تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801287276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باريكنان باريج اسانس در مقابل پيشگامان بايستي با تمام قدرت بازي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: باريكنان باريج اسانس در مقابل پيشگامان بايستي با تمام قدرت بازي كنند
كاشان -سرمربي تيم واليبال باريج اسانس كاشان گفت: بازيكنان باريج اسانس در بازي مقابل تيم سختكوش "پيشگامان كوير يزد" بايستي با تمام قدرت و توان خود به ميدان بيايند.


"حسين معدني"، روز شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: تيم پيشگامان كوير يزد براي جبران شكست دور رفت و حفظ رده پنجمي خود در جدول ليگ برتر، انگيزه بيشتري براي كسب سه امتياز كامل اين بازي نسبت به تيم باريج اسانس دارد.

وي افزود: بازيكنان باريج اسانس بايستي تمركز خود را در زمين حفظ كنند تا دستورات تاكتيكي محول شده به خوبي اجرا شود.

وي، با تمجيد از عملكرد تيم پيشگامان كويريزد، تاكيد كرد:پيشگامان با داشتن يك سرمربي باهوش توانسته با بهره گيري از توانمندي هاي بازيكنان شايسته خود نتايج خيلي خوبي در ليگ امسال كسب كند.

معدني، در مورد ديدار تيمش مقابل مناطق نفت خيز جنوب نيز گفت: باريج اسانس عملكرد ضعيفي مقابل نماينده اهواز داشت و در شرايطي برابر اين تيم قعر نشين ليگ پيروز شد كه مستحق باخت سه بر صفر مقابل اين تيم بود.

سرمربي تيم باريج اسانس كاشان در پايان خاطرنشان كرد: در بازي مقابل پيشگامان كوير يزد روي حمايت هواداران پرشور خود حساب ويژه اي باز كرده ايم تا بتوانيم با پيروزي در اين ديدار با خاطره خوبي ليگ را در حضور آنها به پايان برسانيم.

تيم واليبال باريج اسانس كاشان در هفته بيست وششم ليگ برتر واليبال عصر يكشنبه /فردا/ در آخرين ديدار خانگي خود در اين فصل ميزبان تيم پيشگامان كوير يزد خواهد بود.

1647/ 9876

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80005638

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن