تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805170423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از مراكز استاني سيما


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: اخبار كوتاه از مراكز استاني سيما
جام جم آنلاين: براي نخستين بار مجموعه انيميشن داستاني در فضاي مجازي با عنوان "بعد از مدرسه" در صدا و سيماي مركز استان توليد مي شود.


به گزارش روابط عمومي صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري، اين مجموعه ويژه مخاطبان گروه سني كودك و نوجوان با مشاركت سه بازيگر اصلي و 30 بازيگر فرعي در فضاي مجازي به مدت 156 دقيقه در 13 قسمت 12 دقيقه اي در شهركرد توليد مي شود.

مدير كل صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري در مراسم آغاز ساخت اين مجموعه داستاني گفت: مجموعه "بعد از مدرسه" در مدت يك سال و نيم به تهيه كنندگي حميد كاوسي، كارگرداني احسان ايزدي و همراهي استاد مهدي فقيه از هنرمندان برجسته كشور توليد خواهد شد.

حجت الله رحيم زاده افزود: اين فيلم تركيبي از انيميشن و رئال است و دانش و آگاهي لازم در باره تاريخچه بسياري از اكتشافات، اختراعات و توليدات مورد نياز انسان را به دنبال ماجراهايي كه براي سارا و علي نوه هاي مش يحيي در اين مجموعه به وجود مي آيد به كودكان ارائه مي دهد.

وي با اشاره به اينكه هم اكنون هنرمندان زيادي در زمينه ساخت تله فيلم، مستند فاخر و انيميشن در استان فعال شده اند، گفت: چنانچه ساخت اين انيميشن نيز مثبت ارزيابي شود زمينه فعاليت ديگر هنرمندان انيميشن ساز با موضوع هاي متختلف در استان فراهم خواهد شد.

ديگر عوامل توليد اين مجموعه داستاني را مهدي چالش به عنوان طراح صحنه، وحيد حسين زاده تصويربردار، مجيد يادگاري صدابردار، سحر خاكسار حقاني و متين آزاد بازيگران تشكيل مي دهند.

سرزمين چهارفصل در شبكه شما

مستند سرزمين چهارفصل به تهيه كنندگي و كارگرداني عبدالخالق طاهري در هفت قسمت 30 دقيقه اي به همت صدا و سيماي مركز كهگيلويه وبويراحمد تهيه و توليد شده كه از امشب هر هفته در شبكه شما ديده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي معاونت امور استان هاي صدا و سيما، اين مستند براساس تنوع جغرافيايي و سرزمين استان كهگيلويه و بويراحمد توليد ساخته شده و هر هفته دوشنبه ها ساعت 21:30 و تكرار آن روز بعد ساعت 13 از شبكه شما پخش خواهد شد.

هدف اصلي توليد اين مستند معرفي زيبايي هاي استان كهگيلويه وبويراحمد با زباني ساده و روان است. استان كهگيلويه وبويراحمد برغم محدوديت وسعت، داراي تنوع جغرافيايي قابل توجه و بكري است كه كمتر ديده شده است كه شامل كوه ها، گياهان، جنگل ها و جانوران به همراه آبشارها، رودخانه ها، غارها و مناطق حفاظت شده مي باشد.

كار تحقيق اين مستند يك سال طول كشيده و تصويربرداري آن نيز با توجه به اهميت فصول در چهار فصل انجام شده است.

غار آبي دنگزلو، غارهاي نيمه خشك خائين ونول ، غار يخي تنگ كيخسرو در ارتفاع 3800 متري دنا ،كوههاي نير، شبليزو شورم ،زيست بوم نواحي گرمسيري در كهگيلويه و گچساران با داشتن نزديك به نيمي از گونه ها و پرندگان خاورميانه و رودخانه هاي مهم مارون، بشار، زهره و خيرآباد همراه با زندگي روستائيان اين مناطق از جمله بخش هاي اين مستند به شمار مي آيد.

در بخش معرفي رودخانه ها هر رود از سرشاخه اصلي تا رسيدن به خليج فارس و تالاب هاي خوزستان دنبال مي شود.

استاد همايون امامي به عنوان مشاور و ناظر كيفي مستند و همچنين مهدي گنجي به عنوان تصويربردار و عباس جهانبخش صدابرداري اين مستند را برعهده داشته اند.

تقويم چوپاني

تقويم چوپاني عنوان مستندي 47 دقيقه اي است به تهيه كنندگي مجيد فدايي و كارگرداني بهارك شاهرخي كه درسيماي مركز كرمان توليد شده است .

در اين مستند زندگي مردي از منطقه لاله زار بردسيركرمان تصوير مي شود كه با استفاده از ستارگان و كواكب زندگي مي كند.

در قديم كه ساعت نبود، ايرانيان از روي حركت ستارگان وتقسيم بندي هاي آنان،اوقات شرعي وهنگام كاشت محصولات كشاورزي را در مي يافتند و عيسي ابن ماهان ماهاني ساعت ستاره اي را براي اولين بار اختراع كرده كه دقت و صحت آن بعد از گذشت سال ها موردتاييد كارشناسان زبده واساتيد برجسته اين علم بوده است

هنوز بعد از گذشت 1000 سال در لاله زار بردسير عشاير ودهقانان براساس همان سنت قديمي واز روي ستارگان وكواكب به كشاورزي پرداخته واوقات شرعي را تشخيص مي دهند پيش توليد اين مستند ارديبهشت 90آغاز وهم اكنون آماده پخش است

تهيه كننده : مجيد فدايي ،كارگردان : محسن مجيدي ، بهارك شاهرخي ،تصوير بردار : فخري زاده.

تله فيم هامين

در نخلستان (حاج انور) شهمير، هامين وار از نخل به زير مي افتد و جان مي سپارد . انور كودك شهمير كه از داشتن مادر نيز محروم است را به فرزند خواندگي مي پذيرد .

بيست سال بعد ما شاهد علاقه گراناز و واحد پسر شهمير مي باشيم گراناز دختر انور است.

برادر انور به هواي آنكه بعد از انور او مي تواند بزرگ طايفه خود باشد به نخلستان و روستا آمده اما مردم فردي شهري را به بزرگي نمي توانند بپذيرند و واحد را بزرگ طايفه مي دانند و موجبات مشكلي فراهم مي شود .

اين تله فيلم به محصول استراتژيك منطقه بلوچستان يعني خرما مي پردازد كه در داستاني كه به سال 56 مي باشد پيوند مي خورد .

در اين تله فيلم محسن قصابيان ، احمد علامه دهر ، رضا خدادابيگي ، چنگيز نارويي ،علي اصغر انصافجو ، سهيلا سرابندي ، مينا دليري ، فاطمه محتشم آريا و چند تن ديگر از هنرمندان استان ايفاي نقش مي نمايند .

اين تله فيلم توسط محمد باقر باقري نيكو و مهدي افشار قهرماني نگاشته شده است.

تاكسي برگشتي

تاكسي برگشتي» عنوان مجموعه سريال تلويزيوني است از توليد سيماي شبكه طبرستان ، با موضوع اجتماعي و در 26 قسمت 35 دقيقه اي در شبكه استاني طبرستان تهيه و پخش مي گردد.

خلاصه داستان: قدرت و شوكت كه صاحب پنج دختر قد و نيم قد با افكار و خواسته هاي عجيب و غريب هستند ، زندگي طاقت فرسايي داشته كه امرار معاش آنها از طريق يك تاكسي برگشتي قراضه تامين مي شود. قدرت كه قبلاً صاحب يك مرغ داري بزرگ و زندگي مرفهي بود راضي به اين پر از شكست نيست.

به دنبال راهي است تا بتواند با قدرت به جنگ مشكلات خانواده اش برود. قسطهاي عقب افتاده ، بدهي هاي گذشته، تهيه جهيزيه براي دخترانش و انتخاب خواستگاران پولدار ، براي خانواده اش مشكلات فراواني ايجاد كرده است و...

به گزارش روابط عمومي شبكه طبرستان عوامل توليد عبارتند از:

تهيه كننده : امين عليجاني ، كارگردان : محمد حسين صفري ، نويسنده و برنامه ريز: امين كاشرفي ، تصوير بردار: صادق ذاكري ، مدير توليد: حسين رضائي، صدابردار: مرتضي كاظمي ، آهنگساز: برديا سهرابي.

بازيگران: سيروس تقي زاده، سيد كاظم حسيني، بيژن رسولي، داود سعيدي سيفي ، حسين كيفبادي، رضا اكبري، ملوك طلوع نژاد، سيما هاشمي، مهيار بريماني، شقايق كوهستاني، فاطمه عليجاني، فاطمه سجادي.

دوشنبه|ا|8|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن