تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار ماكو:ماكو آمادگي برگزاري انتخابات را داردخبرگزاري فارس: فرماندار ماكو گفت: ماكو آمادگي كامل براي برگزاري انتخابات سالم و باشكوه و با حضور گسترده را دارد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار ماكو:ماكو آمادگي برگزاري انتخابات را داردخبرگزاري فارس: فرماندار ماكو گفت: ماكو آمادگي كامل براي برگزاري انتخابات سالم و باشكوه و با حضور گسترده را دارد.
خبرگزاري فارس: فرماندار ماكو گفت: ماكو آمادگي كامل براي برگزاري انتخابات سالم و باشكوه و با حضور گسترده را دارد.


حميد احمديان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اروميه با اعلام آمادگي كامل اين شهرستان براي برگزاري انتخابات سالم و باشكوه، اظهار داشت: شهرستان ماكو به عنوان مركز حوزه انتخابيه نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ايران با حوزه‌هاي فرعي پلدشت، چالدران و شوط و بخش‌هاي تابعه آن آمادگي كامل براي برگزاري انتخابات را دارد.

وي افزود: در اين انتخابات كه روز دوازدهم اسفند ماه همپا با سراسر كشور برگزار خواهد شد 234 شعبه اخذ راي در اين شهرستان ماكو با 88 شعبه ثابت شهري و 23 شعبه ثابت روستايي آرا مردم را جمع‌آوري مي‌كنند.

احمديان در ادامه تصريح كرد: همچنين 9 شعبه اخذ راي سيار شهري و 12 شعبه سيار روستايي در اين شهرستان براي اخذ آرا در نظر گرفته شده است.

فرماندار ماكو گفت: به طور كلي 4 هزار 380 نفر عوامل اجرايي تا اين لحظه آموزش‌هاي لازم را براي برگزاري انتخابات ديده‌اند و مهارت‌ها و آمادگي‌هاي لازم را براي آن روز كسب كرده‌اند.

اين مسئول با بيان اينكه در خود شهرستان ماكو 75 صندوق اخذ راي در نظر گرفته شده، ابراز داشت: در شهرستان ماكو 36 شعبه اخذ راي ثابت شهدي و چهار شعبه اخذ راي روستايي براي روز انتخابات پيش‌بيني شده است.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: همچنين 2 شعبه اخذ راي سيار شهري و 33 شعبه اخذ راي سيار روستايي وجود دارد.

احمديان اضافه كرد: يك ‌هزار و 500 نفر عوامل اجرايي در روز انتخابات مسئوليت برگزاري انتخابات را بر عهده مي‌گيرند.

وي در پايان با بيان اينكه مردم اين شهرستان در روز 22 بهمن با راهپيمايي باشكوه و گسترده در صحنه حضور پيدا كردند، اذعان داشت: مردم فهيم شهرستان ماكو در روز دوازدهم اسفند ماه نيز با حضور گسترده و پرشور خود حماسه ديگري را خلق خواهند كرد و برگ زرين ديگري بر افتخارات خود رقم مي‌زنند و دشمنان و معاندان داخلي و خارجي را نااميد كرده و توطئه‌هاي آنها را خنثي مي‌كنند.

انتهاي پيام/ن۲۰

پنجشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن