تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815450685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون پرورشي آموزش و پرورش قم خبر دادموفقيت چشمگير دانش آموزان قمي در مسابقات فرهنگي و هنريخبرگزاري فارس: معاون پرورشي آموزش و پرورش قم گفت: موفقيت دانش آموزان قم در مسابقات فرهنگي و هنري طي سال جاري بي نظير بوده و رتبه‌هاي كشوري و بين‌المللي توسط آنها كسب شده است.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون پرورشي آموزش و پرورش قم خبر دادموفقيت چشمگير دانش آموزان قمي در مسابقات فرهنگي و هنريخبرگزاري فارس: معاون پرورشي آموزش و پرورش قم گفت: موفقيت دانش آموزان قم در مسابقات فرهنگي و هنري طي سال جاري بي نظير بوده و رتبه‌هاي كشوري و بين‌المللي توسط آنها كسب شده است.
خبرگزاري فارس: معاون پرورشي آموزش و پرورش قم گفت: موفقيت دانش آموزان قم در مسابقات فرهنگي و هنري طي سال جاري بي نظير بوده و رتبه‌هاي كشوري و بين‌المللي توسط آنها كسب شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، ناصر حمزه‌اي در همايش بزرگداشت سالروز تاسيس نهاد امور تربيتي و هفته تربيت اسلامي كه پيش از ظهر امروز در سالن همايش‌هاي مركز فقهي ائمه اطهار(ع) برگزار شد اظهار داشت: يكي از وظايف سنگين آموزش و پرورش و كاركنان آن، هدايت و تربيت نسل كودك و نوجوان اين مرز و بوم است.

وي با بيان اينكه تلاش معلمان و مربيان موجب حيات طيبه آنها در بهشت خواهد شد، افزود: خداوند پاداش زيادي را براي معلمان در نظر گرفته است.

معاون پرورشي آموزش و پرورش قم با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري در خصوص نقش ارزنده مربيان امور تربيتي در مدارس خاطرنشان كرد: اين افراد ستوني محكم هستند كه به عنوان استوانه‌هاي تاثيرگذار آموزش و پرورش به فعاليت مشغول هستند.

اين مسئول گفت: چنانچه برخي بي‌توجهي‌ها به حوزه امور پرورشي و تربيتي در جامعه ما وجود دارد، بايد با انگيزه‌اي بيشتر و تلاش در اين عرصه، كاستي‌ها را جبران كنيم.

حمزه‌اي به وظايف فرهنگي مربيان پرورشي مدارس اشاره كرد و افزود: مربيان تربيتي بايد دانش آموزان را در خصوص مسائل ديني به خوبي تربيت كنند، زيرا اگر جوانان و نوجوانان با اسلام آشنا نشوند، پايه‌هاي فرهنگي كشور و مسائل ديگري چون معماري و مهندسي فرهنگي نيز لرزان خواهند بود.

معاون پرورشي آموزش و پرورش قم گفت: دانش آموزان قم در مسابقات فرهنگي و هنري كشوري موفقيت چشمگيري داشته‌اند به طوري كه بيشتر راه يافتگان به مراحل نهايي اين مسابقات از استان قم بوده‌اند و در سال جاري نيز بيش از 125 نفر از دانش آموزان قمي رتبه‌هاي كشوري را كسب كرده‌اند.

وي با اشاره به به كسب 22 رتبه ملي براي نخستين بار در مسابقات قرآن و نهج البلاغه توسط دانش آموزان استان قم خاطرنشان كرد: اين امر نشان دهنده پيشرفت دانش آموزان قمي بوده و آينده‌اي موفق‌تر را نويد مي‌دهد.

حمزه‌اي ادامه داد: دانش آموزان قم استعداد خوبي در زمينه هنرهاي دستي و نمايشي دارند به طوري كه 70 فيلم كوتاه ساخته شده از ميان 16 هزار فيلم در سطح كشور از استان قم بوده است.

معاون پرورشي آموزش و پرورش قم با بيان اينكه 11 نفر از دانش آموزان استان قم در زمينه ساخت فيلم كوتاه داراي مقام كشوري هستند ادامه داد: چهار نفر از آنها نيز در سطح بين المللي نيز حائر رتبه‌هاي برتر شده‌اند.

وي گفت: استان قم در مسابقات ادبي و رشته‌هاي گوناگون تحقيقي نيز داراي 21 مقام كشوري است.

معاون پرورشي آموزش و پرورش قم با اشاره به راه اندازي اردوگاه فرهنگي هنري و هيئت‌هاي دانش آموزي در استان قم متذكر شد: تاسيس خانه علوم و فنون از ديگر اقداماتي است كه توسط معاونت پرورشي و تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش قم انجام شده است.

انتهاي پيام/ن۲۰

سه|ا|شنبه|ا|16|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن