تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805802298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجموعه تلویزیونی عملیات 125 کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مجموعه تلویزیونی "عملیات 125" کلید خورد
بهروز افخمی و دکتر رجبی ‌معمار
مجموعه تلویزیونی "عملیات 125" به کارگردانی بهروز افخمی با حضور مشاور عالی شهردار تهران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران، مدیر شبکه تهران، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، یکی از اعضای شوررای شهر تهران ظهر امروز در ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران کلید خورد. به گزارش مهر، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "عملیات 125" تولید گروه فیلم و سریال شبکه تهران بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با ضبط پلانی از این مجموعه با بازی محمد فیلی در ستاد فرماندهی آتش نشانی شروع شد. در این برنامه محمدهادی ایازی مشاور عالی شهردار تهران، محمدرضا حاجی‌بیگی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران، مجید رجبی ‌معمار مدیر شبکه تهران، احمد نوریان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، علیرضا دبیر عضو شورای شهر، محمدرضا معصوم‌زادگان قائم مقام مدیر شبکه تهران، هادی منبتی مدیر سابق گروه فیلم و سریال شبکه تهران و تنی چند از فیلمسازان همچون ناصر شفق، علیرضا افخمی و ... حضور داشتند.مجید رجبی‌معمار مدیر شبکه تهران در این مراسم اشاره کرد: "مجموعه "عملیات 125" کار ارزشمندی می‌شود و قصد داریم تلاش ایثارگرانی چون آتش نشان‌ها را به تصویر بکشیم. کارگردانی این پروژه هم به عهده بهروز افخمی است. او 20 و اندی سال پیش مجموعه تلویزیونی "میرزا کوچک خان" را برای تلویزیون ساخت و هم‌اکنون کارگردانی این پروژه را پذیرفته است. این مجموعه با حمایت‌های آتش نشانی و شهرداری ساخته می‌شود و مسلماً مجموعه جذابی خواهد شد."مدیر شبکه تهران ادامه داد: "صدا و سیما به دنبال نشان دادن تلاش‌های نهادهای فرهنگی است و تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم تا بتوانیم زحمات آتش نشان‌ها را نشان دهیم و این مجموعه نماینگر صحنه‌های دلخراش مثل بی‌احتیاطی، گاز گرفتگی و ... و صحنه‌های بامزه همچون گیر کردن انگشت در باتری و ... خواهد." وی در صحبت‌هایش اشاره ‌ای هم به افق 1404 کرد که  همیشه مطرح بوده و برنامه‌ریزی شده است.
بهروز افخمی
بهروز افخمی، کارگردان مجموعه "عملیات 125" خاطر نشان ساخت: "این مجموعه پرتحرک و بیشتر مجموعه‌ای مردانه است. در مجموعه " عملیات 125" سعی کرده ‌ایم بر مرکز آموزش آتشنشانی متمرکز باشیم و به جوانانی بپردازیم که جذب این حرفه می‌شوند. در این مجموعه بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، رضا رویگری، کاوه سماک‌باشی،محمد فیلی، مارال فرجاد، اکرم محمدی و ... نقش ‌آفرینی می‌کنند."وی در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چه عاملی شما را ترغیب کرد تا بعد از فاصله 20 و اندی سال از تلویزیون دوباره برای تلویزیون کار کنید؟ افزود: "در ابتدا تهیه‌کننده این پروژه بودم، ولی بعد از تحقیقاتی که برای قصه‌ مجموعه کردم، دلم نیامد کارگردانی را به کسی دیگری بدهم. به همین دلیل خودم کارگردانی می‌کنم. البته شش قسمت را خودم خواهم ساخت و شش قسمت دیگر هم به عهده منوچهر هادی است. هادی کارگردان خوبی است و بعد از مونتاژ فیلم او تصمیم گرفتم برای کارگردانی از او هم کمک بگیریم. مجموعه "عملیات 125" نشانگر تلاش‌های شجاعانه آتشنشانی است. در واقع قصه به حدی جذاب بود که من را به کارگردانی ترغیب کرد."افخمی در پاسخ دیگر سؤال خبرنگار مهر که آیا در این 20 سال قصه‌ای در تلویزیون نبوده که شما را برای کارگردانی جذب کند، گفت: "من همیشه بازیگوشی می‌کنم و مدتی هم نماینده مجلس بودم، ولی اتفاقی دوباره تلویزیون را پیدا کردم!"وی درباره اینکه آیا مجموعه‌ای آرمانگرایانه خواهد ساخت یا واقع‌گرایانه گفت: "ما داستان‌های جذاب را به تصویر خواهیم کشید. داستان‌هایی که برای مردم ملموس باشد. تاکنون هم از قبل برای کاری پیش ‌بینی نکرده‌ام. شاید مجموعه‌ای آرمانگرایانه بسازیم، اما بعد واقع‌گرایانه شود."
محمد فیلی
در این برنامه محمدرضا حاجی‌بیگی مدیرعامل سازمان آتش نشانی ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: "قصد داریم با تعامل شبکه تهران بتوانیم مجموعه مطلوبی با عنوان "عملیات 125" را تولید کنیم. تولید این مجموعه به دنبال منعکس کردن خدمات مجموعه شهرداری، آتش نشانی است. افراد زحمتکشی در آتش نشانی فعالیت می‌کنند. آنها بسیجیان گمنام هستند و این مجموعه می‌تواند نمایانگر تلاش‌های آنها باشد."از دیگر عوامل پروژه مجموعه تلویزیونی "عملیات 125" می‌توان به حسنعلی اسدی و فرخ مجیدی مدیرتصویربرداری، داود هاشمی مدیر تولید، علیرضا ابوالقاسم‌ناد مدیر تولید، شهاب حیدری جانشین تولید، احمد پوری‌بابایی صدابردار، جلال معیریان طراح گریم و مرجان شیرمحمدی طراح صحنه و لباس اشاره کرد. این مجموعه تلویزیونی برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران ساخته می‌شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5856]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن