تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور ايران در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري برلين


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: حضور ايران در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري برلين
جام جم آنلاين: نمايندگان صنعت گردشگري جمهوري اسلامي ايران در چهل و ششمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري برلين (ITB ) كه اسفندماه جاري برگزار مي‌شود، حضور مي‌يابند.


طبق آمار ارائه شده از سوي مسوولان نمايشگاه گردشگري برلين، سال گذشته بيش از 170 هزار نفر بازديد كننده از 180 كشور جهان از نمايشگاه ديدن كردند كه از اين تعداد 110 هزار و 791 نفر بازديدكنندگان تجاري و حرفه‌اي و متخصصين بودند.

مدير عامل كانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران نيز در اين باره اعلام كرد كه به دنبال حضور موفق ايران در نمايشگاه گردشگري ميلان كه هفته گذشته برپا شد، نمايندگان صنعت گردشگري كشورمان در چهل و ششمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري برلين 2012 حضور مي‌يابند تا به معرفي ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي گردشگري ايران بپردازند.

بنابر اعلام روابط عمومي اين كانون، حسين جعفري گفت: نمايشگاه بين‌المللي گردشگري برلين بزرگ‌ترين و مهم‌ترين نمايشگاه تخصصي صنعت جهانگردي در سطح دنيا براي فعالان اين صنعت به شمار مي‌رود و نزديك به نيم قرن قدمت دارد و به همين خاطر ايران در اين نمايشگاه حضور منسجم تري خواهند داشت.

جعفري از كانون جهانگردي و اتومبيلراني به عنوان مجري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در حوزه برگزاري نمايشگاه ها، با هماهنگي تشكيلات گردشگري، دفاتر مسافرتي و ديگر دست اندركاران اين صنعت دانست.

وي افزود: علاقه مندان و فعالان صنعت گردشگري در اين نمايشگاه با آخرين دستاوردهاي صنعت جهانگردي، مسافرت، ادارات راهنمايي جهانگردان، تورهاي مسافرتي، موسسات بين‌المللي جهانگردي، لوازم مسافرت براي آژانس‌هاي مسافرتي، خدمات و مراكز گردهمايي ديگر كشورهاي دنيا آشنا مي‌شوند و مقاصد سفر را انتخاب مي‌كنند.

جعفري تاكيد كرد: نمايشگاه گردشگري آلمان فضاي كامل و مناسبي براي يادگيري روش‌هاي جديد و تبادل مفاهيم و همكاري‌هاي جديد در صنعت گردشگري است.

وي پيش بيني كرد: بر طبق روال سنوات گذشته وزيران كشورهاي مختلف، شركت‌هاي بزرگ تورگرداني، شركت‌هاي مادرتخصصي جهانگردي و صنايع وابسته و ديگر دست اندركاران اين صنعت جهاني، با هدف بهبود صنعت گردشگري كشور خود و معرفي مقاصد گردشگري در اين نمايشگاه حضور يابند.

مدير عامل كانون جهانگردي و اتومبيلراني تاكيد كرد: نمايشگاه برلين فرصتي براي كسب فرصت‌هاي جديد تجاري و سرمايه‌گذاري خارجي و داخلي، شناساندن قابليت‌ها و جاذبه‌هاي متعدد ايران به عنوان يكي از مقاصد جديد، امن و قابل اعتناي صنعت گردشگري، گسترش و تقويت مناسبات بين‌الملل و ارتباط نزديك و دو سويه ايران با ديگر كشورها خواهد بود.

به گزارش ايرنا، اين نمايشگاه از 17 تا 21 اسفندماه امسال با حضور سازمان‌ها و انجمن‌هاي گردشگري، تورگردانان، آژانس‌هاي مسافرتي، هتل‌ها، شركت‌هاي حمل و نقل، دفاتر رزواسيون و اطلاعات و تكنولوژي گردشگري و شركت‌هاي تجاري حضور دارند.

چهارشنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن