تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817063821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسن زاده:دانشگاه آزاد جلوي مهاجرت نخبگان را گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حسن زاده:دانشگاه آزاد جلوي مهاجرت نخبگان را گرفته است
دانشگاه آزاد جلوي مهاجرت نخبگان را گرفته است
زنجان - خبرگزاري مهر: دبير منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به 3 دهه فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي بر لزوم حفظ اين دستاورد بزرگ انقلاب اسلامي تاكيد كرد و گفت: ما امروز بايد قدردان كساني باشيم كه براي اعتلاي نام دانشگاه آزاد اسلامي تلاش كردند.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر شهريار حسن زاده افزود: بنده از سال 1364 با دانشگاه آزاد اسلامي كه حاصل خون دل خوردن هاي مردان و زنان بزرگ اين سرزمين است بوده ام، اين دانشگاه توانسته است به رغم وجود تنگناهايي كه در مسير توسعه اش ايجاد شده، راه پيشرفت و تعالي را طي كند و در حال حاضر به عنوان افتخار جامعه دانشگاهي مطرح شود.

حسن زاده با اشاره به تقاضاي روزافزون در جامعه براي تحصيلات تكميلي ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامي با ايجاد و توسعه تحصيلات تكميلي توانسته است جلوي بسياري از كساني كه براي ادامه تحصيلات تكميلي به كشور هاي خارجي را دارند بگيرد اما روند گرايش به تحصيلات در كشورهاي خارجي همچنان ادامه دارد. بيش از 60 هزار متقاضي ايراني در كشور تركيه طي يك سال براي ورود به مقطع تحصيلات تكميلي در اين كشور كنكور داده اند.

حسن زاده با اشاره به تحولات مديريتي در دانشگاه آزاد اسلامي گفت: ان شاء الله در شرايط ايجاد شده جديد در دانشگاه آزاد اسلامي نيز شاهد تعالي اين دانشگاه خواهيم بود و اهداف دانشگاه كما في السابق با موفقيت دنبال خواهد شد.

وي به نقش معاونت دانشجويي دانشگاهها اشاره كرد و گفت: كار حوزه معاونت دانشجويي سخت و نفس گير است، بخش عظيمي از مشكلات و پاسخگويي در دانشگاهها بر عهده اين معاونت مي باشد

دبير منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامي افزود: حسن برگزاري چنين جلساتي ، بررسي مسائل و مشكلات اين حوزه بوده و موجب پويايي و استفاده از تجارب واحد ها ومراكز در مرتفع نمودن مسائل پيش آمده و پيش رو است.

حسن زاده ادامه داد: توجه به خلاقيت كاري و دوري از تنش يكي از مولفه هايي است كه مي توان با استفاده از آن بسياري از مشكلات دانشجويي را مرتفع كرد .

وي استفاده از سيستم هاي ميكانيزه براي صدور مدرك تحصيلي را ضروري توصيف كرد و گفت : تاخير و ايراد در صور مدارك تحيلي مي تواند در ارتباط جامعه با دانشگاه خدشه وارد نمايد و معاونت هاي دانشجويي مي بايست براي صدور مدارك تحصيلي فارغ التحصيلان موضوع زمان را مد نظر قرار دهند .

وي به تعامل واحد هاي دانشگاهي با خانواده دانشجويان اشاره كردو گفت : ما نبايد اجازه دهيم تعامل و ارتباط با خانواده دانشجويان با دانشگاه قطع شود .

دبير منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامي به لزوم همگرايي معاونت دانشجويي و معاونت فرهنگي دانشگاه اشاره كرد وادامه داد : اگر بخواهيم در حوزه معاونت دانشجويي موفق شويم نياز به همگرايي و ارتباط موثر و پيوسته با معاونت فرهنگي داريم .

دانشگاه عرصه فرهنگ و فكر است

همچنبن رئيس دانشگاه آزاد اسلامي زنجان با اشاره به سه دهه فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي با سپري كردن سه دهه از فعاليت خود در آستانه ورود به دهه چهارم است، دهه چهارم براي دانشگاه آزاد اسلامي دهه رقابت با معتبرترين دانشگاههاي جهان است.

دكتر اصغر پرتوي با بيان اينكه ممكن است براي عده اي هدف گذاري دهه چهارم موضوعي دور از ذهن و براي برخي نيز آرمان گرايانه باشد ولي حقيقت اين است اگر به گذشته دانشگاه آزاد اسلامي به درستي نگاه شود، رقابت با دانشگاه هاي معتبر جهان چندان كار سختي هم نيست همچنان كه طي يك دهه ارتقاي كيفيت و يك دهه ارتقاي كميت براي اين دانشگاه سخت و غيرممكن نبود . هدف دهه چهارم، استمرار اهداف اول، دوم و سوم دانشگاه آزاد اسلامي است و دانشگاه آزاد اسلامي به موفقيت هاي خودش ادامه خواهد داد.

وي اضافه كرد: 31 ارديبهشت ماه سال 1391 آغاز دهه چهارم فعاليت دانشگاه آزاد اسلامي است، جلوه هاي موفقيت اين دانشگاه در عرصه ملي و بين المللي ديده مي شود. براي نيل به اهداف دهه چهارم نياز به تعامل و همگرايي معاونت هاي مختلف دانشگاه از جمله معاونت هاي دانشجويي هستيم.

پرتوي افزود: براي رسيدن به هدف دهه چهارم لازم است معاونت دانشجويي همگام با ساير حوزه هاي دانشگاه در توجه و اقبال مردم و جامعه به دانشگاه آزاد اسلامي اقدام نمايد . 50 درصد تحقق هدف دهه چهارم در گرو فعاليت معاونت دانشجويي است .

وي گرايش به كم اقبالي به دانشگاه آزاد اسلامي را يك تهديد برشمرد و اضافه كرد: يكي از مهمترين تهديدات دانشگاه آزاد اسلامي كم شدن اقبال به دانشگاه آزاد اسلامي است كه بخش عمده اين تهديد در حوزه معاونت دانشجويي با برخورد خوب و مطلوب، پاسخگويي، امنيت، بالا بردن كيفيت غذا و سلف و سرويس ها، خوابگاههاي دانشجويي و ايجاد محيط سالم فكري و معنوي براي دانشجويان مي تواند به فرصت تبديل شود .

پرتوي ادامه داد : يكي ديگر از تهديدات در حوزه فرهنگ است ، مسائل فرهنگي جزو تهديداتي هستند كه نگرش ها و قضاوت هاي مختلفي در خصوص دانشگاهها ايجاد مي كند . عده اي نقدشان مخلصانه است و بايد مسئولان اين نقدها را بشنوند وعمل كنند، متاسفانه عده اي هم مغرضانه و بي پروا همه مشكلات را به دانشگاهها ربط مي دهند و شماتت مي كنند.

پرتوي گفت: نقش دانشگاهها ممتاز و برجسته است. مردم و جامعه از دانشگاه و دانشگاهي انتظاراتي دارد لذا همه ما به عنوان جامعه دانشگاهي بايد نسبت به مسائل فرهنگي جامعه احساس مسئوليت كنيم . .معاونت هاي دانشجويي به انتظارات به حق جامعه جواب دهند .

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي افزود: در مواجهه با مسائل فرهنگي مسئولان نگاه كارشناسي بايد داشته باشند ، با چوب و چماق نمي توان مشكلات فرهنگي را حل كرد دانشگاه عرصه فرهنگ و فكر است.

در اين همايش معاونان دانشجويي واحد ها و مراكز منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامي به طرح مشكلات و چاره جويي براي حل مشكلات با مسئولان و كارشناسان منطقه و سازمان مركزي پرداختند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن