تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816811233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف در برنامه «پارك ملت»: زير پا گذاشت قانون، نوعي به توپ بستن مجلس است/كسي نبايد بر اصل «در راس امور بودن مجلس» خدشه اي وارد بكند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: قاليباف در برنامه «پارك ملت»: زير پا گذاشت قانون، نوعي به توپ بستن مجلس است/كسي نبايد بر اصل «در راس امور بودن مجلس» خدشه اي وارد بكند
شهردار تهران گفت: همين كه كسي قانون را زير پا بگذارد مي شود به توپ بستن مجلس كه اين مورد هم در نوع خود يك نوع استبداد است.


به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، محمد باقر قاليباف سه شنبه در برنامه پارك ملت در خصوص اهميت و جايگاه مردم در نظام اسلامي گفت: من بر اين باورم كه قدرت نظام اسلامي در تكنولوژي، ثروت، ميزان صدور نفت، موشك ها و دفاع نظامي و انرژي هسته اي نيست.

وي ادامه داد: ما در نظام اسلامي بر اين باوريم كه قدرت نظام اسلامي چه در خارج و چه در داخل در قلب مردم است، عمق استراتژيك اينجاست كه اين نظام در قلب مردم جاي بگيرد؛ اين را همه ما مسئولان بايد باور داشته باشيم و حتما بايد مردم خودمان را پاي نظام داشته باشيم.

شهردار تهران در خصوص اينكه چرا مسئولان از عذرخواهي كردن فرار مي كنند، گفت: من فكر مي كنم عذرخواهي از مردم و اقرار به اشتباه كردن هيچ چيزي از انسان كم نمي كند.

قاليباف ادامه داد: ما بايد معني اين جمله را بفهميم كه حرف مرد دو تاست، حرف مرد يكي نيست؛ چرا چون مرد كسي است كه وقتي فهميد اشتباه كرده است، حرفش را دو تا بكند و بگويد كه اشتباه كردم، اين انسان را حتما بزرگ تر مي كند و كوچك تر نمي كند.

وي خاطرنشان كرد: امام راحل با همه آن بزرگي، چندبار گفتند كه من در مورد اين موضوع اشتباه كردم كه اين ها امام را عزيزتر و بزرگ تر كرد.

شهردار تهران همچنين در خصوص اهميت و جايگاه مجلس گفت: طبيعتا در قانون اساسي نظام مقدس جمهوري اسلامي، مجلس در راس امور است و بدون شك خدشه اي نبايد بر آن وارد شود و نمي توانند هم بر آن خدشه اي وارد كند، چون جمهوريت نظام و مردم سالاري ديني و اينكه مقام معظم رهبري مرتب بر اين موضع اصرار دارند كه مردم بايد ايفاي نقش بكنند، اين تابلوي حضور مردم در قدرت را در مجلس مي بينيم.

قاليباف تاكيد كرد: در اين بخش كسي نبايد خدشه اي وارد بكند و هيچ كس هم نبايد اجازه بدهد كه چنين اتفاقي بيفتد.

وي ادامه داد: البته به نظر من بيشترين رسالت براي حفظ اين در راس امور بودن، خود نمايندگان هستند، پس اولين توقع ما از مجلس آينده اين است كه مجلس در راس امور قرار بگيرد، اول خود نمايندگان بايد رعايت اين شان را بكنند كه اين خيلي مهم است.

شهردار تهران در ادامه در خصوص اهميت عمل به قانون بيان داشت: الان شرايط تاريخي و فرهنگي در دنيا و كشورمان ديگر اجازه نمي دهد كه يك مستبدي پيدا بشود و بيايد توپ بگذارد جلوي مجلس و مجلس را به توپ ببندد، از اين كارها كسي نمي كند، همين كه كسي قانون را زير پا بگذارد مي شود به توپ بستن مجلس، چه فرقي مي كند اين هم يك نوع استبداد است.

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن