تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820348640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان اسرائيل نزديك است


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: پايان اسرائيل نزديك است
پرتاب موشك از طرف صحراي سيناء در مصر به سمت اراضي اشغالي و تهديدهاي مسئولان رژيم صهيونيستي مبني بر مقابله به مثل با اينگونه اقدامات و همچنين استقرار نيروهاي امنيتي مصر در منطقه سيناء نشان مي‌دهد كه آنها در برابر تهديدهاي اسرائيل عقب نشسته‌اند و همچنان سياست‌هاي نظام سابق مصر را در برابر رژيم صهيونيستي پياده مي‌كنند.
سايت اينترنتي مصري "المحيط" در تحليلي تحت عنوان "پايان اسرائيل نزديك است" مي‌نويسد:
"اخيرا روزنامه هاآرتص اعلام كرده است كه تل‌آويو به رهبران مصر درخصوص پرتاب موشك از صحراي سيناء به سمت اسرائيل هشدار داده و اعلام كرده است كه در برابر پرتاب اين موشك‌ها مقابله به مثل مي‌كند، يعني عليه انقلاب جوانان مصري وارد عمل مي‌شود.
در همين حال اسرائيل مدعي شده است كه مسئولان مصري در برابر تهديدهاي دولت بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل سر تسليم فرود آورده و نيروهاي امنيتي خود را براي حمايت از خطوط انتقال گاز و مرزها به منطقه سيناء اعزام كرده‌اند تا مانع ادامه يافتن فعاليت "خرابكاراني" شوند كه اسرائيل را هدف قرار مي‌دهند.
از سوي ديگر بر اساس اطلاعات منتشر شده، قاهره به تل‌آويو ابلاغ كرده است كه اسرائيل جرات ارتكاب هيچ حماقتي در اين زمينه را ندارد و در صورت وقوع اين مساله با واكنش فوري مصر روبه‌رو خواهد شد. اين مساله باعث شده تا دولت بنيامين نتانياهو به كاخ سفيد پناه ببرد و از مسئولان آمريكايي بخواهد با رهبران مصري وارد مذاكره شوند.
در همين راستا، قاهره با درخواست‌هاي واشنگتن موافقت كرده و توافق‌هايي ميان طرف اسرائيلي و مصري به وجود آمده، به طوري كه بر اساس اين توافقات نيروهاي مصري در شهرهاي مرزي براي ممانعت از پرتاب موشك به سمت اسرائيل مستقر شدند. اين نيروها همچنين وظيفه حفاظت از خطوط انتقال گاز از مصر به اسرائيل را نيز برعهده دارند.
هر كسي كه اين اتفاقات را دنبال كند متوجه مي‌شود كه مسئولان جديد مصر و شوراي عالي نيروهاي مسلح اين كشور همان روش و رويكرد نظام سابق اين كشور را دنبال مي‌كنند، گويي كه هيچ انقلابي در مصر محقق نشده است. در حالي كه بايد در برابر اين تهديدهاي اسرائيل شاهد واكنش كوبنده قاهره و اخراج سفير اسرائيل از مصر مي‌شديم.
همچنين توافقنامه صلح كمپ ديويد بايد به حالت تعليق در مي‌آمد و نيروهاي ارتش مصر كنترل تمام مناطق سيناء را به دست مي‌گرفتند، به ويژه آنكه دولت اسرائيل يكي از مهم‌ترين گردان‌هاي ارتش خود را در مرزهاي مشترك با مصر مستقر كرده است.
ما بايد امروزه در برابر اسرائيل كه نتوانسته در رويارويي با نيروهاي موجود در غزه و جنوب لبنان پيروز از معركه بيرون بيايد، بايستيم، اما همچنان در مصر كساني هستند كه اجازه مي‌دهند اين نيروها، امنيت و حاكميت مصر را تهديد كنند.
روستاي "ام‌ الرشاش" همچنان تحت اشغال اسرائيل است و اين منطقه نقطه ارتباطي مهم در ميان كشورهاي عربي به شمار مي‌آيد. ارتش اسرائيل همچنان به مرزهاي ما تجاوز مي‌كند و نظاميان و غيرنظاميان را مي‌كشد؛ بدون آنكه شاهد واكنش جدي از سوي رهبران مصر باشد. اما شرايط كنوني مصر تغيير يافته است و بايد در شان انقلاب بزرگ اين كشور عمل شود. ما به عنوان انقلابيون مصري به ارتش صهيونيست‌ها هشدار مي‌دهيم و مي‌گوييم كه پايان اسرائيل نزديك است. ارتش و ملت مصر يكپارچه هستند و اسرائيل بايد بداند كه هر چه‌قدر كه اختلافات سياسي در كشور وجود داشته باشد، اما باز هم در برابر اسرائيل متحد هستيم."

دوشنبه|ا|21|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن