تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819283497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پخش ۱۴ فيلم نوروزي از شبكه تلويزيوني «شما»خبرگزاري فارس: ۱۴ فيلم تلويزيوني در ايام نوروز از شبكه تلويزيوني «شما» پخش خواهد شد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پخش ۱۴ فيلم نوروزي از شبكه تلويزيوني «شما»خبرگزاري فارس: ۱۴ فيلم تلويزيوني در ايام نوروز از شبكه تلويزيوني «شما» پخش خواهد شد.
خبرگزاري فارس: ۱۴ فيلم تلويزيوني در ايام نوروز از شبكه تلويزيوني «شما» پخش خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، شبكه تلويزيوني «شما» در نوروز 1391 براي فراهم كردن اوقاتي شاد و با نشاط براي مخاطبان خود، چهارده فيلم تلويزيوني ايراني با محتوايي طنز را از 29 اسفند تا 13 فروردين ماه پخش مي‌كند.

علاقمندان مي‌توانند اين فيلم‌ها را هر روز ساعت 13 و 30 دقيقه و تكرار آن را 45 دقيقه بامداد روز بعد تماشا كنند.

**«توريست»

فيلم تلويزيوني «توريست» به نويسندگي و كارگرداني احسان عبدي پور در صدا و سيماي كرمان تهيه و توليد شده است كه دوشنبه 29 اسفندماه پخش خواهد شد. اين فيلم در بيست و پنجمين جشنواره كودك و نوجوان سه پروانه زرين بهترين فيلم ، بهترين كارگرداني و بهترين بازيگر كودك و همچنين ديپلم افتخار بهترين فيلمنامه و بهترين بازيگر كودك و نوجوان را از آن خود كرده است.

اين فيلم روايت‌گر داستان مجتبو پسر بچه 10 ساله‌اي است كه در خانه اي توريستي كه ميزبان گردشگران خارجي است، در يكي از روستاهاي اطراف كرمان با پدر، مادر و خواهرش زندگي مي‌كند.

توبياس، پسر بچه آلماني كه به همراه پدر و مادرش در خانه آنها اقامت دارد در اثر حادثه اي كه ناشي از شيطنت مجتبو است، آسيب مي بيند. مجتبو از كاري كه كرده پشيمان است و كسي به او مي گويد كه اگر قبل از خوابيدن توبه كني و رضايت بگيري، گناهت ثبت نمي‌شود. مجتبو در طول چهار شبانه روز به دنبال توبياس شهر به شهر مي رود كه رضايت بگيرد و در اين مدت مراقبت مي كند كه به خواب نرود ...

ارگ بم، باغ شاهزاده ماهان، مسجد جامع، بازار كرمان و كوير لوت از جمله لوكيشن هاي اين تله فيلم هستند. همچنين به منظور نزديك كردن مخاطب به محيط داستان با هماهنگي ميراث فرهنگي استان از وجود گروهي از گردشگران فرانسوي، سوئيسي، اسلووني، اسپانيايي، روسي، اتريشي و نروژي نيز دراين فيلم استفاده شده است. در تله فيلم توريست سيد محمد حسيني، محمد صالح پور شيخ علي، يدالله شادماني، رضا درويشي ، محمدعلي علي آبادي ، مهدي افشار، مهدي جعفري و فتانه سيد جعفري نقش آفريني مي كنند.

**«سين هشتم»

فيلم تلويزيوني سين هشتم به كارگرداني سيداشرف طباطبايي و تهيه‌كنندگي محمدجواد مرادي به همت صدا و سيماي مركز فارس تهيه و توليد شده كه اول فروردين از شبكه شما روي آنتن خواهد رفت.

اين فيلم تلويزيوني سفر را بهانه اي قرار داده تا به معرفي فرهنگ، آداب و رسوم مردم شيراز بپردازد و درآن داستان خانواده اي به تصوير كشيده مي شود كه نمونه اي از خانواده فارسي و شيرازي است كه خاطرات گذشته دور و نزديك را مرور مي كنند.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: مجيد آقا كه خود را شيرازي اصيل مي داند، قصد دارد به محض اعلام سال تحويل سفر سياحتي خود را به سمت تهران آغاز كند. وي با خريد سوغاتي‌هاي شيراز، از تخت جمشيد و شهر اصفهان ديدن مي‌كند و پس از زيارت حضرت معصومه سلام الله عليها در قم راهي تهران مي شود و در تهران ماجراهايي براي اين خانواده اتفاق مي افتد كه آنها را از ادامه سفر و سياحت منصرف مي كند و ترجيح مي دهد كه به شيراز بازگردد و ايام نوروز را در شهر خود باشد.

در اين تله فيلم سعي شده نقاط ديدني استان به ويژه تخت جمشيد از ديدگاه يك خانواده معمولي نشان داده شود و همچنين سوغاتي‌هاي شهر شيراز و لهجه‌هاي متفاوتي كه در استان فارس وجود دارند به نحو صحيح بيان شود.

ايمان افشاريان، سارا كريمي، محبوبه يزداني، محمد اهالي، حلما زهتاب زاده بازيگران اصلي اين تله فيلم را تشكيل مي دهند.

**«خاطرات روزانه من»

تله فيلم «خاطرات روزانه من» به كارگرداني هاشم عليايي مقدم و تهيه كنندگي روح ا... اميري در صدا و سيماي مركز همدان توليد شده كه دوم فروردين از شبكه شما پخش خواهد شد. البته نام قبلي اين فيلم با عنوان دفترچه خاطرات بوده است.

اين تله فيلم داستان نوعروسي است به نام مريم. زن جوان در روزهاي ابتدايي ازدواجش، حين كار در خانه با جعبه اي مواجه مي شود كه درون آن دفترچه خاطرات سياوش شوهرش را مي يابد. با مطالعه اين دفترچه مريم متوجه مي شود كه شوهرش در دوران مجردي خطاهايي را مرتكب شده است. اين مسأله باعث مي¬شود مريم در مورد زندگي گذشته شوهرش جستجو كند.

در اين فيلم به منظور جذابيت هاي بصري براي تصويربرداري از لوكيشن هاي جذاب از جمله روستاي اشتران، گنج نامه، باباطاهر، آرامگاه بوعلي و دانشگاه بوعلي استفاده شده است.

در اين فيلم مهدي اميني خواه، بهار نوحيان، حميدرضا نعيمي، پريسا مقتدي، مريم چاردولي، مينا امامي و صابر فرحي ايفاي نقش كرده اند.

**«دم بافته»

تله فيلم «دم بافته» به كارگرداني «محمد نامور» و تهيه‌كنندگي «احمد فتحي» به سفارش صدا و سيماي مركز گلستان تهيه و توليد شده كه سوم فروردين از شبكه شما پخش مي شود.

‏دم بافته حكايت بريده شدن دم گاو يك روستايي مظلوم توسط برادر يك روستايي توانگر است. ‏اساس و پايه كشمكش داستان بر اين موضوع نهاده شده است. توانگر با انواع ترفندها مي‌كوشد ‏برادرش را از اجراي حكمي كه قانون مشخص كرده حفظ كند. به همين دليل جدال بالا مي‌گيرد و ‏مخالف و موافقاني پيدا مي‌كند و... . ‏

‏دم بافته داراي 18 لوكيشن است كه اتفاق‌ها در يكي از روستاهاي استان ‏سرسبز گلستان به نام «قلندر آيش» با معماري كاملاً بومي رخ مي‌دهد.

كاظم هژير آزاد، بيژن افشار، يحيي ديواني، الله قلي نظري، علي يزداني، شهرزاد ‏عبدالمجيد، زهرا امامي، حسن رستماني، صفر روحي، رضا مولودي، مسلم اسماعيلي، علي لياقي، ‏عطا صفر پور، مهدي كاويان، عليرضا پور محمد، روح ا... خالقي ‏ در اين تله فيلم نقش آفريني كرده‌اند.

**«روز از نو روزي از نو»

تله فيلم روز از نو روزي از نو به تهيه‌كنندگي محمدجواد مرادي و سيداشرف طباطبايي و كارگرداني محمدجواد مرادي به سفارش صداوسيماي مركز فارس تهيه و توليد شده كه چهارم فروردين از شبكه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: سيروس شخصيت اول داستان با دزديدن كيفي دستگير مي‌شود و مراد شريك اين سرقت فرار مي‌كند. سيروس به زندان مي‌افتد و در زندان با فردي به نام شاكر آشنا مي‌شود، شاكر در سلول از او مي‌خواهد كه بعد از آزادي، نقشه دزدي از خانه مردي ثروتمند به نام خليل كه در باغي ويلايي تنها زندگي مي‌كند را عملي كند و ...

بازيگراني همچون ايمان افشاريان–مسعود شريف– سوده شرحي – علي مقصودي– حلما رهتاب زاده – مجتبي مرادي - قاسم امين بيطرف – مهدي بحري – سارا كريمي – مهدي جمشيدي در اين تله فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

دردسرهاي مرگي كه عروسي خانه را به عزا خانه تبديل كرد

فيلم تلويزيوني عروسي خانه به كارگرداني محسن توكلي و تهيه كنندگي رسول توكلي به سفارش صدا و سيماي استان مركزي تهيه و توليد شده كه پنجم فروردين از شبكه شما پخش خواهد شد.

آشنايي مخاطب با فرهنگ و آداب و رسوم بخش هاي مختلف كشور پهناورمان از مهمترين اهداف توليد اين تله فيلم به حساب مي آيد و همزماني دو مراسم عروسي و عزا دست سوژه اصلي داستان اين فيلم است.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: محمود در آستانه برگزاري مراسم عروسي تنها پسرش محمد سر از پا نمي‌شناسد. همه چيز مهياي برگزاري عروسي به يادماندني است كه خبر فوت حاج صحبت ولوله‌اي در روستا به پا مي كند و ...

از ويژگي‌هاي اين فيلم مي توان به حضور بيش از 150 نفر بازيگر و هنرور اشاره كرد. سياوش طهمورث، ميرطاهر مظلومي، فاطمه طاهري، خانم دباغ، خانم افسانه ناصري، سعيد هرانف و... از جمله بازيگراني هستند كه در اين تله فيلم به ايفاي نقش پرداخته اند.

**«بن بست هوشنگ»

فيلم تلويزيوني «بن بست هوشنگ» به كارگرداني «شاهين باباپور» و تهيه‌كنندگي «شهرام الماسي» در صدا و سيماي همدان تهيه و توليد شده كه ششم فروردين مي توانيد آن را از شبكه شما تماشا كنيد.

فيلم تلويزيوني «بن بست هوشنگ» هشت لوكيشن اصلي دارد و تصويربرداري آن علاوه بر همدان، در لواسان و تهران نيز انجام شده است.

داستان اين فيلم مربوط به دو رفيق قديمي است كه به جرم دزدي در زندان بوده‌اند و تازه آزاد شده‌اند. آنان تصميم به دزدي مجدد مي‌گيرند، اما اين بار خودشان دزديده مي‌شوند و اين سرآغاز قصه‌اي اجتماعي با مايه‌هاي طنز مي‌شود.

در اين فيلم اردلان شجاع‌كاوه، نادر سليماني، حسين معلومي، مريم آرديش، ليلا لطيفي ، محمد عراقي و رابعه اسكويي نقش‌هاي اصلي را برعهده دارند. ديانا باباپور و علي شهبازي نيز بازيگران خردسال فيلم هستند.

**«به دام افتاده»

فيلم تلويزيوني «به دام افتاده» به كارگرداني كامبيز كاشفي و تهيه‌كنندگي سعيد مرادي در صدا و سيماي مركز گلستان تهيه و توليد شده كه هفتم فروردين پخش خواهد شد.

داستان تله فيلم «به دام افتاده» در استان گلستان روايت مي‌شود و سعي شده از طبيعت و فضاهاي شهري استان استفاده شود.

زندان مركزي گرگان، تالار فخرالدين اسعد گرگان، ناهارخوران، سروش جنگل و خيابان‌ها از لوكيشن هاي اصلي تله فيلم «به دام افتاده» مي باشند.

داستان فيلم از مضمون اجتماعي و طنز برخوردار است. اين فيلم تلويزيوني مردي به نام «برات» را روايت مي‌كند كه كليد ساز ماهري است. او به پيشنهاد فردي كلاهبردار رمز گاوصندوقي را باز مي‌كند غافل از اينكه دوربين‌هاي مداربسته تصويرش را ضبط مي‌كنند و او راهي زندان مي‌شود.

بازيگراني همچون مجيد ياسر- بهارذوالقدري- عباس جمشيدي- مهدي يوسفي زاده- اردشير كاظمي- ابوذر جلالي- محمد رضا صميمي- احمد رضا جندقي- نيكتا علي مرداني و... در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته اند.

**«خانه خوشبخت»

فيلم تلويزيوني «خانه خوشبخت» به كارگرداني امير قاسم رازي و تهيه‌كنندگي سيدمجتبي حسيني به سفارش صداوسيماي مركز كرمانشاه ساخته شده كه هشتم فروردين روي آنتن مي‌رود.

اين تله فيلم رويكردي طنز اجتماعي و موقعيت دارد. بهروز خوشبخت مهندس ناظر شهرداري است كه مانع ساخت و ساز غير قانوني مي شود به همين دليل عده‌اي از پيمانكاران كه با نظر مهندس جلوي ساخت و سازغير اصولي آنان گرفته شده است اقدام به ربودن وي مي‌كنند از طرف ديگر پدر مهندس خوشبخت مصمم به تخريب خانه سنتي خود و نوسازي آن است كه با مخالفت پسرش رو به رو مي شود و...

تله فيلم خانه خوشبخت بيش از 9 لوكيشن دارد كه همه آنها در استان كرمانشاه است. در اين فيلم تلويزيوني نقاط ديدني و فضاهاي بكر استان كرمانشاه نيز به تصوير كشيده شده است. هدايت هاشمي، مينا نوروزي، محمد رضا زندي، سروش پيمبري، فريبزر طلايي و سعيد جمشيدي از جمله بازيگراني هستند كه در اين فيلم به ايفاي نقش كرده اند.

**«يك تير و دو نشان»

فيلم تلويزيوني يك تير و دو نشان به كارگرداني اسماعيل ميهن دوست و تهيه كنندگي محرمعلي كليج در صدا وسيماي مركز آبادان ساخته شده كه نهم فروردين روي آنتن خواهد رفت.

داستان اين فيلم روايت زندگي فردي به نام محمود ترابي اهل آبادان و مهندس نفت است كه به خاطر تخصص و كارش مدام بين تهران و آبادان در سفر است. او كه مردي خانواده دوست است اگر چه علاقه و رابطه خوبي با بچه‌هايش دارد اما مدتي است از خانواده‌اش دور شده و براي جبران اين كوتاهي تصميم مي‌گيرد حالا كه تعطيلاتي پيش رو است مرخصي بگيرد تا خانوادگي به مسافرت بروند.

افرادي همچون اسماعيل محرابي، رويا افشار، معصومه بافنده، شهنام شهابي، حسن ميهماني، بيژن افشار، علي غلامي، بدرالسادات برنجاني، مهدي پرويش، مريم زينلي، طاهره نيك آزاد، صغري عبداللهي و... در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته اند.

**«ملك پدري»

فيلم تلويزيوني ملك پدري به كارگرداني رسول صانعي و تهيه كنندگي ايرج سعدي در صدا و سيماي مركز همدان تهيه توليد شده كه دهم فروردين روي آنتن خواهد رفت.

در اين فيلم كه در ژانر طنز توليد شده است قصه پدري روايت مي شود كه يكي از 5 فرزندش داراي اعتياد است و وي با ديگر فرزندانش شرط مي كند در صورتي كه هر يك بتواند برادر خود را از چنگال اعتياد نجات دهد، ملك با ارزشي را در همدان به او واگذار كند . در اين ميان روش هاي نادرست اعضاء خانواده در اين خصوص موقعيت هاي طنزي را به وجود مي آورد تا اينكه پسر خانواده با دختري آشنا مي شود كه مسير زندگي او را تغيير مي‌دهد.

كيانوش گرامي، سيدرضا حسيني، علي ابوالحسني، نصرا.. عبادي، فريده دريامج، مژگان ترانه ، عزت ا... رمضاني فر به همراه

جمعي ديگر از هنرپيشگان در اين فيلم نقش آفريني كرده‌اند.

**«يك روز از زندگي»

يك روز از زندگي به كارگرداني مهدي گلستانه و تهيه‌كنندگي محمد بنائي در صدا و سيماي مركز فارس تهيه شده كه يازدهم فردوردين به نمايش در خواهد آمد.

قصه اين فيلم مربوط به خانواده‌اي است كه براي ديدن دخترشان كه تازه ازدواج كرده از جهرم به شيراز سفر مي‌كنند كه در طول يك روز با حوادثي مواجه مي‌شوند كه روند داستان فيلم را شكل مي‌دهد.

در اين فيلم بازيگراني چون عباس افشاريان، مارال فرجاد، زهره حميدي ، شهربانو موسوي، عليرضا زماني‌نسب و آناهيد اميريوسفي نقش آفريني مي‌كنند.

**«نشان فرشته»

تله فيلم نشان فرشته به كارگرداني اسماعيل فلاح پور و تهيه كنندگي امير حسين شريفي به سفارش صدا و سيماي مركز زنجان تهيه و توليد شده كه مي توانيد آن را دوازدهم فروردين از شبكه شما تماشا كنيد.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: طاهر، مستند سازجواني است كه براي تهيه مستندي راجع به بناهاي تاريخي به زنجان مي رود .اودريكي ازساختمان هاي درحال تخريب ،سندي كشف مي كند كه ناگفته هايي اززندگي يك شهيد در آن ثبت شده است اين آغاز جست وجوي طاهر است كه او را به گذشته ايي دور مي برد ؛زماني كه نخستين تظاهرات ضدحكومت شاه درزنجان شكل گرفت.

در اين تله فيلم بازيگراني همچون اميرمحمدزند، جعفردهقان، نفيسه روشن، لادن طباطبايي، بيژن گنجعلي، محمدرضا ژاله و محرم زينال زاده به همراه تعدادي از بازيگران استان زنجان به ايفاي نقش مي پردازند.

**«روز سيزده»

فيلم تلويزيوني روز سيزده به تهيه كنندگي و كارگرداني اكبر منصورفلاح در صدا و سيماي مركز كهگيلويه و بويراحمد به سفارش سيماي مركز استان ها تهيه و توليد شده كه در روز طبيعت مهمان سيزدهم فروردين به روي آنتن خواهد رفت.

نام ابتدايي اين فيلم كه روز سيزده بوده است به مناسبت ايام نوروز توليد شده تا روزهاي شيرين و شاد زندگي را به تصوير بكشد و با ايجاد طنز موقعيت، لحظات مفرحي را براي مخاطبان تداعي كند.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: سيدكاظم و بابا بهار و اسماعيل سه دوست قديمي كه حالا پير شده اند تصميم گرفته اند تا در عيد كاري براي بچه هاي بي سرپرست و سالمندان انجام دهند سيد كاظم و اسماعيل خود در خانه سالمندان زندگي مي كنند اما بابا بهار كنار خانواده پسر كوچكش زندگي مي كند ، پسرش قصد دارد او را به خانه برادرش در تهران ببرد اما هر روز مشكلاتي برايش به وجود مي‌آيد و ....

رضا بابك، كاظم افسرنيا، ناصر فروغ، محمد الهي، شكوفه امين پور، كمند كبيري، كيا باباميري، فرهاد مصباح، صفر كشكولي در اين فيلم نقش آفريني كرده‌اند.

انتهاي پيام/و

شنبه|ا|27|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن