تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804593592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت گسترده پاركينگ‌هاي مكانيزه در سراسر تهران از سال آينده


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: ساخت گسترده پاركينگ‌هاي مكانيزه در سراسر تهران از سال آينده
حمل ‌و‌ نقل > پاركينگ - گروه شهري:
از سال آينده براي حل معضل پاركينگ، احداث پاركينگ‌هاي مكانيزه در پايتخت، به‌صورت گسترده آغاز خواهد شد.معاون شهرسازي شهرداري تهران با اعلام اين خبر راه‌حل مشكل كمبود پاركينگ در تهران را افزايش پاركينگ‌هاي مكانيزه توصيف كرد.

معصومي با اشاره به مشكل جدي كمبود پاركينگ در مناطقي كه بافت ريزدانه دارد، اظهار كرد: در حال حاضر زمينه تامين پاركينگ در شعاع مشخصي از هر ملك در بافت ريزدانه فراهم شده است.
وي با اشاره به‌وجود يك پاركينگ مكانيزه در خيابان ايرانشهر تهران، عنوان كرد: پاركينگ‌هاي مكانيزه شرايطي را فراهم مي‌كند كه در فضايي به وسعت 200 متر حدود 160 خودرو ساماندهي شود.
به گفته معصومي، سرانه هزينه ساخت پاركينگ مكانيزه براي هر خودرو 20 ميليون تومان است.معاون شهرسازي شهردار تهران از تدوين ضوابط ايمني پاركينگ‌هاي مكانيزه خبر داد و افزود: در حال حاضر سازمان آتش‌نشاني معتقد است كه هيچ ضابطه‌اي وجود ندارد كه ايمني پاركينگ‌هاي مكانيزه توسط آن بررسي شود.

وي گفت: با تدوين اين ضوابط، شهرداري تهران زمينه توسعه پاركينگ‌هاي مكانيزه در پايتخت را فراهم خواهد كرد و از سال آينده شاهد افزايش پاركينگ‌هاي مكانيزه خواهيم بود.در تيرماه سال‌جاري نيز شهردار تهران هنگام بهره‌برداري از نخستين پاركينگ تمام مكانيزه تهران با اشاره به كمبود بيش از نيم ميليون محل پارك خودرو در پايتخت اعلام كرده بود: با احداث پاركينگ‌هاي مكانيزه با سطح اشغال كمتر و سرعت بيشتر و هزينه پايين‌تر مي‌توان مشكل كمبود پاركينگ را حل كرد و قصد داريم اين دانش فني را به بخش خصوصي منتقل كنيم تا حتي در نزديكي مجتمع‌هاي مسكوني و تجاري كه كمبود پاركينگ دارند و در محدوده محلات اينگونه پاركينگ‌ها ساخته شود و جبران كمبود پاركينگ را داشته باشيم.

ابلاغ طرح تفصيلي پايتخت تا پايان سال

معاون شهرسازي شهرداري تهران، با بيان اينكه طرح تفصيلي شهر تهران تا پايان سال تصويب و ابلاغ مي‌شود، گفت: مقاومتي براي اجراي اين طرح در بدنه نيست.معصومي در گفت‌‌و‌گو با فارس درخصوص آخرين وضعيت طرح تفصيلي تهران اظهار داشت: حدود 10 جلسه در كميسيون ماده 5 در اين زمينه بحث و بررسي صورت گرفته است.معاون شهرسازي شهرداري تهران، با تأكيد بر اين موضوع كه طرح تفصيلي يك پلاك نيست كه در يك جلسه درباره آن تصميم‌گيري شود گفت: طرح تفصيلي 900 هزار پلاك است لذا بررسي اين طرح زمان‌بر است و نيازمند جلسات متعدد است.

وي در پاسخ به اين پرسش كه مشكل كجاست كه تاكنون اين طرح انجام نشده است افزود:‌گيري وجود ندارد و در حال بررسي هستيم.معصومي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه برخي اعضاي شوراي شهر معتقدند كه در بدنه شهرداري براي اجراي اين طرح مقاومت وجود دارد گفت: مقاومت نيست در حال بررسي هستيم تا هرچه زودتر اين طرح اجرايي شود. معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران با بيان اينكه تا پايان سال اين طرح را تصويب و ابلاغ خواهيم كرد، گفت: اجراي اين طرح به نفع شهر است.

وي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه در چند منطقه اين طرح اجرايي شده است بيان كرد: به‌صورت پايلوت در تمام مناطق طرح را در سال گذشته تجربه كرديم تا بتوانيم نقاط قوت و ضعف آن را شناسايي كنيم. معصومي ادامه داد: مشكلات را شناسايي، مغايرت‌ها را درآورده و در حال بررسي هستيم. به گفته معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران، زماني كه طرح تفصيلي تصويب و اجرايي شود شهر براساس يك برنامه پيش مي‌رود. معصومي به زون‌‌بندي‌هاي صورت گرفته در شهر تهران اشاره كرد و گفت: براين اساس مي‌توانيم كارها را به‌خوبي پيش ببريم.

پنجشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن