تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816150595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وظايف اعضاي شوراي فرهنگ عمومي نيشابور در قبال انتخابات تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: وظايف اعضاي شوراي فرهنگ عمومي نيشابور در قبال انتخابات تشريح شد
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي از برگزاري دومين جلسه فوق‌العاده شوراي فرهنگ عمومي تحت عنوان وظايف شورا در قبال انتخابات، پيرو دستورالعمل شوراي فرهنگ عمومي كشور ابلاغيه 28 دي ماه خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، سيداحمد قلندري در اين جلسه كه در فرمانداري نيشابور برگزار شد، اظهار داشت: روزهاي حساس برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي به عنوان گوياترين نماد مردم سالاري ديني است.

وي افزود: شكل‌گيري مجلسي كه رهبر كبير انقلاب اسلامي آن را عصاره ملت و در رأس امور توصيف فرمودند مسئوليت خطيري را متوجه شوراهاي فرهنگ عمومي به عنوان نهاد هماهنگي مسئولان فرهنگي، اجتماعي و سياسي عهده‌دار حفظ و ارتقاي فرهنگ عمومي شهرستان مي‌سازد.

قلندري ادامه داد: شوراي فرهنگ عمومي از اعضاي شورا درخواست دارد نسبت به اين موضوع مهم و سرنوشت‌ساز، با ملاحظه موقعيت حساس جمهوري اسلامي ايران در ارتباط با نهضت عميق بيداري اسلامي در منطقه و سرايت نفوذ آرمان‌هاي انقلاب اسلامي دقت شود.

وي تشكيل كانون‌هاي انقلاب اسلامي در ملت‌هاي غربي و وجدان‌هاي بيدار و غيرتمند ملل جهان را از مهم‌ترين مسايل جهان دانست و يادآور شد: در اوج‌گيري تقابل و رويارويي جريان دين‌داري انقلاب اسلامي با استكبار جهاني از يك سو و نيز مورد عنايت قرار دادن شرايط محلي، قوت‌ها و ضعف‌هاي داخلي از ديگر سو، بايد مورد توجه واقع شود.

همچنين معاون استاندار خراسان رضوي و فرماندار نيشابور گفت: كانديداها به مطالبات عمومي غيرقابل دسترس دامن نزنند و براي كليت نظام و دستگاه‌هاي اجرايي مشكل درست نكنند.

سيدجلال هاشمي افزود: با خداوند عهد بستيم كه در ذهنمان هم حتي يك رأي جا به جا نكنيم و هواي نفس بر ما غلبه نكند و انتخابات را در سلامت كامل برگزار مي‌كنيم.

وي اظهار داشت: انتظار داريم هر كانديدايي خودش را معرفي كند نه اينكه به تخريب ديگران بپردازد.

هاشمي با بيان اينكه بيش از شش هزار نفر عوامل به كار گرفته شده‌اند، تاكيد كرد: هيچ كدام از عوامل اجرايي نبايد در ستاد كانديدايي فعاليت كنند.

نايب رئيس شوراي فرهنگي عمومي نيشابور ادامه داد: در انتخابات نيشابور از همه اقشار و گروه‌هاي سياسي، كانديدا وجود دارد و اين به افزايش شور و نشاط انتخاباتي كمك مي‌كند.

هاشمي تصريح كرد: ما بنا به بستن فضاي انتخاباتي نداريم و متناسب با صحنه‌ها، موضع مي‌گيريم و طبق قانوني گاهي مدارا و گاهي برخورد مي‌كنيم.

وي با اشاره به برگزاري دو جلسه توجيهي توسط فرمانداري براي كانديداها و رؤساي ستاد انتخاباتي آنها در محل فرمانداري نيشابور، گفت: ستاد انتخابات در نيشابور و فيروزه خوب شكل گرفته و كار روتين شده است.

هاشمي با بيان اينكه مسئولان ستادها، كانديداها را به دنده لج نيندازند، تصريح كرد: قرار است مر قانون را انجام دهيم و گوشمان به قيل و قال فعالان سياسي بدهكار نيست.

در ادامه امام جمعه و رئيس شوراي فرهنگ عمومي نيشابور گفت: تعداد زياد كانديداها در اين شهرستان خود موجب افزايش حضور حداكثري مردم پاي صندوق‌هاي رأي مي‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالجواد غرويان افزود: كانديداها شوق مردم را برانگيزند تا آنها پاي صندوق‌هاي رأي بيايند.

وي اظهار داشت: مجلس شوراي اسلامي مركزي است كه بايد همه خوبي‌ها از آنجا سرچشمه بگيرد.

غرويان با تصريح بر اينكه معناي رقابت، دشمني و تخريب نيست، اظهار اميدواري كرد كساني كه وارد مجلس مي‌شوند بتوانند بر پايه اعتقاد به ولايت فقيه و آرمان‌هاي امام راحل به امور نمايندگي خود بپردازند.

در اين پيوند همچنين رئيس هيئت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابيه نيشابور و فيروزه نيز گفت: زماني كه نامزدها مشغول تدوين برنامه‌هاي آينده خود هستند با در نظر گرفتن اينكه خداوند متعال كه هميشه ناظر بر اعمال ما هست، به ياد داشته باشند، اهداف و مواضع خود را به دو مؤلفه حقيقت و واقعيت پايه‌ريزي كنند.

رئيس دادگستري نيشابور افزود: همان گونه كه يك نامزد حقيقت گراست نبايد از واقعيات موجود غافل باشد.

محمود رفسنجاني اظهار اميدواري كرد كه مردم نيشابور در روز 12 اسفندماه شاهد حضور حداكثري مردم در انتخابات باشيم تا افتخار ديگري بر افتخارات اين شهرستان بيفزايد.

فرماندار فيروزه نيز در سخناني گفت: كانديداها بايد به دنبال كسب قدرت براي بسط ارزش‌هاي اسلامي خدمت به مردم و استواري حكومت اسلامي تلاش كنند.

محمدرضا حاجي‌زاده افزود: هدف همه ما مجريان انتخابات و كانديداها بايد عشق به خدا و خدمت به خلق باشد و اميد است هر كس كه صداقت و كارنامه بهتري دارد انتخاب شود.

وي خاطرنشان كرد: برخي نامزدها وعده‌هاي غيرممكن مي‌دهند و مسئوليت اشتباهات و تخلفات مجموعه خود را نمي‌پذيرند، دچار بداخلاقي سياسي مي‌شوند.

فرماندار فيروزه يادآور شد: اوج بداخلاقي، بداخلاقي سياسي است و انسان بايد در ميدان سياست، صادقانه و خالصانه حرف بزند و عمل كند كه البته كار ساده‌اي هم نيست.

حاجي‌زاده تصريح كرد: فرصت انتخابات براي نظام اسلامي يك فرصت مناسب براي مديريت نظام و آوردن مردم به صحنه براي حمايت از نظام اسلامي است.

وي تاكيد كرد: دشمن تلاش مي‌كند تا فرصت انتخابات را به تهديد تبديل كند كه بايد همه براي مقابله با اين تلاش‌ها هوشياري به خرج دهند/س

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن