تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814277205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش دما و بارش برف و باران در شمال كشور از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كاهش دما و بارش برف و باران در شمال كشور از فردا
كاهش دما و بارش برف و باران در شمال كشور از فردا
مديركل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي گفت: در روز هاي شنبه و يكشنبه دما در نوار شمالي كشور به طور محسوسي كاهش مي‌يابد.

عبدالرضا اميدوار شهري در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس آخرين نقشه هاي پيش يابي هواشناسي، طي سه روز آينده ناپايداري هايي به صورت افزايش ابر، وزش باد، بارش برف و باران در نوار شمالي كشور رخ مي دهد.

به گفته وي، از بعد از ظهر امروز بارشها ازشمال غرب شروع شده و به تدريج سواحل شمالي و دامنه هاي شمالي البرز و در روز شنبه از ميزان بارندگي در شمال غرب كاسته شده در حاليكه در ساير نقاط ذكر شده ادامه يافته و در شمال شرق نيز بارش باران وبرف شروع مي شود.

اميدوار اظهار داشت: اين سامانه به تدريج در روز دوشنبه بعد از ظهر ازشرق كشور خارج مي شود. همچنين شدت بارش ها روز شنبه و يكشنبه در سواحل شمالي كشور و خراسان رضوي است.

مديركل پيش بيني وهشدارسريع سازمان هواشناسي تصريح كرد: خليج فارس طي سه روز آينده و درياي عمان نيز در روزهاي شنبه و يكشنبه مواج پيش بيني مي شود.

به گفته وي، آسمان تهران فردا كمي ابري تا نيمه ابري همراه با وزش باد و بارش برف در ارتفاعات خواهد بود. همچنين فردا بيشينه دماي تهران با 2 درجه كاهش نسبت به امروز به 11 درجه سانتيگراد و كمينه دماي پايتخت با 3 درجه كاهش نسبت به امروز صفر درجه سانتيگراد مي رسد.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|19|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن