تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816942914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهرام، پراميدتر از حريف لبناني در راه قهرماني


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: مهرام، پراميدتر از حريف لبناني در راه قهرماني
ورزش > بسكتبال - گروه ورزشي - علي شاكري:
بعد از 2 بازي دشوار در بيروت از فينال‌هاي پنج‌گانه بسكتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا، 21 فروردين ساعت 30: 19نوبت به فينال سوم ميان 2 تيم بزرگ آسيا در تهران مي‌رسد.

بازي چهارم هم بلافاصله فردا در همين ساعت انجام خواهد شد و اگر تكليف 2 تيم مدعي قهرماني در خاتمه بازي چهارم روشن نشود، بازي پنجم هم به ميزباني مهرام برگزار مي‌شود. الرياضي و مهرام كه هردو به مرحله نهايي رقابت‌هاي باشگاه‌هاي آسيا كه خردادماه به ميزباني شهر بيروت انجام خواهد شد راه يافته‌اند هركدام تاكنون 2بار موفق به كسب عنوان قهرماني باشگاه‌هاي آسيا شده‌اند با اين تفاوت كه حريف لبناني با قدمتي بيشتر نسبت به مهرام سابقه‌اي 48ساله در بسكتبال دارد و با داشتن هواداراني متعصب و پرشور يكي از محبوب‌ترين تيم‌هاي لبناني محسوب مي‌شود.

البته مهرام نيز باتوجه به سابقه يك دهه‌اي خود به لحاظ كسب افتخار چيزي كمتر از الرياضي ندارد و بارها در سال‌هاي اخير همزمان قهرمان باشگاه‌هاي ايران، غرب آسيا و آسيا شده است. اين دوتيم فصل پيش هم رقابت داغي- چه در مسابقات غرب آسيا و چه در باشگاه‌هاي آسيا- داشتند كه در هر دوي اين رويدادها الرياضي به مقام قهرماني رسيد، اما به‌نظر مي‌رسد امسال مهرام مصصم‌تر از حريف لبناني‌اش براي تكرار قهرماني‌هاي پيشين است و پيروزي دوم اين تيم در خانه حريف حكايت از انگيزه و اشتهاي بيشتر شاگردان مصطفي هاشمي دارد.

اعتراف ابوشترا به توانايي بازيكنان مهرام

الرياضي در فينال‌هاي اول و دوم در حالي هفته پيش در بيروت و در سالن اختصاصي خود ميزبان مهرام بود كه براي قهرماني حداقل چشم به برد در 2 بازي خانگي‌اش داشت تا در تهران شرايط را به‌سود خود عوض كند، اما مهرام با هوشمندي هاشمي و هوشياري بازيكنانش در بازي دوم اين بخت را از صدرنشين فعلي ليگ لبنان گرفت و باعث غافلگيري و ناكام‌ماندن حريفش در رسيدن به اين هدف شد. همين برد كافي بود تا الرياضي در بيروت قافيه را به مهرام ببازد.

«فواد ابوشترا» سرمربي موفق الرياضي هم در پايان بازي دوم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعتراف به مشكلات تيمش در دفاع از عنوان قهرماني فصل پيش از سختي بازي‌هاي تهران و ارزش‌هاي بالاي بازيكنان ايراني مهرام سخن به ميان آورد و به ستايش مثلث پرتوان مهرام، كامراني، آفاق و صمد نيكخواه بهرامي پرداخت.

البته در بازي دوم مهرام در بيروت از نقش كليدي نيكولز تسكي تشوويلي بازيكن گرجستاني و پست5 اين تيم هم نبايد بي‌تفاوت عبور كرد كه از سوي فيبا آسيا بهترين بازيكن ميدان لقب گرفت. امروز نيز جدال ملي‌پوشان ايراني (كامراني، آفاق و صمد) با ملي‌پوشان لبناني (علي محمود، عمر ترك، ويليام پريس و جان عبدالنور) از يك سو و خارجي‌هاي 2 تيم (پاپي سو آمريكايي و نيكولز گرجي از مهرام و اسپنسر آمريكايي بهترين بازيكن يورو ليگ در سال 2007 و احمد اسماعيل مصري بهترين بازيكن كشورهاي عرب) از سوي ديگر مي‌تواند ترسيم‌كننده صحنه‌هاي بديع و جذابي براي تماشاگران در سالن بسكتبال آزادي باشد.

نيازمند حمايت تماشاگران

سرمربي تيم بسكتبال مهرام حساسيت نبرد برابر الرياضي لبنان را بسيار بالا مي‌داند و معتقد است شرايط اين ديدارها تفاوتي با 2 مسابقه قبلي ندارد. مصطفي هاشمي با حساس خواندن 2 بازي تهران مي‌گويد: 2 مسابقه بسيار حساس و دشوار در تهران داريم. به‌نظر من همان شرايطي كه در لبنان وجود داشت حالا در تهران نيز ايجاد شده كه مسابقه را حساس‌تر كرده است. هر دو تيم به‌دنبال قهرماني هستند و نبردي بدون ريسك و غفلت خواهند داشت.

الرياضي مغلوب شده و حالا چيزي براي ازدست‌دادن ندارد و با تمام داشته‌هايش مبارزه مي‌كند تا از عنوان قهرماني‌اش در غرب آسيا دفاع كند. وي با اشاره به آمادگي بازيكنانش ادامه داد: مهرام و الرياضي در منطقه‌هاي داخلي و خارجي شرايط تقريبا يكساني دارند اما نبايد از قدرت چند مهره كليدي مهرام غافل شويم. شايد خيلي‌ها فكر كنند كه مهرام زير سبد و الرياضي در منطقه‌هاي پيراموني قدرتمند هستند اما معتقدم 3بازيكن اصلي مهرام كه هميشه با تمام توان مبارزه مي‌كنند، مي‌توانند باعث پيروزي بر هر حريفي بشوند. وي در پايان به حمايت تماشاگران اشاره كرد و گفت: بسكتبال خانواده بزرگي دارد و مهرام به‌عنوان نماينده ايران در غرب آسيا به حمايت همه نياز دارد. اميدوارم تمامي بسكتبال‌دوستان در اين مسابقه‌ها از مهرام حمايت كنند تا بتوانيم جام قهرماني را بالاي سر ببريم.

يکشنبه|ا|20|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن