تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816255465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بر اساس نتايج يك نظرسنجي،بيكاري، حقوق پائين و كاهش قدرت خريد مهمترين دغدغه‌ها و نگراني فرانسويان هستندخبرگزاري فارس: بر اساس نتايج تازه‌ترين نظرسنجي بيكاري، حقوق پائين، كاهش قدرت خريد، بدهي‌هاي عمومي، افزايش جرم و بزه و ميزان ماليات‌ها مهمترين نگراني‌ها و دلمشغولي‌‌هاي مردم فرانسه را تشكيل مي‌دهند.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بر اساس نتايج يك نظرسنجي،بيكاري، حقوق پائين و كاهش قدرت خريد مهمترين دغدغه‌ها و نگراني فرانسويان هستندخبرگزاري فارس: بر اساس نتايج تازه‌ترين نظرسنجي بيكاري، حقوق پائين، كاهش قدرت خريد، بدهي‌هاي عمومي، افزايش جرم و بزه و ميزان ماليات‌ها مهمترين نگراني‌ها و دلمشغولي‌‌هاي مردم فرانسه را تشكيل مي‌دهند.
خبرگزاري فارس: بر اساس نتايج تازه‌ترين نظرسنجي بيكاري، حقوق پائين، كاهش قدرت خريد، بدهي‌هاي عمومي، افزايش جرم و بزه و ميزان ماليات‌ها مهمترين نگراني‌ها و دلمشغولي‌‌هاي مردم فرانسه را تشكيل مي‌دهند.


به گزارش فارس، نتايج تازه‌ترين نظرسنجي مؤسسه "ايفوپ" براي نشريه فرانسوي "اوئست فرانس" نشان مي‌دهد، مبارزه با بيكاري هم‌اكنون نخستين اولويت اغلب مردم فرانسه محسوب مي‌شود و ۷۶ درصد فرانسويان آن را دغدغه نخست خود مي‌دانند.

اين در حاليست كه بر اساس همين نظرسنجي، افزايش حقوق كارمندان دومين دغدغه فرانسويان محسوب مي‌شود و ۵۸ درصد مردم اين كشور آن را از جمله مهمترين اولويت‌هاي موجود در جامعه مي‌دانند.

بر اساس اين گزارش، پس از بيكاري و حقوق پائين، كاهش قدرت خريد، افزايش بدهي‌هاي عمومي، مسائل مربوط به بهداشت و سلامت، آموزش، مبارزه با جرم و بزه و سطح ماليات‌ها ديگر دغدغه‌ها و دل‌مشغولي فرانسويان هستند و فرانسويان آن‌ها را مايه نگراني خود مي‌دانند.

در حال حاضر بيكاري حدود ۲ ميليون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعيت فعال فرانسه را در بر گرفته كه اين بالاترين ميزان بيكاري طي ۱۲سال اخير است.

طبق اطلاعات موجود، مؤسسه رتبه‌بندي "استاندارد اند پورز" در گزارش اخير خود با منفي ارزيابي كردن چشم‌انداز منطقه يورو، رتبه اعتباري فرانسه را كاهش داد.

اين مؤسسه رتبه اعتبارمالي "AAA" را كه بهترين رتبه اعتباري نزد مؤسسات اعتبار‌سنجي مالي درباره بازپرداخت بدهي‌هاي حاكميتي كشورها به حساب مي‌آيد، از فرانسه گرفت.

چشم‌اندازهاي اقتصادي فرانسه با توجه به رشد منفي اقتصادي و افزايش بي‌سابقه شمار بيكاران در اين كشور از سال ۲۰۰۰ ميلادي تاكنون، بسيار نامناسب است و فرانسويان به شدت نگران كاهش قدرت خريد خود در سال آينده و افزايش بيكاري در كشورشان هستند.

فرانسويان با طرح‌هاي رياضت اقتصادي دولت و افزايش ماليات‌ها به شدت مخالفند و معتقدند كه اين طرح‌هاي رياضتي وضعيت اقتصادي آنها را دچار مشكل كرده است و اين مشلات را از چشم دولت مي‌بينند.

اين در حاليست كه هم‌اكنون حدود دو سوم از فرانسويان نيز از ساركوزي و سياست‌هاي وي ناراضي‌اند و معتقدند كه سياست‌هاي وي براي مقابله با بحران اقتصادي در كشور مؤثر و كارآمد نيست.

بنا بر اعلام كارشناسان مسائل اقتصادي، اوضاع اقتصادي اروپا رو به وخامت است، به‌گونه‌اي كه گفته مي‌شود اتحاديه اروپا وارد بدترين دوران اقتصادي خود پس از جنگ جهاني دوم شده است.

براساس گزارش رسمي كميسيون اروپا، ركود و بحران اقتصادي در اين اتحاديه كه هم‌‌اكنون به اوج خود رسيده تا سال آينده ادامه خواهد يافت.

انتهاي پيام/ر.ص

پنجشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن