تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815424013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي:سال 1390 براي كرمانشاه سال كارگاه بزرگ سازندگي بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هاشمي:سال 1390 براي كرمانشاه سال كارگاه بزرگ سازندگي بود
سال 1390 براي كرمانشاه سال كارگاه بزرگ سازندگي بود
كرمانشاه ـ خبرگزاري مهر: استاندار كرمانشاه گفت: سال 1390 براي استان كرمانشاه، سال كارگاه بزرگ سازندگي بود.

به گزارش خبرگزاري مهر، سيد دادوش هاشمي ضمن تبريك فرا رسيدن سال جديد و ايام نوروزي، سالي سرشار از نشاط و شعف براي مردم شريف و حماسه آفرين استان كرمانشاه آرزو كرد.

استاندار كرمانشاه گفت: به فضل پروردگار متعال سال 1390 براي استان بسيار ارزشمند و سرشار از خير و بركات فراواني براي مردم استان بود زيرا مزين به قدوم مبارك مقام معظم رهبري شد كه از پرتو آن، مصوبات گرانقدري براي مردم ولايتمدار اين استان رقم خورد.

وي با اشاره به حضور حماسي مردم استان در استقبال بي نظير و به يادماندني از رهبر فرزانه انقلاب، تاكيد كرد: مسئولين دلسوز و خادمين صديق نظام جمهوري اسلامي ايران از حضور شگرف آفرين و بيعت ساز مردم استان با مولا و مقتدايشان به خود مي بالند و اين عزم و بصيرت مردم، وظيفه مسئولين را در خدمات رساني گسترده تر به جامعه دوچندان مي نمايد.

هاشمي با بيان اينكه دولت با جديت به دنبال گسترش عدالت و حذف نابرابري است، افزود: در كنار رهبري داهيانه امام خامنه اي جاي بسي خوشحالي است كه دولت خدمتگزار دكتر احمدي نژاد با شعار و عمل به آزاديخواهي راه ارزشمند اين نظام اسلامي را ادامه مي دهد و قاطعانه در برابر زورگويان و مستكبران جهان ايستادگي مي كند.

استاندار كرمانشاه با اشاره به دو سفر رئيس جمهور در سال 1390 به استان، تصريح كرد : مصوبات سفر رئيس جهمور به استان در سال 1390 خدمات فراواني براي مردم خوب استان در زمينه هاي مختلف اقتصادي، صنعتي، توليدي و كشاورزي به ارمغان آورد بطوريكه استان با اجراي پروژه هاي مختلف خود به يك كارگاه بزرگ اقتصادي و سازندگي تبديل شده است.

هاشمي افزود: سال 90 سال ارزشمندي براي استان بود زيرا عمليات اجرايي پروژه هاي عظيم و كلاني از جمله راه آهن كرمانشاه - خسروي و پروژه منوريل شهر كرمانشاه شروع شد كه اجرايي شدن اين پروژه ها تحولات عظيمي را در سطح استان به دنبال خواهد داشت.

وي در ادامه به اجراي پروژه راه آهن غرب كشور اشاره كرد و گفت: با توجه به در نظر گرفتن اعتبارات مناسب در سال 1391 براي اجراي اين پروژه، اميدواريم روند اجرايي آن تسريع و در سال 1392 آماده بهره برداري گردد.

استاندار كرمانشاه در بخش ديگري از سخنان خود از زحمات ارزشمند نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه كه همواره و پيوسته پشتوانه فكري و كمك حال استان در زمينه هاي مختلف بوده اند، تقدير و تشكر ويژه نمود.

وي همچنين از تلاش هاي نماينده مردم شريف استان در مجلس خبرگان و نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي تقدير و تشكر و براي نمايندگان منتخب استان نيز در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي آرزوي موفقيت و سربلندي نمود.

هاشمي همچنين حضور گسترده و حماسي مردم استان در راهپيمايي 9 دي ماه، 22 بهمن و حضور پرشور در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي را در راستاي پاسداري از مسير عزتمند و پرصلابت بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر و لبيك به فرمايشات راهگشاي مقام عظماي ولايت عنوان كرد.

استاندار كرمانشاه اشاره به تلاشهاي صورت گرفته براي افزايش پروازهاي هوايي استان به ديگر استان ها و كشورهاي همجوار، افزود: در سال 1390 پرواز كرمانشاه به نجف، شيراز و اصفهان برقرار شد و انشاءالله در تلاش هستيم تا در سال 91 پروازهاي كيش و استانبول نيز برقرار گردد.

رئيس شوراي اداري استان در بخش ديگري از سخنان با بيان اينكه كارهاي خوبي در زمينه عمران شهري انجام شده است، افزود: استان كرمانشاه در زمينه اجراي طرح هاي مختلف به خصوص پروژه هاي مسكن مهر ، سدسازي و منابع آبي، كشاورزي، صنعتي به كارگاه بزرگي تبديل شده و براي سال 1391 بودجه هاي خوبي براي استان لحاظ شده كه تمامي اين اقدامات توسعه ، بالندگي و شكوفايي استان را به دنبال خواهند داشت.

وي همچنين به شروع عمليات اجرايي كارخانه خودروسازي استان و قوطي كن كه توسط بنياد مستضعفان در حال اجرا مي باشد، اشاره كرد و گفت: در زمينه طرحهاي صنعتي توسط سازمان گسترش نوسازي اقدامات قابل توجهي در حال انجام است و اميدواريم با توسعه اين بخش، زمينه اشتغال جوانان استان بيش از پيش فراهم گردد.

هاشمي تاكيد كرد: خوشبختانه در بخش فرهنگ نيز كارهاي بزرگي از قبيل اجراي تالار بزرگ شهر ، توجه به نگارخانه ها و ايجاد فضاهاي آموزشي فراواني صورت گرفته و در سطح شهرستانها نيز براي بازسازي و نوسازي سينماها اقدامات خوبي در حال انجام است.

استاندار كرمانشاه اجراي موزه شهدا، يادمانهاي شهدا و توجه به اسكان راهيان نور را در راستاي توسعه بخش فرهنگي استان ارزيابي نمود.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|1|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن