تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821115972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيلي سخت ملت ايران به چهره استكبار- 41شگفتي خبرنگاران خارجي از حضور پرشور مردم و فرار از مصاحبه با رسانه هاي داخليخبرگزاري فارس:حضور گسترده آحاد مردم در شعب اخذ راي در تهران،رسانه‌ها و شبكه‌هاي تلويزيوني اروپايي و آمريكايي را شگفت زده كرد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سيلي سخت ملت ايران به چهره استكبار- 41شگفتي خبرنگاران خارجي از حضور پرشور مردم و فرار از مصاحبه با رسانه هاي داخليخبرگزاري فارس:حضور گسترده آحاد مردم در شعب اخذ راي در تهران،رسانه‌ها و شبكه‌هاي تلويزيوني اروپايي و آمريكايي را شگفت زده كرد.
خبرگزاري فارس:حضور گسترده آحاد مردم در شعب اخذ راي در تهران،رسانه‌ها و شبكه‌هاي تلويزيوني اروپايي و آمريكايي را شگفت زده كرد.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس مستقر در حسينيه ارشاد تهران از آغازين ساعت اخذ راي، مردم حضور گسترده اي در اين شعبه دارند.

در اين شعبه اخذ راي حضور نمايندگان رسانه‌هاي بين‌المللي از اروپا، آسيا و حتي آمريكا براي پوشش خبري راي دهندگان چشمگير است به طوري كه شبكه‌هاي الفرات،‌آسوشيتدپرس، رويترز، الان، سي ان ان، كانال دو فرانسه، شبكه يك آلمان، رييل تي وي ايتاليا، IHA تي جي دو، و خبرگزاري‌هايي از ايتاليا و CCTV و شبكه ملي ژاپن حضور دارد.

نكته قابل توجه اينكه خبرنگاران اروپايي و غربي حاضر در اين شعبه اخذ راي تا حدي از حضور مردم در حسينيه ارشاد براي دادن راي به كانديداهاي مورد نظر، شگفت زده شدند كه حتي حاضر به مصاحبه با شبكه‌هاي تلويزيوني ايران نيستند.

در اين بين برخي شبكه‌هاي تلويزيوني با پرسش هاي قابل تاملي به ميان راي دهندگان آمده اند به طوري كه خبرنگار تلويزيون ايتاليا از دختر جواني كه براي راي دادن اين شعبه اخذ راي حضور يافته بود، مي‌پرسد كه آيا انتخابات در ايران آزاد است‌؛‌اما دختر جوان در پاسخ خطاب به او مي‌گويد بله انتخابات در ايران آزاد است و ما همه بايد راي بدهيم و در حال حاضر همه مردم از جمله پيران و جوانان اين مملكت پاي صندوق‌ةاي راي حاضر شده و راي مي‌دهند.

شبكه تلويزيوني كانال 2 فرانسه نيز از جواني كه در حال انتخاب كانديداي خود بود صراحتا با سؤالي مغرضانه از وي پرسيد كه شما چرا راي مي‌دهيد اما اين جوان در پاسخ به او گفت ما در سرنوشت خود دخالت مي‌كنيم و راي‌مان تاثيرگذار است.

خبرنگار فرانسوي با طرح اين سؤال از يك جوان تهراني كه نظرتان در مورد عملكرد دولت چيست، در پاسخ شنيد كه عملكرد دولت ايران آن طور كه غربي‌ها بزرگ نمايي مي‌كنند نيست چرا كه ما امنيت داريم و از دولت هم راضي هستيم.

در عين حال خبرنگار يك خبرگزاري اروپايي از فردي ديگري كه در صف طولاني راي دادن قرار داشت، با سؤالي پرسيد كه آيا شما دولتي هستيد، كه فرد در پاسخ گفت: خير بنده فعاليت آموزشي در بخش خصوصي دارم و دولتي نيستم.

به گزارش فارس ،طرح پرسش هاي از اين دست توسط خبرنگاران رسانه‌هاي بين‌المللي به رغم مشاركت گسترده مردم در صندوق هاي اخذ راي، بيانگر اين است كه رسانه هاي خارجي همچنان سعي دارند با شبهه افكني در انتشار گزارش و اخبار خود،حضور مردم در انتخابات مجلس نهم را كمرنگ جلوه دهند.

انتهاي پيام/

جمعه|ا|12|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن