بطور ويژه از اين حضور فعال سپاسگزاري مي كنم.
استاندار آذربايجان غربي با اشاره به وجود برخي مشكلات درماني از جمله نبود پزشك متخصص در برخي مناطق محروم و سخت گذر استان تاكيد كرد جمعيت هلال احمر استان با استفاده از روحيه داوطلبي و بسيجي اعضاي خود بيش از گذشته در رفع اين مشكلات گام بردارد.
آقاي جلال زاده تاكيد كرد : استانداري آذربايجان غربي و فرمانداريها نيز آماده هستند با تمام توان در اين زمينه از جمعيت هلال احمر حمايت و پشتيباني كنند تا سنت حسنه كمك به محرومان بيشتر در جامعه ترويج و نهادينه شود.
وي با بيان اينكه در بحث جوانان سازمان ها و نهادهاي زيادي فعاليت مي كنند افزود: جمعيت هلال احمر استان مي تواند با گسترش و توسعه فعاليت خود در قالب اردوهاي جهادي و راه اندازي بيمارستانهاي سيار و صحرايي در مناطق محروم از حمايت هاي استانداري بهره مند شود.
آقاي جلال زاده در اين نشست از افزايش صد در صدي بودجه جمعيت هلال احمر استان خبر داد و اضافه كرد: علاوه بر اين استانداري آماده است از هر گونه طرح و برنامه جديد اين نهاد نيز حمايت و پشتيباني مالي بكند.
استاندار آذربايجان غربي با اشاره به اينكه در زمينه به روز رساني تجهيزات و لوازم امداد رساني، جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي در نوروز امسال به خودروها و تجهيزات جديدي مجهز شده است افزود: تجهيزات و ابزار نوين نقش بسزايي در امداد رساني دارد و اين نهاد بايد با استفاده از كمك هاي سازمان مركزي و اعتبارات ستاد بحران نيازهاي خود را در اين زمينه برطرف كند.
وي با تاكيد بر لزوم ايجاد و توسعه انبارهاي امدادي براي استفاده در مواقع بروز بحران استفاده از ظرفيت ها و اعتبارات شهرستاني براي ايجاد انبار در شهرستان هاي فاقد انبار امدادي را خواستار شد.
آقاي جلال زاده همچنين اهميت آموزش داوطلبان و قشرهاي مختلف مردم را براي كمك در حوادث و بلاياي غير مترقبه خاطر نشان كرد.
مديرعامل جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي نيز در اين جلسه به ارائه گزارشي از دستاوردهاي اين جمعيت در سال هاي اخير پرداخت و افزود: با تاكيد استاندار آذربايجان غربي افزايش آموزش هاي عمومي و تخصصي، ارتقاء شاخص سرعت در امدادرساني حوادث و تجهيز بيش از پيش مجموعه به امكانات اوليه و پيشرفته از مهمترين اولويت هاي كاري جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي در 15 ماه گذشته بود كه در اين سه بخش به شاخص هاي چشمگيري دست يافتيم .
دكتر زينالپور اذعان داشت: متشكل كردن پزشكان متخصص براي ارائه خدمات پزشكي داوطلبانه در نقاط محروم استان و برنامه ريزي براي اجراي مطلوب طرحهاي غني سازي اوقات فراغت از ديگر برنامه هاي اولويت دار جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي در سالهاي 89 و 90 بود كه در اين موارد نيز علاوه بر اينكه براي نخستين بار در كشور خدمات ويژه اي به مردم مناطق محروم ارائه شد تجربيات گرانبهايي نيز براي مجريان امر بر جاي ماند .
وي آموزش تخصصي ، عمومي و همگاني براي بيش از 83 هزار نفر در قالب آموزش افراد متخصص ، بازآموزي ، طرح جاهد و طرح آموزش روستائيان ، تاسيس مركز آموزش علمي – كاربردي هلال احمر آذربايجان غربي ، ارائه برنامه آموزش همگاني با پخش 900 دقيق برنامه راديويي و تشكيل هسته پژوهش امداد و نجات براي نخستين بار در كشور، را از مهمترين برنامه هاي حوزه آموزش و پژوهش جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي در سالهاي گذشته برشمرد و ادامه داد: راه اندازي سايت آموزشهاي تخصصي امداد و نجات ، تحقق اهداف آموزش 60 هزار نفر در سال ، ايجاد قطبهاي آموزشي تخصصي در 5 منطقه استان و نهضت تكميل تجهيزات كمك اموزشي از برنامه هاي فراروي جمعيت در سال جاري است .
مديرعامل جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي در خصوص افزايش سرعت عمل در مواجهه با حوادث نيز اظهار داشت: با شناخت كامل جغرافياي استان ، افزايش پوشش امدادي، تسهيل دسترسي و اطلاع رساني به مردم و ارتقاء ورزيدگي و چالاكي نيروها، راه اندازي نداي امداد 147 ، تبديل مدل فراخوان و اعزام به مدل مركز پاسخگويي اضطراري در هلال احمر، ايجاد اتاق هاي آماده عمليات، برگزاري عملي مانورهاي كاربردي و حقيقي، سرعت امدادرساني در استان به نحو چشمگيري بهبود يافته و از شاخص هاي ملي بسيار بالاتر است.
دكتر زينالپور همچنين به اهم اقدامات جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي در بخش بهبود تجهيزات امدادي پرداخت و گفت : در 16 ماه گذشته علاوه بر اجراي طرح خداحافظي با ناوگان فرسوده امدادي افزون بر 50 دستگاه انواع آمبولانس خودروي امداد و نجات تيپ 2، وانت، قايق موتوري، موتورسيكلت امدادي و ليفتراك به ارزش 25 ميليارد ريال به ناوگان امدادي استان افزوده شد كه براي امدادرساني مطلوب اين حركت با جديت ادامه خواهد يافت .
وي در پايان سخنان خود تامين اعتبار براي توسعه انبارهاي ذخيره سازي اقلام امدادي و زيستي در شهرستانهاي مختلف استان، ايجاد 6 پايگاه جديد امداد و نجات، تهيه تجهيزات امدادي جديد و تامين اعتبار براي تكميل پايگاه بزرگ پشتيباني و امداد هوايي شهيد كلانتري اروميه را خواستار شد.
در اين جلسه همچنين ثوابي معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي از اجراي طرح نوروزي سال 91 گزارشي ارائه كرد.
در پايان اين جلسه استاندار آذربايجان غربي در اقدامي نمادين به عنوان عضو داوطلب جمعيت هلال احمر استان معرفي شد.

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن