تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816877875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سپاه در برابر هر جبهه‌اي كه مقابل انقلاب باشد مي‌ايستد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سپاه در برابر هر جبهه‌اي كه مقابل انقلاب باشد مي‌ايستد
تهران -جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه گفت: سپاه در برابر هر جبهه، خطر و موضعي كه مقابل انقلاب باشد قاطعانه مي‌ايستد.


به گزارش ايرنا به نقل از سپاه نيوز،حجت‌الاسلام "عبدالله حاج‌صادقي " در آيين سپاس از تلاش‌هاي روابط عمومي سپاه در سال 90 با اشاره به نقش اساسي سپاه در دفاع از اركان و اصول انقلاب اسلامي اظهار داشت: گفتمان اصول‌گرايي همان گفتمان امام(ره) و قرآن است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دفاع از اركان، اصول و آرمان‌هاي اين انقلاب ترديد ندارد.

وي سپاه را خط مقدم مبارزه با استكبار عنوان كرد و افزود: نهاد مقدس و مردمي سپاه به عنوان خط مقدم و سنگرنشين انقلاب بايد نسبت به تحكيم و تقويت اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي حساسيت ويژه‌اي داشته باشد.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقي ماهيت اصلي انقلاب را بر پايه دين و شريعت مقدس اسلام تعريف كرد و ادامه داد: موتور اصلي حركت انقلاب "اسلام" است و اين موضوع ركن اساسي اين نهضت و باور همه دنياست.

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه با تبيين نقش ولايت‌فقيه در حكومت اسلامي گفت: نقش و جايگاه ولايت و رهبري در نظام ما و هوشمندي و بصيرت والاي ولي‌فقيه در هدايت انقلاب و عبور از بحران‌ها بسيار سازنده و تاثيرگذار است به نحوي كه حكمت و درايت رهبر معظم انقلاب تاكنون تمام طراحي‌هاي اتاق فكر دنياي استكبار عليه جمهوري اسلامي ايران را خنثي كرده و عزت و اقتدار را نصيب ملت سرافرازمان كرده است.

وي ولايت و امت ولايت‌محور را دو نعمت بزرگ خداوند به ملت ما معرفي كرد و اظهار داشت: عزت، سربلندي، افتخار و پيروزهاي ملت غيور ايران اسلامي مرهون وجود نعمت ولايت و حضور هميشه در صحنه امت ولايت‌محور است و اين دو نعمت زمينه‌ساز و شرط ظهور منجي به شمار مي‌رود.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقي انقلاب اسلامي ايران را بسترساز زمينه ظهور حضرت حجت‌(عج) دانست و افزود: نبودن تبري به معناي عدم ايستادگي مسلمين در مقابل حاكميت غير الهي و عدم ولايت‌محوري در امت اسلام، دو عاملي هستند كه سبب طولاني شدن غيبت حضرت قائم(عج) شده‌اند و زماني كه جهت گيري مردم برائت از حاكميت‌هاي غير الهي شده و بشر تشنه ولي خدا شود آنگاه ظهور صورت مي‌گيرد و انقلاب اسلامي ما امروز زمينه و بستر براي ظهور را فراهم مي‌كند.

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه در ادامه نبرد رسانه‌اي را جنگ اول عصر حاضر و جهت‌ دهنده ساير نبردها توصيف كرد و گفت: امروز خط مقدم جبهه استكبار عليه انقلاب اسلامي همين نبرد رسانه‌اي است و كساني كه در اين عرصه فعاليت مي‌كنند پيشتاز اين جنگ و در خط مقدم آن قرار دارند.

وي ادامه داد: در سوره حجرات شرط اطلاع‌رساني "عدالت" عنوان شده و رعايت اين اصل مهمترين ويژگي كار خبر و اطلاع‌رساني است، چرا كه روابط عمومي و اطلاع‌رساني عدالت محور، يكي از شيوه‌هاي اهل بيت(ع) بوده است.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقي با اشاره به نقش سازنده و تاثيرگذار روابط عمومي‌ها در اطلاع‌رساني شفاف و عدالت‌محور گفت: روابط عمومي بايد با ادبيات اسلامي و مطابق با شريعت مقدس اسلام تعريف شود لذا از بكارگيري شيوه‌ها و تعاريف غربي در اين مجموعه بايد جلوگيري كرده و رويكرد كار جهت‌گيري‌هاي كلان و تثبيت اركان انقلاب باشد.

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه نقش مشاركتي مردم در عرصه‌هاي انقلاب را از اركان و محورهاي مهم نظام عنوان كرد و افزود: مشاركت و حضور كارساز مردم در عرصه‌هاي مختلف انقلاب همواره عامل اقتدار و سربلندي جمهوري اسلامي و شكست و خواري دشمنان و بدخواهان انقلاب بوده است، لذا با عنايت به فرمايش مقام معظم رهبري كه فرمودند" امروز بزرگترين مبارزه با آمريكا و استكبار خدمت به مردم است"، بايد در اولويت‌بندي‌ها توجه به اين امر مدنظر قرار گيرد.

همچنين در اين مراسم سرتيپ دوم پاسدار رمضان شريف، مسوول روابط عمومي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره بر شاخص‌ها و مولفه‌هاي اساسي مورد نظر در برنامه‌ها و فعاليت‌هاي اطلاع‌رساني سپاه گفت: تعامل و ارتباط دايمي و فعال با اصحاب رسانه و طراحي و مهندسي سناريوهاي خبري و رسانه‌اي متناسب با روش‌هاي علمي و تجربه شده در كنار توجه ويژه به سياست‌‌ها و ملاحظات سپاه در حوزه خبر رساني از عواملي بوده است كه در سال 90 موفقيت‌هاي قابل توجهي را براي خانواده روابط عمومي سپاه رقم زده است.

شريف اطلاع‌رساني بموقع مواضع و ديدگاه‌هاي سپاه به افكار عمومي از طريق ابزارهاي رسانه‌اي را از ديگر عناصر موفقيت روابط عمومي سپاه در سال جاري توصيف و تصريح كرد: پاسخگويي به افكار عمومي و انتقال سريع اخبار و اطلاعات مرتبط به رخدادهاي خبرسازي چون عمليات نيروي زميني سپاه براي مقابله با جنايات گروهك منفور و تروريستي پژاك در شمال غرب كشور و نيز چگونگي شكار پهباد جاسوسي آمريكا در شرق كشور و ارائه گزارش‌هاي خبري- تصويري مناسب و غرورانگيز از رزمايش‌هاي سپاه در طول سال 90 كه با كمك و هم‌افزايي جامعه رسانه‌اي كشور صورت پذيرفت از جمله مصاديقي است كه رضايت اصحاب رسانه و نيز فرماندهان و مسوولان سپاه را بدنبال داشته است.

مسوول روابط عمومي كل سپاه در پايان با تقدير و تشكر از همكاري مديران، دست‌اندركاران و خبرنگاران جامعه رسانه‌اي كشور در پوشش خبري فاخر و تاثيرگذار كاركردها، توانمندي‌ها و دست‌آوردهاي سپاه؛ معرفي روابط عمومي سپاه به عنوان سازمان برتر در سال 90 را مرهون عنايات حضرت ولي‌عصر(عج)، ولايت‌مداري كاركنان و محور قراردادن منويات فرماندهي معظم كل قوا ماموريت‌ها و فلسفه وجودي سپاه اعلام كرد.

وي همچنين تاكيد كرد: روابط عمومي سپاه در سال آينده برنامه‌اي تحول و تعالي خود براي ارتقاي ظرفيت‌ها و ابزارهاي انحصاري اطلاع‌رساني از جمله سايت سپاه نيوز و سامانه‌هاي خبري سپاه‌هاي استاني، راه‌اندازي گروه‌هاي تلويزيوني سپاه در مراكز استان هاي كشور و ساماندهي و فعال‌سازي پتانسيل موجود نزد شبكه خبرنگاران افتخاري سپاه و بسيج را با جديت بيشتر دنبال خواهد كرد.

در اين مراسم از مديران و كاركنان فعال روابط عمومي سپاه با اهداي لوح سپاس نماينده ولي‌فقيه در سپاه توسط حجت‌الاسلام حاج‌صادقي تقدير به عمل آمد.

سيام **1708*1580

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80038754

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن