تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816918075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث : قتل با آبميوه براي فرار از بدهي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس پاتوق:
حوادث : قتل با آبمیوه برای فرار از بدهی  

یک مرد میانسال طلبکار خود را با آبمیوه مسموم به قتل رساند تا از دادن بدهی خود فرار کند.
حوادث : قتل با آبميوه براي فرار از بدهي

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، در ساعت ۱۸:۱۵ روز ۲۱ اسفند سال گذشته مأموران کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان خبر کشف جسد سوخته‌ای در یکی از زیرگذرگاه‌های آزاده راه تهران – قم قرار گرفتند.
با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه فشافویه، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با آغاز تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم در اولین مرحله از اقدامات پلیسی خود به بررسی سوابق افراد فقدانی و بررسی مشخصات این افراد با مشخصات ظاهری جسد مکشوفه پرداختند؛ در طول بررسی‌های انجام شده، کارآگاهان با بررسی طرح شکایت‌ها از سوی اعضای خانواده افراد فقدانی به گزارشی برخورد کردند که زمان فقدان این شخص و مشخصات ظاهری جسد با مشخصات ارائه شده از سوی خانواده فقدانی درباره اموال مکشوفه از جسد، مطابقت داشت.
با شناسایی این خانواده و تحقیقات کارآگاهان هویت جسد مکشوفه از سوی خانواده فقدانی مورد تأیید قرار گرفت و با تأیید این خانواده، هویت جسد به نام تیمور ۴۰ ساله شناسایی شد.
برادر مقتول در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: برادرم در ساعت ۱۰:۱۵ روز ۲۱ اسفند با یک دستگاه سمند نقره‌ای شخصی‌اش از منزل خارج شد و پس از آنکه تا پایان روز به خانه مراجعه نکرد، تصمیم گرفتیم تا خبر فقدانی او را به پلیس اطلاع دهیم.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود از محل کار مقتول در منطقه سلطان‌آباد اطلاع پیدا کردند مقتول با فردی به نام محمد که یک باب مغازه متعلق به مقتول را کرایه کرده، قرار ملاقات داشته تا درباره تسویه بدهی‌های قبلی محمد، با یکدیگر مذاکره کنند.
با شناسایی محمد، کارآگاهان به تحقیقات از او پرداخته و محمد در اظهارات خود مدعی شد در روز حادثه هیچگونه قرار ملاقاتی با مقتول نداشته است.
همزمان با ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره دهم درباره ملاقات های احتمالی مقتول در روز حادثه، مشخصات خودروی متعلق به مقتول نیز در اختیار همه یگان‌های انتظامی سطح کشور و تهران بزرگ قرار گرفت که به فاصله تنها یک روز از زمان کشف جسد، کارآگاهان دریافتند که خودروی متعلق به مقتول در روز ۲۲ اسفند، به صورت رها شده، توسط گشت کلانتری ۱۷۰ کهریزک کشف شده است.
با اعلام خبر کشف خودرو، کارآگاهان اداره دهم به محل کشف خودرو در منطقه شورآباد رفته و به بررسی این محل پرداختند؛ در بررسی‌های انجام شده از محل کشف خودرو، مشخص شد که خودرو متعلق به مقتول دقیقاً در مقابل یکی از شعبات بانکی پارک شده و به احتمال فراوان تصویر لحظه پارک خودرو و راننده آن در تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته بانکی، موجود است.
بلافاصله تصاویر این دوربین‌ها مورد بررسی قرار گرفت و همانگونه که کارآگاهان پیش بینی کرده بودند تصاویر لحظه پارک خودرو و شخص راننده خودرو در اختیار آنها قرار گرفت و راننده خودروی متعلق به مقتول به نام محمد که در اظهارات قبلی خود مدعی شده بود که هیچگونه ملاقاتی با مقتول نداشته، مورد شناسایی قرار گرفت.
با شناسایی هویت راننده خودرو در روز وقوع جنایت، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل سکونت محمد در جاده ساوه، منطقه سلطان آباد، به این محل مراجعه و اطلاع پیدا کردند محمد که اطمینان داشت سرانجام توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به عنوان قاتل مورد شناسایی خواهد گرفت، از این محل متواری شده است.
با توجه به اسناد و مدارک بدست آمده از سوی کارآگاهان و همچنین متواری شدن محمد، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که او در ارتکاب جنایت نقش داشته و با وجود متواری بودن متهم، شناسایی همه محل‌های تردد متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
سرانجام با انجام تحقیقات فراگیر، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم تحت تعقیب آنها به بهانه ترک شیشه در یکی از مراکز ترک اعتیاد در شهرستان اسلامشهر مخفی شده است.
بلافاصله کارآگاهان اداره دهم به این محل مراجعه و متهم را در روز ۹ مرداد دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.
متهم که پس از دستگیری و با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده از سوی کارآگاهان چاره‌ای جز اعتراف نداشت، پس از گذشت چند روز به ناچار لب به اعتراف گشود و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: از چندی پیش با کرایه مغازه مقتول که در کنار مغازه‌اش قرار داشت، با یکدیگر همسایه شده و به خاطر آنکه هر ۲ نفرمان نیز در یک حرفه فعالیت داشتیم، به تدریج میان ما دو نفر ارتباط کاری ایجاد شد تا اینکه پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، در حالیکه اعتیادم به مصرف شیشه افزایش پیدا کرده بود، در حدود مبلغ ۱۰ میلیون تومان به مقتول بدهکار شدم و این در حالی بود که به خاطر اعتیاد به مصرف شیشه دیگر نمی‌توانستم سفارشات کاری را در زمان مقرر تحویل دهم.
وی ادامه داد: همین امر باعث شد تا مشکلات مالی‌ام هر روز افزایش پیدا کند؛ پس از سررسید زمان پرداخت بدهی، چندین نوبت از تیمور درخواست فرصت کردم و همین موضوع باعث شد تا به تدریج میان ما دو نفر اختلافات مالی ایجاد شود بگونه‌ای که یک روز تیمور اظهار داشت طلبش را از خانواده‌ام خواهد گرفت؛ زمانیکه این موضوع از سوی تیمور مطرح شد تصمیم گرفتم تا مانع از کار او شوم و به همین علت و به بهانه پرداخت کامل بدهی، روز حادثه با تیمور قرار گذاشته و روز قبل از آن نیز با خرید یک پاکت آبمیوه در حدود ۸۰ قرص خواب آور را در داخل آبمیوه ریخته و با طرح و نقشه‌ای که برای قتل تیمور ریخته بودم، با او ملاقات کردم.
متهم گفت: در روز حادثه به بهانه رفتن به کارگاهی در خارج از تهران، به همراه تیمور و با ماشین شخصی او قصد خارج شدن از تهران را داشتیم که به بهانه خرید آبمیوه از او خواستم تا در مقابل یک مغازه توقف کند و به شکلی که او متوجه نشود، آبمیوه مسموم را به عنوان آبمیوه‌ای که از مغازه خریده بودم، به تیمور داده و او نیز به فاصله چند دقیقه از نوشیدن آبمیوه دچار حالت بیهوشی شد؛ پس از بیهوش شدن تیمور، به سمت آزادراه تهران – قم شروع به حرکت کرده و در بین راه نیز از پمپ بنزین، در حدود ۵ لیتر بنزین خریدم؛ پس از خارج شدن از تهران، در یکی از خروجی‌ها از آزادراه خارج و به سمت زیرگذر آزادراه رفتم و در آنجا بود که تیمور را از ماشین بیرون و با بنزینی که از پمپ بنزین خریده بودم، او را به آتش کشیدم؛ پس از بازگشت به تهران نیز، ماشین را در خیابانی واقع در منطقه شورآباد رها و به خانه آمدم.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: با اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت، دستور بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت تکمیل تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس پاتوق]
[مشاهده در: www.farspatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن