تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816691904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هجوم دزدان كارائيب به شبكه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: هجوم دزدان كارائيب به شبكه تهران
جام جم آنلاين: جك اسپارو در ادامه ماجراجويي‌هايش اين بار توسط نامزدش، آنجليكا فريب مي‌خورد و به كشتي پدرش بلك‌بيرد آورده مي‌شود. بلك بيرد از اسپارو مي‌خواهد نقشه محل سرچشمه جواني را به او نشان دهد، چون ظاهرا اسپارو تنها كسي است كه بخوبي اين محل را مي‌شناسد. اسپارو ناچار مي‌شود پيشنهاد بلك بيرد را بپذيرد.


چاي جوشيده -‌ 28/ اسفند/‌‌1390. اكبر ركني مرد متمولي است كه همسر و دخترش را در يك تصادف از دست داده و تنها پسرش بهزاد برايش باقي مانده است.

بهزاد با سارا (دختر خاله‌اش) نامزد است. پدر سارا (طلوعي) سرهنگ دايره جنايي است. بهزاد با يكي از كارگران ساختمان درگير شده و باعث كشته شدن او مي‌شود.

شنود (‌2)- ‌ 29/اسفند/‌‌1390

جك هو، مامور اداره امنيت هنگ‌كنگ بررسي پرونده‌اي را كه به بورس هنگ‌كنگ مربوط مي‌شود به عهده دارد. اين در حالي است كه همسرش بتازگي به خاطر مشكلات مربوط به حرفه وكالت از زندان آزاد شده و قصد دارد از جك طلاق بگيرد. جك پرونده را از طريق لا، يكي از اعضاي اصلي باندي از كارگزاران و دلالان كه بورس هنگ‌كنگ را مي‌گردانند، پيگيري مي‌كند.

هر چي خدا بخواد- 1 فروردين

پيرمرد و پيرزني به طور مرموزي در جزيره كيش مي‌ميرند و اجسادشان ناپديد مي‌شود. بازماندگان آنها براي پيدا كردن و بردن اجساد به جزيره مي‌آيند.

مستر بين پليس مي‌شود - 2 فروردين

مستر بين در نقش يك مامور مخفي دنبال يك تبهكار چيني است؛ ولي در آخر متوجه مي‌شود همه خرابكاري‌ها زير نظر ملكه انگليس است.

توكيو بدون توقف - 3 فروردين

برادري مجنون، خواهري معصوم، عمه‌اي عجيب، پسري عاشق و پررو و بليتي براي توكيو، مايه‌هاي طنز اين فيلم را تشكيل مي‌دهد.

دزدان دريايي كارائيب 4- 4 فروردين

جك اسپارو در ادامه ماجراجويي‌هايش اين بار توسط نامزدش، آنجليكا فريب مي‌خورد و به كشتي پدرش بلك‌بيرد آورده مي‌شود. بلك بيرد از اسپارو مي‌خواهد نقشه محل سرچشمه جواني را به او نشان دهد، چون ظاهرا اسپارو تنها كسي است كه بخوبي اين محل را مي‌شناسد. اسپارو ناچار مي‌شود پيشنهاد بلك بيرد را بپذيرد.

سنگام- 5 فروردين

يك گانگستر تحقير شده، از نفوذ و قدرت خودش براي ترور يك افسر جسور، باتجربه و وظيفه‌شناس استفاده مي‌كند.

سفرهاي گاليور- 6 فروردين

گاليور روزنامه‌نگاري است كه در يك سفر دريايي براي تهيه گزارش، كشتي‌اش دچار توفان مي‌شود و او را به جزيره ناشناخته مي‌برد. او بزودي درمي‌يابد اين جزيره مسكوني است و ساكناني دارد، اما ساكنانش معمولي نيستند. آنها كوتوله‌هاي ريزي هستند كه نامشان لي‌لي‌پوت است. جك غول‌پيكر اكنون در بين آنها پذيرفته شده است و ماجراي گاليور آغاز مي‌شود.

يكي بود، يكي نبود- 7 فروردين

اين تله‌فيلم كه يك ژانر اجتماعي است، درباره خانواده‌اي است كه بتازگي وارد مجتمعي شده‌اند. دختر كوچك اين خانواده متوجه مي‌شود بعضي از خانواده‌هاي ساكن مجتمع با يكديگر قهر هستند و ارتباط ندارند و همين مساله باعث مي‌شود اين دختر كوچك كنجكاو، مسبب آشتي و ارتباط آنها با يكديگر شود.

بهترين دوست من - 8 فروردين

فرانسيس، يك گالري‌دارد كه با كاترين شريك است. او وضع مالي خوبي دارد. او در حراجي گلدان گرانقيمتي را با مشاركت كاترين مي‌خرد. روزي كاترين به فرانسيس مي‌گويد او واقعا هيچ دوستي ندارد، اما فرانسيس نمي‌پذيرد و قرار مي‌گذارند اگر فرانسيس ظرف مدت يك هفته صميمي‌ترين دوستش را معرفي كند. گلدان كاملا مال او شود و در غير اين صورت به كاترين مي‌رسد.

به جنوب خوش آمديد- 9 فروردين

يك مامور پست كه از شغل خود ناراضي است، درخواست انتقالي مي‌گيرد و به شمال كشور مامور شده و در آنجا با ماجراهايي روبه‌رو مي‌شود.

ناشناخته- 10 فروردين

مردي كه به كما رفته بود حالا به دنيا بازگشته است و مي‌خواهد حقيقت‌هاي قبلي زندگي خود را بداند. او حتي همسر خود را به ياد نمي‌آورد و با كمك يك زن جوان مي‌خواهد علت را جويا شود.

آشپزي از صميم قلب- 11 فروردين

يك سرآشپز كه در رستوراني در لندن كار مي‌كند با همسرش دچار مشكل مي‌شود و...

واگن شماره 2 - 12 فروردين

يك قطعه ضروري در صنعت پتروشيمي قرار است به وسيله قطار به مشهد منتقل شود، اما عناصر ضد انقلاب با بمبگذاري در قطار سعي دارند در اين پروژه اخلال ايجاد كنند. بمب به صورتي كار مي‌كند كه در صورت كاهش سرعت قطار منفجر خواهد شد.

داروي مرگبار- 13 فروردين

يك گروه بزرگ تبهكار قصد به دست آوردن دارويي جديد را دارند كه با تغيير كوچكي در فرمول ساخت، تبديل به يك مخدر بسيار خطرناك و حامل بيماري‌هاي مسري مي‌شود. آنها براي اين منظور دختر رئيس پليس كره را گروگان مي‌گيرند و موفق مي‌شوند دكتر كيم را كه مخترع اين دارو است دستگير كنند.

جك اسپارو دوباره مي‌آيد

فروش اولين سري از فيلم‌هاي دزدان درياي كارائيب هر كمپاني را وسوسه مي‌كند تا قسمت‌هاي بعدي اين فيلم را بسازد، همين است كه حالا اين مجموعه فيلم به قسمت چهارم رسيده است و قرار است آخرين ساخته اين مجموعه در روزهاي تعطيل پيش رو از تلويزيون پخش شود.

«باربوسا كه پس از آخرين سفر دريايي در كاخ سلطنتي انگلستان مشغول به كار شده، به دستور پادشاه مامور مي‌شود به دنبال چشمه جواني برود و در اين راه از جك اسپاروي از همه جا بي خبر كمك مي‌خواهد. غافل از اين‌كه از آن طرف سربازان اسپانيايي نيز به دنبال اين چشمه هستند.

به غير از اين جك اسپارو در آغاز راه با دوست قديمي خود آنجليكا كه زماني او را ترك كرده بود روبه‌رو مي‌شود كه او نيز به دنبال چشمه است و حالا كه همه راه‌ها به چشمه جواني ختم مي‌شود، اين جك اسپارو است كه با شيرين زباني‌ها و نبوغش بايد به دنبال راهي باشد...» مهم نيست طرفدار فيلم‌هاي ماجرايي و فانتزي باشيد يا نه، حتي اگر از اين فيلم‌ها بيزار هم باشيد اما با جك‌اسپارو و آسيمه سري‌هايش حتما كنار خواهيد آمد.

شخصيتي كه جاني ‌دپ در سري فيلم‌هاي دزدان دريايي كارائيب از 10 سال پيش خلق كرده حتي در بدبينانه‌ترين شكلش هم شما را با خود همراه خواهد كرد حتي اگر مثل اين قسمت فيلم با محدوديت مالي و مكاني مواجه باشد، حتي اگر به خاطر وسواس‌هاي ديزني تهيه‌كننده دست به تغيير كارگردان و به دنبال آن دو بازيگر اصلي مجموعه بزند.

يکشنبه|ا|28|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن