تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816157224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واكنش پدر محمد كامراني به پست جديد دولت براي مرتضوي


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: واكنش پدر محمد كامراني به پست جديد دولت براي مرتضوي
روح الاميني افزود: دادستان سابق تهران با ادعاي ابتلاي فوت شدگان به مننژيت به پرونده سازي در خصوص سه جوان فوت شده در كهريزك نيزمتهم است و اما به دليل اينكه آقاي مرتضوي شغل نظامي ندارد اين پرونده در داسراي نظامي رسيدگي نشد و به دادسراي ويژه قضات فرستاده شد كه هم اكنون مفتوح است.
پدر محمد كامراني يكي از قربانيان حادثه كهريزك در واكنش به انتصاب احتمالي مرتضوي به رياست سازمان تامين اجتماعي گفت: حداقل دولت تا اعلام نتيجه دادگاه صبر مي كرد و بعد به مرتضوي پست و مدال مي داد.

علي كامراني در گفتگو با مهر در واكنش به انتصاب احتمالي سعيد مرتضوي دادستان اسبق تهران به رياست سازمان تامين اجتماعي گفت: متاسفم براي مسوولين اجرايي كه چرا شخصي كه اتهاماتي متوجه اش است و هنوز پرونده جرمش در دادگاه رسمي كشور در حال بررسي است پست جديد دولتي مي دهد.

وي تاكيد كرد: حداقل دولت تا مشخص شدن نتيجه دادگاه صبر مي كرد و بعد از قطعيت پيدا كردن نتيجه پرونده و برائت مرتضوي از اتهامات وارده به وي پست و مدال مي داد.

پدر محمد كامراني از قربانيان حادثه كهريزك در پايان با اشاره به تذكر قانوني نمايندگان به دولت و غير قانوني اعلام كردن اين انتصاب، از نمايندگان مجلس شواي اسلامي تشكر كرد.

به گزارش مهر، چند روزي است گمانه‌زني‌ها درخصوص اينكه چه كسي مديرعامل تامين اجتماعي خواهد شد شروع شده كه در ميان نام‌ها مطرح‌شده چهره‌هايي چون علي سعيدلو، محمد علي‌آبادي و مهم‌تر و جالب‌تر از همه سعيد مرتضوي به چشم مي‌خورد، گفته مي‌شود بخت مرتضوي براي تصدي اين پست از ساير كانديداها بيشتر است و حتي عده‌اي مديرعاملي او را قطعي مي‌دانند.

در همين راستا سردار مهدي ابويي معاون پيشگيري و هماهنگي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز در گفت‌وگو با رسانه ها گفته بود: از طريق رسانه‌ها خبر انتصاب مرتضوي به سمت مديرعامل سازمان تأمين اجتماعي را فهميدم و شنيده‌هاي من نيز حاكي از آن است كه رفتن ايشان به سازمان تأمين اجتماعي قطعي است.

هرچند خبر انتصاب سعيد مرتضوي، دادستان سابق تهران و رييس ستاد مبارزه با قاچاق كالا، به عنوان مديرعامل سازمان تامين اجتماعي تاكنون از سوي هيچكدام از دولتي ها تاييد يا تكذيب نشده است؛ اما گمانه زني ها در خصوص اين انتصاب با واكنش هاي منفي زيادي طي چند روزه گذشته روبرو بوده است.

بنابراين گزارش پدر محسن روح الاميني و يكي از شاكيان پرونده كهريزك كه سعيد مرتضوي دادستان سابق تهران متهم اصلي آن است در گفتگو با الف، در خصوص روند رسيدگي به پرونده كهريزك توضيح داد: سعيد مرتضوي در چند شعبه پرونده دارد كه يك مورد مربوط به شكايت آقاي كامراني است كه قرار منع تعقيب از سوي بازپرس صادر شد و آقاي كامراني هم به آن اعتراض كرد اما پرونده ديگر مربوط به كهريزك است كه در دادسراي انتظامي قضات مفتوح است و تاكنون در خصوص صدور لغو منع تعقيب هيچ خبري به اينجانب و آقاي جوادي فر و يا وكلاي ما اعلام نشده است.

روح الاميني افزود: دادستان سابق تهران با ادعاي ابتلاي فوت شدگان به مننژيت به پرونده سازي در خصوص سه جوان فوت شده در كهريزك نيزمتهم است و اما به دليل اينكه آقاي مرتضوي شغل نظامي ندارد اين پرونده در داسراي نظامي رسيدگي نشد و به دادسراي ويژه قضات فرستاده شد كه هم اكنون مفتوح است.

همچنين15 نماينده مجلس شوراي اسلامي در واكنش به اين انتصاب تذكر كتبي به رئيس جمهور دادند كه در صحن علني مجلس قرائت شد.

در بخشي از اين تذكر آمده است : برادر ارجمند جناب آقاي دكتر احمدي نژاد ، رئيس جمهور محترم، با سلام و احترام؛ بنا بر اخبار موثق ظاهراً تصميم گرفته شده است كه آقاي سعيد مرتضوي دادستان پيشين و رئيس ستاد مبارزه با قاچاق ارز و كالا به عنوان مدير عامل سازمان تامين اجتماعي معرفي شود. نصب مديران حرفه‌اي اگر بدون توجه به صلاحيت‌هاي تخصصي لازم صورت گيرد، نتيجه‌اي جز اتلاف منابع و آسيب ديدن خدمت رساني به مردم ندارد.

علاوه بر ايراد مذكور در نصب آقاي مرتضوي به مدير عاملي سازمان تامين اجتماعي، اين اقدام نقض آشكار مواد ۵۳ و ۵۴ از فصل ششم قانون مديريت خدمات كشوري است كه ضوابط انتصاب و ارتقاي شغلي مديران حرفه‌اي را تعيين مي‌كند.

دوشنبه|ا|22|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن