تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817225482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از شكست پرسپوليسدنيزلي: حتماً اتفاقي افتاد كه تماشاگران شعار دادند


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: پس از شكست پرسپوليسدنيزلي: حتماً اتفاقي افتاد كه تماشاگران شعار دادند
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ضمن ابراز ناراحتي از شكست تيمش مقابل داماش گيلان گفت: حتما در جريان مسابقه اتفاقاتي افتاده كه تماشاگران نسبت به تصميمات داور اعتراض كردند.
آفتاب: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ضمن ابراز ناراحتي از شكست تيمش مقابل داماش گيلان گفت: حتما در جريان مسابقه اتفاقاتي افتاده كه تماشاگران نسبت به تصميمات داور اعتراض كردند.

مصطفي دنيزلي پس از شكست 2 بر يك تيمش مقابل داماش گيلان با بيان اين مطلب افزود: با فواصل كم بازيهايي را انجام مي دهيم كه در آنها اهدافي متفاوت را دنبال مي كنيم . بعد از يك بازي سنگين مقابل الغرافه قطر در يك بازي كه مي توانستيم با پيروزي در آن راهمان را براي صعود به رده چهارم جدول هموار كنيم نتيجه را واگذار كرديم.

وي ضمن يادآوري اينكه تيمش از نظر بدني و ذهني خسته بوده است گفت: به همين خاطر نمي توانم بگويم كه بازيكنانم مقصر در شكست و ناكامي مقابل داماش بوده اند. ما طي روزهاي آينده 2 بازي حساس در ليگ و ليگ قهرمانان پيش رو داريم و مجبوريم بازيكنان را به بهترين نحو براي بازيهاي پيش رو آماده كنيم.

سرمربي تيم پرسپوليس به تيم داماش گيلان از بابت اين پيروزي تبريك گفت و افزود: شرايط طوري است كه مجبوريم از بازيكناني كه در ليگ قهرمانان آسيا استفاده مي كنيم در مسابقات ليگ برتر بهره نبريم كه اين قضيه به تيم ما لطمه زده است.

وي خاطرنشان كرد: با اينكه مي خواستيم در بازي مقابل داماش پيروز شويم اما نتوانستيم حس بازي و پيروزي در اين مسابقه را در بازيكنان ايجاد كنيم. اين اتفاق طبيعي است و بعد از بازيهاي سنگين پيش مي آيد. بايد علت افت تيم را پيدا كنيم تا در بازيهاي آينده به مشكل برنخوريم.

دنيزلي با نادرست خواندن حركت تماشاگران تيم پرسپوليس و عليه ميثاق معمارزاده شعار دادن گفت: اين كار درستي نيست . ميثاق هم به مانند ديگر بازيكنان ممكن است اشتباهاتي داشته باشد كما اينكه ديگر بازيكنان نيز امروز مرتكب اشتباهاتي شدند اما آنچه مسلم است من با چنين شعارهايي از سوي تماشاگران نگاهم نسبت به بازيكنان عوض نمي شود.

سرمربي تيم پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش كه چرا از بازيكناني چون وحيد هاشميان در اين بازي استفاده نكرده است گفت: جزو تفكراتم بودم كه امروز از هاشميان در تركيب تيم استفاده كنم اما با مصدوميت نورمحمدي و كارت قرمزي كه مازيار زارع دريافت كرد نتوانستم هاشميان را به بازي بفرستيم قطعا در بازيهاي آينده از وجود ديگر بازيكنان در صورت آمادگي استفاده خواهم كرد.

وي واكنش مازيار زارع نسبت به چاووشي كه منجر به اخراج اين بازيكن شد را ناشي از حوادث و اتفاقات آن لحظه خواند و گفت: زارع در بازي آخر ما كمتر از ديگر بازيكنان بازي كرده بود و اخراجش علت خستگي نبوده است.

دنيزلي در خصوص غيبت سه بازيكن اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل سپاهان كه روز پنجشنبه هفته جاري برگزار مي شود گفت: فكر نمي كنم غيبت اين بازيكنان مشكل ساز شود چرا كه ما قطعا راهكارهايي مي انديشيم كه نبود آنها جبران شود. اين فرصت وجود دارد كه ديگر بازيكنان در بازي مقابل سپاهان بازي كنند، توانايي هاي خود را نشان دهند و در بازيهاي آينده جزو نفرات اصلي ما باشند.

سرمربي تيم پرسپوليس در پاسخ به خبرنگار مهر كه نظرش را در مورد حوادث دقايق پاياني مسابقه جويا شد گفت: اين كه چه اتفاقي افتاد و داور بازي را تمام كرد يا راي به تعطيلي آن داد را نمي دانم.

وي همچنين در خصوص رفتار تماشاگران پرسپوليس گفت: قطعا اعتراض تماشاگران در شرايط عادي صورت نگرفته حتما اتفاقي افتاده كه آنها به داور اعتراض كردند.

دنيزلي در خصوص قضاوت محمود رفيعي گفت: در مورد داوري ترجيح مي دهم حرفي نزنم چرا كه كسي كه بايد در اين زمينه اظهارنظر كند من نيستم.

سرمربي تيم پرسپوليس در خاتمه در خصوص دلايل شكست پرسپوليس مقابل داماش گفت: علت بازي نه چندان خوب ما اين بود كه تيم در دو جهبه مي جنگند. ما در ليگ برتر خيلي مدعي نيستيم و اگر تمام بازيهايمان را ببريم احتمال كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا را داريم. تمركز ما براي رقابت در هر دو جبهه يكي نيست آن هم در شرايطي كه بايد با فواصل نزديك به ميدان برويم تا تطابق تمركز روي دو ليگ آسان نيست.

به گزارش مهر، ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و داماش گيلان در هفته بيست و نهم رقابتهاي ليگ برتر شامگاه يكشنبه در شرايطي كه با پيروزي 2 بر يك تيم داماش در وقت هاي اضافه پيگيري مي شد، به دليل توهين و شعارهاي زننده هواداران پرسپوليس عليه داور مسابقه نيمه كاره رها شد.

كد مطلب : 151399

يکشنبه|ا|20|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن