تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812730182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
رويانيان:تباني ثابت شود،برخورد مي كنيم
مديرعامل باشگاه پيروزي گفت: در صورتي كه موضوع تباني ثابت شود، با اعضاي تيم فوتسال باشگاه برخورد جدي خواهيم كرد . محمد رويانيان درباره شائبه تباني در ديدار تيم هاي فوتسال پيروزي و گيتي پسند اظهار داشت : زارع قائم مقام و سالاركيا معاون حقوقي باشگاه را مامور بررسي مو به موي اتفاقات فوتسال كرده ام. موضوع تباني و اينگونه حرف ها مورد تاييد باشگاه پيروزي نيست و با اين مسائل در صورت ثابت شدن برخورد قاطعي خواهيم داشت.
فدراسيون كويت در آستانه ورشكستگي مالي
رئيس فدراسيون فوتبال كويت گفت: با توجه به نبود اعتبار كافي، اين فدراسيون در آستانه ورشكستگي مالي قرار دارد. شيخ طلال الفهداظهار داشت: خزانه فدراسيون فوتبال كويت، از پول تهي شده و در صورت تداوم اين روند، تا چند وقت آينده، رسما اعلام ورشكستگي خواهيم كرد. وي گفت: تداوم اين روند، فدراسيون فوتبال كويت را فلج خواهد كرد و روند همه فعاليت هاي مربوط به فوتبال در اين اميرنشين با مشكل جدي مواجه خواهد شد، ضمن اينكه از ميزباني هرگونه مسابقه ها نيز معذور خواهيم بود. اميرنشين كويت در دهه هاي 70 و 80 ميلادي، يكي از غني ترين كشورهاي عرب منطقه خليج فارس بود و همواره پول هاي هنگفتي براي فوتبال اين كشور هزينه مي شد و مربيان بزرگي همچون «كارلوس آلبرتو پريرا» و «لوبانوفسكي» در تيم ملي و تيم هاي باشگاهي اين كشور فعاليت داشتند.
رحمتي: دوست ندارم آسيايي ها اين بازي را ببينند!
دروازه بان تيم استقلال گفت: به خاطر زمين نامناسب ورزشگاه حافظيه دوست ندارم آسيايي ها فينال جام حذفي ايران را ببينند، زيرا زمين حافظيه باعث سرشكستگي كشورمان مي شود. مهدي رحمتي گفت: تاوان زيادي براي جام حذفي داديم با اين حال با همين نفرات هم كار را ادامه مي دهيم و قهرمان مي شويم. من فقط اميدوارم بازي در زمين ناهموار شيرازاعتبار فوتبال ايران را زير سؤال نبرد و هر تيمي كه شايسته تر است پيروز شود.
جلسه كفاشيان با نمايندگان مجلس
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال صبح ديروز به مجلس رفت تا درباره راه هاي جلوگيري از تعليق فوتبال با نمايندگان گفتگو كند. نتيجه اين جلسه تنظيم طرح يك فوريتي بود كه اساسنامه فدراسيون فوتبال را از ساير فدراسيون ها مستثني مي كند. اين طرح امروز در مجلس ارائه خواهد شد. عليرضا دهقان رئيس كميته ورزش و جوانان مجلس با تاييد اين خبر گفت: هدف ما اين است تا از تعليق فوتبال جلوگيري كنيم. كفاشيان در جلسه مركز پژوهش ها و اداره قوانين مجلس حاضر شد و به ارائه توضيحات لازم پرداخت. نمايندگان هم متن طرح يك فوريتي با هدف مستثني كردن قوانين اساسنامه فدراسيون فوتبال از ديگر فدراسيون هاي ورزشي كه زير نظر وزارت ورزش هستند را تهيه كردند.هدف ما اين است كه از بوجود آمدن مشكلات خاص براي فوتبال جلوگيري كنيم و اجازه ندهيم فوتبال تعليق شود.
سرمربي پيروزي به تركيه رفت
مصطفي دنيزلي پس از تساوي يك بر يك پيروزي مقابل مس كرمان به دليل مسايل خانوادگي صبح ديروز ساعت 40:6 دقيقه عازم تركيه شد. دنيزلي قرار است امشب به تهران بازگردد. مسايل فني پيروزي در روزهاي غيبت وي بر عهده محسن عاشوري و صادقي خواهد بود.
كي روش فردا به ايران مي آيد
كارلوس كي روش سرمربي پرتغالي تيم ملي كشورمان پنج شنبه هفته جاري به ايران باز مي گردد. سرمربي تيم ملي فوتبال ايران كه پس از بازي با قطر به مرخصي رفته بود و در مراسم قرعه كشي آخرين مرحله انتخابي جام جهاني برزيل در مالزي هم شركت كرد، صبح پنج شنبه ( فردا) به تهران برمي گردد.كي روش پس از حضور در تهران با كفاشيان نيز جلسه اي خواهد داشت و برنامه هاي آتي تيم ملي را با او هماهنگ مي كند. اولين برنامه تمريني تيم ملي هم كه طبق همان اعلام قبلي از چهارم تا ششم فروردين به مدت سه روز خواهد بود كه به صورت ميني كمپ كوچك برگزار خواهد شد.
شكايت سپاهان از راي كميته انضباطي به كفاشيان
باشگاه سپاهان شكايت خود از راي كميته انضباطي را به رياست فدراسيون فوتبال ارائه مي كند. باشگاه سپاهان از اينكه كميته انضباطي در فاصله 24 ساعت مانده به بازي تراكتورسازي و سپاهان رودريگو توزي بازيكن برزيلي تراكتورسازي را بخشيده و اين حكم بدون اينكه به طور رسمي روز قبل از مسابقه از سوي سايت رسمي فدراسيون اعلام شود، به باشگاه تراكتورسازي ابلاغ شده، گلايه دارد . رسول خوروش سرپرست سپاهان با بيان اينكه شكواييه خود را به علي كفاشيان رئيس فدراسيون تحويل داده است تاكيد كرد: باشگاه سپاهان تا آخر اين شكايت را پيگيري مي كند.

چهارشنبه|ا|24|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن