تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815431993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياست‌هاي ايران براي گسترش همكاري‌هاي بين‌المللي در مبارزه با مواد مخدر و تروريسم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: سياست‌هاي ايران براي گسترش همكاري‌هاي بين‌المللي در مبارزه با مواد مخدر و تروريسم
وزير كشور گفت: همكاري‌هاي بين‌المللي و منطقه‌اي در زمينه مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با تروريسم، اشرار و جرايم سازمان يافته امسال گسترش مي‌يابد.

مصطفي محمد نجار، وزير كشور در گفت‌وگوي اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني دولت با اشاره به برنامه‌هاي اين وزارتخانه در سال 91، اظهار داشت: در استان‌هاي مرزي كشور بحث ارتباط و همكاري بيشتر با كشورهاي همسايه و همجوار در دستور كار استانداران قرار دارد تا بازارچه‌هاي مرزي فعال شده و تبادلات وارداتي و صادراتي بيشتري انجام شود. اين امر به بهبود معيشت مرزنشينان و امنيت بيشتر در اين نقاط كمك قابل توجهي خواهد كرد.

وي افزود: در صحنه مبارزه با مواد مخدر نيز امسال سعي خواهيم كرد ارتباط با كشورهاي افغانستان و پاكستان فعالتر شود و همچنين با روسيه، كشورهاي آسياي ميانه و منطقه براي مبارزه موثرتر در امر مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با تروريسم، اشرار و جرايم سازمان يافته به دنبال توافق امنيتي هستيم تا هرچه بيشتر گسترش يابد و مردم از اين امنيت به نحو احسن برخوردار شوند.

نجار تصريح كرد: در حوزه سياسي نيز مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي را پيش‌رو داريم و حضور گسترده مردم را دنبال مي‌كنيم.

وزير كشور در ادامه به موضوع تقسيمات كشوري اشاره كرد و گفت: نظر رئيس جمهوري اين است كه خدمات در نقاط مختلف كشور توسعه يابد و به اين دليل بايد بحث تقسيمات كشوري را ارتقا دهيم.

در بخش عمران شهري و روستايي، همين‌طور در بحث گسترش فضاي سبز، مديريت پسماند، آب شرب و حمل و نقل شهري نيز برنامه‌هاي ويژه‌اي تدارك ديده شده است.

وي خاطر نشان كرد: در نقاط مختلفي كه مشكلاتي در بحث عمران و آباداني دارند، تكميل و راه‌اندازي پروژه‌هاي عمراني شهر و روستا دنبال خواهد شد.

در حوزه امنيتي نيز برنامه‌هاي گذشته بايد تداوم يابد و در جهت بومي كردن امنيت و مشاركت‌جويي و جامعه محوري حركت كنيم.

محمد نجار در پايان به برنامه‌هاي دولت در حوزه مديريت بحران اشاره كرد و گفت: در بحث مديريت بحران و حوادث نيز نقشه جامع خطرپذيري در حال تكميل است كه براساس پهنه‌بندي در كشور، متناسب با حوادث هر منطقه آمادگي لازم نيز براي مقابله با بحران ايجاد شود.





سه|ا|شنبه|ا|15|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن