تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816862102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سوال‌هاي بي‌پاسخ پس از تاكيد سازمان بازرسي كل كشور سكوت وزارت ورزش و ابهام در برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سوال‌هاي بي‌پاسخ پس از تاكيد سازمان بازرسي كل كشور سكوت وزارت ورزش و ابهام در برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

انتشار نامه مجدد سازمان بازرسي كل كشور در فاصله يك روز مانده به انتخابات فدراسيون فوتبال آينده فوتبال ايران را با چالشي جدي مواجه كرده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالي كه كمتر از 24 ساعت به برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال باقي مانده انتشار مجدد نامه سازمان بازرسي كل كشور مبني بر اين كه بازنشستگان نمي‌توانند در اين انتخابات شركت كنند، برگزاري انتخابات فدراسيون را به كلي در هاله‌اي از ابهام قرار داده است.

1ـ چند روز پيش بود كه سازمان بازرسي كل كشور طي نامه‌اي به فدراسيون فوتبال اعلام كرد افرادي كه بازنشسته محسوب مي‌شوند، نمي‌توانند در انتخابات فدراسيون فوتبال شركت كنند. در آن زمان همه ذهن‌ها به سمت سه گزينه موجود براي رياست فدراسيون رفت كه طبق اين نامه قادر به حضور در انتخابات نبودند. پس از بحث‌هاي متعدد كارشناسان و صاحب نظران در اين ماجرا، از صحبت‌هاي منتشر شده اين طور برداشت مي‌شد كه از آنجايي كه در اساسنامه فدراسيون فوتبال آمده است، اين فدراسيون جزو نهادهاي غير دولتي محسوب مي‌شود، قانون سازمان بازرسي مشمول آن نمي‌شود. بنابراين در حالي كه گفته مي‌شد اين سه گزينه قادر به حضور در انتخابات نيستند، فدراسيون فوتبال با صدور اطلاعيه‌اي به نوعي ابهام‌ها را برطرف و اعلام كرد كه فدراسيون فوتبال نهادي غير دولتي است و "منعي" براي حضور بازنشستگان در انتخابات آن وجود ندارد.

2ـ قرار است روز دوشنبه ساعت 9:30 صبح مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال برگزار شود. روزي كه چندين ماه است همه فوتبالي‌ها منتظر آن هستند و نامزدها هم خود را براي اين روز سرنوشت ساز آماده كرده‌اند. همانند دوره‌هاي گذشته لابي‌هاي انتخاباتي معمول در ميان نامزدها و صاحبان راي در مجمع فدراسيون پر رنگ بوده و در حالي كه همه منتظر برگزاري اين انتخابات هستند، بار ديگر نامه‌اي كه از سوي سازمان بازرسي كل كشور پيرامون غير قانوني بودن حضور بازنشستگان در انتخابات منتشر شده، فضاي فوتبال را به سمت ديگري برده است.

3ـ پس از آن كه سازمان بازرسي براي بار اول اعلام كرد حضور بازنشستگان در انتخابات فدراسيون فوتبال غيرقانوني است، اين موضوع مطرح شد كه كساني كه سابقه ايثارگري داشته‌اند مي‌توانند در انتخابات شركت كنند. در واقع در همان نامه سازمان بازرسي آمده بود كه آن دسته از افرادي كه سابقه ايثارگري داشته‌اند با وجود بازنشسته بودن منعي براي حضور در انتخابات ندارند. در همان زمان و با توجه به سوابق سه نامزد موجود مشخص شد كه كفاشيان، قريب و عزيز محمدي با توجه به اين بند مشكلي براي حضور در انتخابات ندارند اما حال كه سازمان بازرسي بار ديگر برنامه اوليه خود تاكيد كرده، بهتر است يكي از مراجع تصميم گيرنده در انتخابات فردا، به طور واضح و مشخص اعلام موضع كنند.

در شرايطي كه ابهام‌هاي زيادي نسبت به برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال وجود دارد، روابط عمومي فدراسيون با انتشار اطلاعيه‌اي تاكيد كرد كه اين انتخابات فردا(دوشنبه) راس ساعت 9:30 آغاز مي‌شود.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 296]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن