تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام صفي ياري:چهره هاي فرهنگي، رزمندگان مقابله با جنگ نرم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام صفي ياري:چهره هاي فرهنگي، رزمندگان مقابله با جنگ نرم هستند
چهره هاي فرهنگي، رزمندگان مقابله با جنگ نرم هستند
قروه - خبرگزاري مهر: مدير كل تبليغات اسلامي كردستان چهره هاي فرهنگي و تبليغي را رزمندگان مقابله با جنگ نرم عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود صفي ياري صبح روز سه شنبه در همايش تجليل از چهره هاي ماندگار فرهنگي تبليغي شهرستان قروه با اشاره به وظيفه چهره هاي فرهنگي تبليغي در انقلاب اسلامي گفت: مجاهدت و مرزباني از اعتقادات و ارزش هاي اسلامي در راستاي احياء و تبيين هويت فرهنگي ملت مسلمان از وظايف خطير روحانيت معظم و مردم فرهنگي در نظام اسلامي ايران است.

وي عنوان كرد: چهره هاي فرهنگي تبليغي عنصر اصلي فرهنگ در كشور ما و انقلاب اسلامي بوده اند و تثبيت باورهاي ديني عمدتا از طريق اين چهره ها به مردم تزريق شده است و رفتار اين قشر معتمد ديني همواره در طول انقلاب مقبول افراد جامعه بوده است و هم اكنون نيز اين روند ادامه دارد.

مدير كل تبليغات اسلامي استان كردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در حوزه فرهنگ افزود: تعبير رهبر فرزانه انقلاب اسلامي از فعاليت هاي فرهنگي سونامي فرهنگي است و ما بايد جبهه فرهنگي را رصد كنيم تا بتوانيم استوار و ثابت قدم و با مجهز شدن به سلاح باورهاي ديني و فرهنگي بر جهل دشمنان ناكام اين انقلاب بزرگ غلبه كنيم چرا كه كه انقلاب ما انقلاب فرهنگي و داراي هويت اسلامي است.

وي معنويت و وحدت را نقطه عطفي بين مردم در سراسر كشور برشمرد و افزود: اگر معنويت و وحدت بين مردم نبود امروز ايران اسلامي نمي توانست در اوج اقتدار از دستاوردهاي خود در عرصه هاي مختلف دفاع كند و انتظار مي رود كه اين روند همچنان با جديت ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام صفي ياري در پايان گفت: چهره هاي فرهنگي تبليغي و مذهبي در طول تاريخ همواره به حراست از متون ديني پرداخته اند و تا به امروز ارزش هاي ديني را پاس داشته اند و فرهنگ اسلامي را براي همه نسل ها به ارمغان آوردند و به همين دليل بايد از اين چهره ها به خوبي تقدير كرد.

حجت الاسلام علي رستمي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان قروه در ادامه اين همايش با بيان اينكه يكي از رسالت هاي تبليغات اسلامي ارتقاء سطح ديني جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگي است، افزود: حداقل وظيفه ما در قبال چهره هاي فرهنگي تبليغي قدرداني از آنهاست و اين همايش در راستاي عملي كردن اين مهم برگزار مي شود.

وي اظهار داشت: بالغ بر 800 نفر در شهرستان قروه به كارهاي فرهنگي تبليغي مي پردازند كه 200 نفر از فعالان اين عرصه تجليل مي شوند و در مراسم امروز به عنوان نمونه از چند نفر برتر از اين قشر تجليل شد.

در بخش ديگري از اين مراسم استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس با حضور در اين همايش به نقش و اهميت خانواده در قرآن كريم اشاره كرد و افزود: خانواده به عنوان اصلى ترين نهاد اجتماعى و زيربناى جوامع و منشا فرهنگ ها و تمدن ها در تاريخ بشر بوده است و موفقيت جوانان و چهره هاي فرهنگي نشان دهنده تحكيم خانواده در جوامع امروز است.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن