تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821079754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح گاز رساني به شهرستان قصرشيرين به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح گاز رساني به شهرستان قصرشيرين به بهره برداري رسيد
قصرشيرين - بهره برداري از طرح گاز رساني به مناطق شهري قصرشيرين كه از مصوبات دور اول سفر رييس جمهوري به استان كرمانشاه مي باشد روز شنبه طي مراسمي آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ايرنا، مدير عامل شركت گاز استان كرمانشاه در اين مراسم كه با حضور معاون برنامه ريزي استاندار ، مديرعامل شركت گاز استان و مسوولان محلي و شماري از شهروندان قصرشيريني به بهره برداري رسيد گفت: تامين انرژي يكي از مهمترين عوامل پيشرفت و توسه اقتصادي و عمده ترين ضرورت حيات هر اجتماع محسوب مي شود.

"نقي كمالي" افزود: گازرساني به شهرستانهاي گيلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشيرين از مصوبات دور اول سفر رياست جمهوري به استان كرمانشاه است كه به عنوان يك گام مهم براي رسيدن به اهداف توسعه پايدار و رفع محروميت انجام مي شود.

وي تاكيد كرد: طرح گازرساني به دو شهرستان گيلانغرب و سرپل ذهاب در سال هاي گذشته به بهره برداري رسيده و اكنون مردم اين دو شهرستان از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند و امروز هم طرح گازرساني به قصرشيرين به رغم اينكه عمليات اجرايي طرح به دليل صعب العبور و كوهستاني بودن مسير با مشكلاتي روبرو بود، به بهره برداري رسيد.

كمالي اظهار كرد: اين طرح شامل 20 كيلومتر خط انتقال، 64 كيلومتر شبكه و خط تغذيه، اشتراك پذيري چهار هزار مورد مي باشد و براي آن يك ايستگاه به ظرفيت 30 هزار مترمكعب CGS و سه ايستگاه به ظرفيت 10 هزار مترمكعب TBS احداث شده است.

مديرعامل شركت گاز استان كرمانشاه اضافه كرد: اين شركت با بهره گيري از توان پرسنل داخلي توانسته در سريعترين زمان اين طرح را به بهره برداري برساند كه در اين ميان حمايت مديران ارشد استان و مسوولان محلي نقش موثري داشته است.

وي يادآور شد: شهرستان قصرشيرين در واقع آخرين شهر استان كرمانشاه است كه از نعمت گاز طبيعي بهره مند مي شود.

وي گفت: تاكنون در استان كرمانشاه چهار هزار و 500 كيلومتر شبكه گذاري، بيش از 490 كيلومتر خطوط انتقال، 356 هزار مشترك در بخش هاي خانگي، عمومي و صنعتي، نصب بيش از 183 هزار انشعاب گاز، بهره مندي 21 شهر و 200 روستا با جمعيتي بالغ بر يك ميليون و 450 هزار نفر، احداث 49 جايگاه CNG و گازرساني به هفت شهرك صنعتي انجام شده است.

9102/567/245

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80005191

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن