تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815531254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر
قضاوت 5 داور ايراني در كاپ‌هاي جهاني آب‌هاي آرام

ايران ورزشي- 5 داور ايراني رشته آب‌هاي آرام از سوي فدراسيون جهاني قايقراني ICF، براي قضاوت در كاپ‌هاي ۳ گانه جهاني در سال ۹۱ دعوت شدند. بر اين اساس، براي قضاوت در كاپ يك كه به ميزباني لهستان برگزار مي‌شود، مرتضي محرابي، در مسابقات كاپ 2 در آلمان ساسان شجاعي و در كاپ 3 در روسيه پگاه دهكردي، سپيده همامي و مانا راضيان دعوت شده‌اند.

هندباليست هاي جوان وارد اردو شدند

ايران ورزشي- چهارمين مرحله اردوي آمادگي هندبال جوانان براي حضور در مسابقات آسيايي از امروز آغاز شد. رقابت‌هاي قهرماني جوانان آسيا در تير ماه سال آينده به ميزباني قطر برگزار مي‌شود و فدراسيون هندبال براي آماده سازي اين تيم اردوهاي تداركاتي را از امروز آغاز كرده است. برگزاري بازهاي تداركاتي و اردوهاي مشترك در داخل و خارج از كشور در برنامه كار اين تيم قرار دارد.

مردان قايقران آب‌هاي آرام به آب مي‌زنند

ايران ورزشي- قايقرانان تيم ملي آب‌هاي آرام مردان كشورمان از 14 اسفندماه سومين مرحله اردوي آماده سازي خود را در درياچه مجموعه ورزشي آزادي آغاز مي‌كنند.
پسران كاياك و كانوسوار در رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان كه خود را براي مسابقات سال آينده و بازي‌هاي آسيايي 2014 كره جنوبي، آماده مي‌كنند تا 27 اسفند در اين اردو حضور دارند و زير نظر كادر فني به مرور تمرين‌هاي خود مي‌پردازند.

تيم واليبال نشسته ذوب آهن به مصر مي‌رود

ايران ورزشي- تيم واليبال نشسته ذوب آهن اصفهان كه قرار است به نمايندگي از كشورمان در جام بين قاره‌اي شركت كند، عازم مصر مي‌شود.
مسابقات بين قاره‌اي واليبال نشسته، با حضور 16 تيم باشگاهي از سراسر جهان در روزهاي 9 تا 19 اسفندماه در مصر برگزار مي‌شود و به همين منظور تيم ذوب آهن فردا عازم قاهره مي‌شود.

شروع اردوي تيم ملي ركابزنان ناشنوا در كرج

ايران ورزشي- اولين اردوي تيم ملي دوچرخه سواري ناشنوايان كشور براي حضور در هفتمين دوره بازي‌هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه در كرج آغاز شد.
علي كامكار، عيسي عزتي و پيمان تيغ تيز و عزت‌ا... مظاهري در اين اردو حضور دارند.
هفتمين دوره بازي‌هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه خرداد ماه سال آينده در سئول كره جنوبي برگزار مي‌شود.

ارس قهرمان شناي نابينايان و كم بينايان شد

ايران ورزشي- در پايان دهمين دوره رقابت‌هاي شناي نابينايان و كم بينايان كشور تيم فارس به‌عنوان قهرماني دست پيدا كرد.
اين مسابقات با حضور 8 تيم در استخر 9 دي مجموعه ورزشي شهيد شيرودي برگزار شد. در اين رقابت‌ها استان فارس به‌عنوان قهرماني دست پيدا كرد، خوزستان بر سكوي دوم ايستاد و تهران عنوان سومي را به خود اختصاص داد.

راهيابي گلبال ايران به مرحله دوم تورنمنت‌ تركيه

ايران ورزشي- تيم‌هاي گلبال ايران با كسب سه پيروزي راهي مرحله دوم رقابت‌هاي بين‌المللي تركيه شدند. در اين رقابت‌ها كه با حضور 9 تيم از 7 كشور برگزار مي‌شود تيم‌هاي الف و ب ايران با به دست آوردن سه پيروزي راهي مرحله دوم شدند. تيم الف ايران با كسب سه پيروزي به‌عنوان سرگروه الف و تيم ب با سه پيروزي و يك شكست به‌عنوان تيم دوم گروه ب انتخاب شدند.

مرحله سوم تور بين‌المللي لانگ كاوي
سكوهاي برتر در اختيار نمايندگان ايران

ايران ورزشي- مرحله سوم تور دوچرخه سواري بين‌المللي لانگ كاوي مالزي با كسب سكوهاي نخست رده‌بندي تيمي توسط نمايندگان كشورمان همراه شد. اين مرحله در مسير «ملاكا- پاريت سولوئگ» به مسافت 6/187 كيلومتربرگزار شد كه در پايان«آندرا گوارديني» از تيم «فارنس ويني» بريتانيا به مقام قهرماني دست يافت. در رده بندي اين مرحله از تيم پتروشيمي تبريز حسين ناطقي در رده هفتم، رامين ملكي در رده نهم، حسين عسگري در رده سي و پنجم، حسين عليزاده در رده سي و هفتم و قادر ميزباني در رده شصت و چهارم قرار گرفتند. از تيم دانشگاه آزاد هم عليرضا حقي در رده سيزدهم، «فردي گونزالس» در رده چهاردهم، «ميگوئل نينو كوره دور» در رده بيست و هفتم، «ان جي يونگ لي» در رده هفتاد و دوم، عباس سعيدي تنها در رده هفتاد و پنجم و «ويكتور نينو كوره دور» در رده هفتاد و نهم ايستادند. در رده بندي تيمي مرحله سوم اين تور بين‌المللي تيم پتروشيمي تبريز و تيم دانشگاه آزاد اول و دوم شدند.

دوشنبه|ا|8|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن