تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816772578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: خبر
در بيانيه اتحاديه تشكل هاي دانشگاه آزاد اسلامي عنوان شد:

گام بلند دانشگاه آزاد اسلامي جهت ارتقاي سطح علمي و كيفي با مديريت جديد

خبرگزاري آنا: اتحاديه تشكل هاي دانشگاه آزاد اسلامي با صدور بيانيه اي ضمن تبريك به دكتر فرهاد دانشجو،اظهار اميدواري كرد در دهه چهارم كه به رقابت جهاني با بزرگترين دانشگاههاي جهان نام گذاري شده است، دانشگاه آزاد اسلامي گامي بلند در جهت ارتقاي سطح علمي و كيفي بردارد.در اين بيانيه آمده است: مجموعه عظيم دانشگاه آزاد اسلامي يكي از ثمرات مهم انقلاب اسلامي ايران است كه به دستور و مساعدت حضرت امام خميني(ره) پايه گذاري شد و با تلاش هاي شبانه روزي امروزه به يكي از بزرگترين مجموعه هاي تحصيلي غير انتفاعي جهان مبدل شده است و تلاش بر اين است كه اين مجموعه از همه ي جهات هر روز پيشرفت نموده و توسعه يابد.

مديريت سي ساله دانشگاه آزاد اسلامي خدمات فراواني را تا حال براي اين مجموعه انجام داد و با ياري خداوند متعال امروزه در جاي جاي ميهن اسلامي عزيزمان مشاهده مي شود واحدهاي دانشگاهي اين مجموعه مي درخشد و كمك بسياري به رشد و ارتقاي سطح علم و فرهنگ در جامعه نموده است. جا دارد از خدمات و تلاش هاي بسيار و ارزشمند دكتر جاسبي قدرداني كرده و به ايشان خدا قوت گوييم كه از بدو تاسيس تاكنون اين مجموعه را مديريت كرده و آن را بسيار توسعه دادند و از همه جهات سعي بر آن داشتند كه اين مجموعه عظيم قوي شود.اتحاديه تشكل هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي،انتخاب شايسته دكتر فرهاد دانشجو به سمت رياست عاليه دانشگاه آزاد اسلامي را به وي و جامعه دانشگاهي تبريك مي گويد و از آنجا كه از سوابق وي در عرصه علمي و مديريتي نمايان است،اميد است در دهه چهارم كه به رقابت جهاني با بزرگترين دانشگاههاي جهان نام گذاري شده است، دانشگاه آزاد اسلامي گامي بلند در جهت ارتقاي سطح علمي و كيفي بردارد.

اتحاديه تشكل هاي دانشجويان داتشگاه آزاد اسلامي تمام تلاش خود را خواهد كرد تا اين مجموعه عظيم با رياست دكتر فرهاد دانشجو به بهترين نحو اداره شود و مطالبه گر خواسته هاي دانشجويان از وي بوده و با تمام توان در راستاي رسالت دانشجويي با رييس دانشگاه همكاري مي كنيم.در آخر ضمن تشكر از رياست دانشگاه به دليل به كار گرفتن فارق التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي براي اداره امور، به معاونان و مسئولان جديد تبريك مي گوييم. از خداوند متعال عاجزانه مي خواهيم به مسئوليني كه در راه اعتلاي ميهن اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي گام بر مي دارند كمك كند و در سايه ي خير ور رحمتش قرار دهد.والسلام.

امضا كنندگان:شوراي مركزي اتحاديه تشكل هاي دانشگاه آزاد،انجمن پيروان ولايت آمل،انجمن اسلامي قائم شهر،انجمن اسلامي ياسوج،تشكل راه اميد ياسوج،تشكل انديشه سازان نوراباد،تشكل موعود فيروزآباد،تشكل همراهان گچساران،انجمن اسلامي بوشهر،جامعه اسلامي بوشهر،جامعه اسلامي ابهر،جامعه اسلامي اروميه،انجمن اسلامي قشم،انجمن اسلامي بندر لنگه،كانون اسلامي بندر عباس،انجمن اسلامي حاجي آباد،انجمن اسلامي ميناب،انجمن اسلامي سيرجان،تشكل اسلامي دانشجو خميني شهر،تشكل حضرت زينب اصفهان،تشكل الغدير اصفهان،تشكل اميرالمومنين اصفهان،تشكل انديشه سبز علوي شهررضا،تشكل يوسف زهرا فلاورجان،تشكل فاطميون دهاقان.

حوزه‌ي دانشجويي واحد سبزوار، دومين حوزه‌ي موفق دانشجويي منطقه‌ي 9 شد

معاون دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار از كسب رتبه‌ي دوم اين حوزه در سطح منطقه‌ي 9 خبر داد. علي كريمي گفت: بر اساس اعلام نتايج ارزيابي ناظران منطقه‌ي 9، اين حوزه توانست براي دومين سال پياپي با كسب امتياز 91.5 از 100، رتبه‌ي دوم را در بين 15 واحد و مركز منطقه‌ي 9 كسب نمايد.وي ضمن تقدير از همكاري خوب مسؤولان و پرسنل زحمت‌كش حوزه‌ي دانشجويي واحد سبزوار افزود: اين ارزيابي عملكرد، هرساله بر اساس سنجش نقاط قوت و ضعف بخش‌هاي مختلف حوزه‌ي معاونت دانشجويي واحدها و مراكز منطقه‌ي 9 انجام و اعلام مي‌گردد.

در ستاد مركزي باشگاه پژوهشگران جوان برگزار شد

دومين نشست تخصصي همايش بين المللي خلاقيت

در خصوص برگزاري مشترك همايش بين المللي خلاقيت؛ ديروز، امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن، نشستي در تاريخ هفدهم اسفند ماه سال جاري با مسؤلين اين واحد در ستاد مركزي باشگاه پژوهشگران جوان برگزار گرديد.در اين جلسه آقايان؛ دكتر دلاور، رئيس باشگاه پژوهشگران جوان، دكتر حيدري، دكتر وزيري، رئيس و معاون پژوهش و فن آوري و آقاي ثابت، رئيس باشگاه پژوهشگران جوان واحد رودهن، دكتر مرجاني، معاون پژوهش و فناوري باشگاه، و آقاي داوطلب، كارشناس همايش هاي باشگاه حضور داشتند. اين جلسه با خوش آمدگوئي و تبيين اهداف برگزاري اين جلسه توسط دكتر مرجاني آغاز شد. در ادامه اين جلسه، دكتر دلاور به تشريح چگونگي اجراي اين همايش و توجه به لزوم تدوين تقويم و زمانبندي همايش تاكيد نمود. سپس با ارائه گزارشي از روند اجراي برنامه هاي همايش بين المللي خلاقيت؛ ديروز، امروز و فردا، توسط دكتر وزيري پيگيري شد.

آنگاه دكتر حيدري ضمن اشاره به تغييرات احتمالي سياست هاي دانشگاه، خواستار اتخاذ تصميماتي در راستاي سياست هاي جديد دانشگاه در اجراي اين همايش شد. در ادامه وي به مواردي چون؛ هماهنگي با دانشگاه هاي خارج از كشور جهت دعوت از ميهمانان ويژه، داوري مقالات، جايزه ملي، نحوه چيدمان افراد در كميته ها، نحوه ارائه مقاله افراد، سخنرانان مدعو و سخنران ويژه، تهيه و توزيع پوستر همايش، مهلت ارائه خلاصه مقالات سفارشي توسط مجريان و راه اندازي سايت، ارجاع مقالات به سايت، رايزني با سازمان مركزي و كسب نظر موافق در حمايت مالي براي همايش اشاره نمود. پس از بحث و تبادل نظر و با توجه به جمع بندي دكتر دلاور، مقرر شد؛ نتيجه مكاتبات با سازمان مركزي در خصوص ميزان هزينه و كمك هزينه ها به ستاد مركزي باشگاه ارائه گردد.

علاوه بر آن مقرر شد اعضاي هيأت علمي تعيين گردد و پس از بررسي محورها، در صورت تأييد، با آرم و بنر مربوط، در سايت باشگاه قرار گيرد و از باشگاه هاي ديگر واحدها نيز طبق يك دستورالعمل مشخص درخواست همكاري گردد. در صورت كمبود احتمالي بودجه در سال آينده درخواست متمم بودجه گردد. موضوعات كارآفريني نيز به محورهاي قبلي اضافه شود، ضمناً مقالات تخصصي در خصوص كارآفريني و مقالات علمي برگزيده در همايش در فصلنامه علمي ـ پژوهشي باشگاه منتشر شود. از كليه رشته ها در اين همايش استفاده شود. شايان ذكر است؛ جلسه بعدي در واحد رودهن برگزار خواهد شد.

در واحد دماوند انجام شد

بررسي نقش و جايگاه ولايت فقيه در حكومت اسلامي

دماوند :خبرنگار آفرينش –ايرج صادقعلي

بررسي جايگاه ولايت فقيه در حكومت اسلامي،عنوان مبحثي بود كه به همت دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامي واحد دماوند و با كمك اداره تبليغات اسلامي شهرستان دماوند برگزار شد.به گزارش خبرنگار آفرينش ؛حجت الاسلام و المسلمين كميجاني سخنران ويژه اين روز با اشاره به انواع سبكهاي حكومتي رايج در دنيا به بررسي نقاط ضعف و قوت هر كدام پرداخت.وي بيان داشت:انسان موجودي است اجتماعي كه در زندگي نياز به اركان مختص بخود دارد كه عبارت است از : جامعه، قانون، و مجري قانون.حجت الاسلام و المسلمين كميجاني مجري قانون را در حكومتهاي مختلف بررسي كرد و افزود:اگر فردي رأي و نظر خود را به اكثريت تحميل كند،حكومت ديكتاتوري ميشود ، اگر گروهي از اشراف بر مردم حكومت كند ،حكومت اقليت بر اكثريت را شاهد خواهيم بود كه در اين حالت هم عدالت اجرا نمي شود.در مدل ديگر حكومتي كه دموكراسي نام دارد هم شاهد ايراداتي هستيم.ولي در مجموع نوع ارزشمند حكومت كه در آن يك فرد ، قوانين الهي را براي بشر به ارمغان مي آورد و حكومت الهي نام دارد از همه كاملتر و بدون ايراد است چرا كه در آن به ارزشهاي انساني بها داده مي شود.

وي در ادامه بيان داشت : حكومت الهي يعني حكومت خدا و كساني كه خداوند آنها را منصوب كرده است بر مردم البته به واسطه قانون الهي كه وحي ناميده مي شود.انبيا الهي و جانشينان آنها وظيفه اجراي قوانين الهي را به عهده دارند. بنا بر اين ولي فقيه مجري قانون خداست.در ولايت فقيه نه خبري از نظر فرد و نه خبري از نظر جمع است بلكه رأي الهي در نظر است و به اجرا در مي آيد.

فرماندار ورامين گفت:

دانشگاه آزاد اسلامي ورامين نماد علمي و عملي كشاورزي دراين منطقه است

به گزارش روابط عمومي اين واحد دانشگاهي در مراسمي كه به همت واحد ورامين – پيشوا و اداره منابع طبيعي و آبخيز داري شهرستان هاي ورامين و پيشوا به مناسبت هفته منابع طبيعي با حضور جمعي از مسئولان شهرستان هاي تابعه در سالن اجتماعات دانشكده كشاورزي برگزار شد،در ابتدا دكتر محمد رضا ربيعي رياست واحد ضمن خير مقدم به مدعوين، از دانشكده كشاورزي به عنوان قطب علمي منطقه ياد نمود و دستاوردها وفعاليتهاي اين واحد دانشگاهي از زمان تأسيس بويژه در 38 ماهه گذشته را ارائه نمود. وي تعداد دانشجو را بالغ بر 15000 نفر وتعداد رشته هاي مصوب را 91 رشته توصيف كرد .سپس حجت الاسلام محسن زاده امام جمعه خير آباد در خصوص هفته منابع طبيعي و اشاره به سخنان ائمه و بزرگان دين و ذكر و حديث در اين خصوص پرداخت و در ادامه مراسم فرماندار ورامين مهندس منصوري در خصوص توجه مسئولين شهرستان به حفظ و حراست از منابع طبيعي و جلوگيري از پيشروي كوير سخن گفت و از دانشگاه آزاد ورامين بعنوان نماد علمي كشاورزي منطقه ياد نمود. در پايان مهندس نصرتي رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيز داري شهرستان هاي ورامين و پيشوا در قالب اسلايدهاي نمايشي فعاليت هاي منطقه را براي حاضرين تشريح نمود ودر انتهاي برنامه نهالهايي با حضور مسئولين شهرستان در دانشكده كشاورزي غرس شد.

انتخاب عضو هيات علمي واحد علي آباد كتول به عنوان عضو هيات تحريريه دو ژورنال بين المللي

عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد علي آبادكتول بعنوان عضو هيات تحريريه دو ژورنال معتبر بين المللي در زمينه علوم فني و مهندسي انتخاب شد. به گزارش آنا، محمد مهدي كبير نجفي عضو هيات علمي گروه مهندسي مكانيك اين واحد دانشگاهي از سوي ژورنالCurrent Engineering and Technological Research كه توسط ناشرOnline Research Journals چاپ مي شود بعنوان عضو هيات تحريريه انتخاب شد . همچنين اين عضو هيات علمي از طرف ژورنالInternational Journal of Applied Science, Technology and Engineering Research به عنوان عضو اصلي هيات تحريريه (Editorial Board) نيز دعوت به همكاري شده است كه در سايت ژورنالهاي فوق به همراه نام اين واحد دانشگاهي قابل مشاهده است. گفتني است اين عضو هيات علمي در گذشته نيز از سوي هيات تحريريه چند ژورنال معتبر ISI با ضرايب تاثير بالا همچون جهت داوري دعوت به همكاري شده بود.

سايت كامپيوتر،كارشناسي ارشد جغرافياي طبيعي واحد لارستان تجهيز شد

به منظور بستر سازي مناسب جهت ارتقاء دانشگاه آزاد اسلامي لارستان به قطب جغرافياي كشور، سايت تخصصي اين رشته نيز تجهيز شد.دكترمحمد ابراهيم عفيفي معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با بيان مطالب فوق افزود: با خريد كامپيوترهاي جديد و پيشرفته و نصب نرم افزار هاي تخصصي،سايت كامپيوتر، تحصيلات تكميلي جغرافياي طبيعي اين واحد دانشگاهي به روز شده وانواع نرم افزارهايG.I.S،SP.SS ، SURFER ؤ اتوكد LAND به دانشجويان آموزش داده ميشود.

آزمايشگاه مكانيك سيالات و هيدروليك اين واحد دانشگاهي يكي از مجهزترين آزمايشگاههاي منطقه است

با توجه به برنامه هاي كلان پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان و اهتمام رياست واحد به امر پژوهش وايجاد بستري مناسب جهت آموزش دروس عملي به دانشجويان ، حوزه پژوهشي گام هاي موثري در اين راستا برداشته است.دكتر محمد ابراهيم عفيفي معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي لارستان با بيان مطالب فوق افزود: آزمايشگاه مكانيك سيالات و هيدروليك با توانايي آموزش 15 نفر در هر دوره آزمايش ميزبان دانشجويان رشته هاي مهندسي عمران در مقاطع كارداني،كارشناسي و كارشناسي ارشد دررشته هاي مهندسي سازه هاي هيدروليكي ومهندسي آب ميباشد.عفيفي گفت: اين آزمايشگاه با بهره گيري از دستگاه هاي( كاويتاسيون ،سرعت سنج پره اي تحقيقاتي ويژه مدل هاي هيدروليكي، مطالعه انرژي برنولي، فشار هيدرواستاتيك، بررسي افت در زانو ها و خمها، ست سرريزهاي اندازه گيريهاي جريان در مجاري رو باز ،ميز هيدرواستاتيك و خواص سيالات ، ميز هيروليك پايه حجمي ) يكي از مجهز ترين آزمايشگاههاي منطقه است.

معاون پژوهشي در خصوص قابليت هاي آموزشي اين آزمايشگاه گفت: دانشجويان در اين آزمايشگاه با آموزش عملي اصول اوليه مكانيك سيالات ، تفهيم اثرات فشار استاتيك ، مطالعه عمليات و كاربرد فشار سنج ها و مانومترها ، تحقيق روي نيروي شناوري و پايداري اجسام شناور آشنا مي‌شوند.وي در خاتمه از آمادگي دانشگاه آزاد اسلامي لارستان براي بازديد و آموزش ساير نهادها و سازمانها از آزمايشگاه هاي اين واحد خبر داد.

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 334]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن