تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817057832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد امام جمعه گچسارانچرا ساخت مصلاي گچساران 12 سال طول كشيده است/ به رهبري شكايت مي‌كنمخبرگزاري فارس: امام جمعه گچساران با انتقاد از روند افزون بر 12 ساله ساخت مصلاي گچساران گفت: در صورت ادامه تأخير و كارشكني در ساخت مصلاي گچساران به دفتر مقام معظم رهبري شكايت مي‌كنم.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: انتقاد امام جمعه گچسارانچرا ساخت مصلاي گچساران 12 سال طول كشيده است/ به رهبري شكايت مي‌كنمخبرگزاري فارس: امام جمعه گچساران با انتقاد از روند افزون بر 12 ساله ساخت مصلاي گچساران گفت: در صورت ادامه تأخير و كارشكني در ساخت مصلاي گچساران به دفتر مقام معظم رهبري شكايت مي‌كنم.
خبرگزاري فارس: امام جمعه گچساران با انتقاد از روند افزون بر 12 ساله ساخت مصلاي گچساران گفت: در صورت ادامه تأخير و كارشكني در ساخت مصلاي گچساران به دفتر مقام معظم رهبري شكايت مي‌كنم.


به گزارش خبرگزاري فارس از گچساران حجت‌الاسلام سيد فرج‌الله موسوي ظهر امروز در خطبه اول نماز عبادي سياسي جمعه گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقوا و پرهيزكاري اظهار كرد: بهترين ريسمان و دستاويز تقوا بوده و تقوا از رهگذر اتصال به قرآن حاصل مي‌شود.

* ولايت و امامت مهم‌ترين موضوع در اسلام است

خطيب جمعه گچساران با اشاره به اهميت موضوع امامت و ولايت در اسلام افزود: ولايت و امامت و به طور كلي امامت به معناي جانشيني پيامبر بزرگ بشريت حضرت محمد(ص) از مهم‌ترين مباحث عقيدتي و نظري در تاريخ اسلام است.

موسوي تصريح كرد: در طول تاريخ اسلام هيچ مسأله‌اي به اندازه امامت و ولايت مطرح نبوده و در مورد آن سخن گفته نشده است.

وي ادامه داد: اهميت و ارزش مسأله امامت آنقدر زياد است كه گاهي اين موضوع از بحث حرف و سخن فراتر رفته و به جنگ‌هاي خونين كشيده شده است.

امام جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادي سياسي جمعه گچساران با اشاره به 12 فروردين سالروز تأسيس جمهوري اسلامي ايران گفت: 12 فروردين 91 سي و سومين بهار جمهوري اسلامي ايران بوده كه نتيجه و خروجي سال‌هاي متمادي مبارزه ملت ايران و خون هزاران شهيدان در عرصه جغرافياي ايران و خارج از ايران است.

موسوي يادآور شد: امام راحل با كاشتن درخت مبارزه با ستم انقلاب اسلامي ايران را آغاز كرد كه ثمره اين درخت فرزندي به نام جمهوري اسلامي در 12 فروردين 1358 بود.

وي افزود: با تولد انقلاب اسلامي ايران در 12 فروردين 58 مردم سلحشور و مبارز ايران با پيروي قاطع از امام و رأي قاطع 98.2 درصدي به نظام جمهوري اسلامي جواب مثبت دادند.

اين مقام مذهبي و علمي گچساران خاطرنشان كرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي در 12 فروردين جايگزين حكومت سلطنتي شد كه رهاوردها و بركت‌هاي فراواني براي ملت ايران به همراه داشت.

* اعتراف كلينتون به ژرف‌انديشي رهبر معظم انقلاب

امام جمعه گچساران تصريح كرد: از همان روزهاي اوليه تأسيس نظام اسلامي مخالفت، سنگ اندازي، كودتا، فريب‌، فتنه، تحريم و تهديدها عليه اين نظام نوپا توسط دشمنان و دنياي استكبار آغاز شد.

موسوي گفت: با وجود همه فشارها و استفاده دشمنان از همه ابزارهاي ممكن، رهبري امام راحل و هوشمندي و بصيرت جانشين ايشان رهبر معظم انقلاب اسلامي نظام اسلامي از دل همه سختي‌ها و فشارها سرافراز و مقتدرانه حفظ شده است.

وي با اشاره به نامگذاري سال 91 به نام سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: نامگذاري سال 91 به اين نام نشان از ژرف‌انديشي، بصيرت و هوشمندي رهبر معظم انقلاب اسلامي در برابر تهديدات و تحريم‌هاي دشمنان قسم خورده نظام اسلامي است.

موسوي گفت: كلينتون يكي از سياستمداران برجسته در سياست‌گذاري‌هاي زشت و ضد بشري امريكا بوده كه اعلام مي‌كند نتيجه ماه‌ها تلاش، كوشش و برنامه‌ريزي امريكا عليه ايران با ايراد يك سخنراني از طرف رهبر ايران بر باد مي‌رود.

* عدم تحقق يك ريال از وعده‌هاي مسئولان براي ساخت مصلاي گچساران

امام جمعه گچساران با اشاره به اختصاص نيافتن اعتبار براي تكميل مصلاي گچساران ابراز داشت: افزون بر 12 سال و شش ماه از كلنگ‌زني اين پروژه مي‌گذرد كه در اين مدت جز لجاجت هيچ كار ديگري از سوي مسئولان انجام نشده است.

موسوي با انتقاد شديد از استاندار كهگيلويه و بويراحمد در عدم تعهد به وعده تأمين اعتبار مصلاي گچساران تصريح كرد: بالاترين مقام اجرايي كهگيلويه و بويراحمد وعده تكميل مصلاي گچساران را تا پايان سال 90 با تأمين اعتباري اختصاصي داده بود.

اين مسئول در گچساران افزود: وزير نفت سابق در سال 89 در سفر به گچساران و حضور در جلسه شوراي اداري اين شهرستان نيز وعده اختصاص اعتبار 10 ميليارد ريالي براي ساخت مصلي گچساران را داده بود كه حتي يك ريال از اين اعتبارات به اين پروژه اختصاص نيافته است.

موسوي با اشاره روند غيرمنطقي واگذاري كار ساخت مصلاي گچساران به ادارات مختلف گفت: كار ساخت اين مصلا تا پيش از اين به عهده اوقاف بوده كه هم‌اكنون به مسكن و شهرسازي واگذار شده است.

خطيب جمعه گچساران ادامه داد: در حال حاضر با بهانه‌هاي واهي و غيرمنطقي قصد واگذاري ساخت اين پروژه به افرادي ديگر را دارند.

موسوي متذكر شد: درصورتي‌كه مشكل ساخت مصلا از سوي مسكن و شهرسازي حل نشود به دفتر رهبري شكايت مي‌كنم.

وي از استاندار كهگيلويه و بويراحمد خواست تا نظارت جدي و بيشتري بر ساخت مصلاي گچساران داشته باشد و از توطئه‌ و كارشكني در اين زمينه جلوگيري كند.

انتهاي پيام/س10

جمعه|ا|11|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن