تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815187000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي:اعتماد مردم به مسئولان بالاترين سرمايه نظام اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هاشمي:اعتماد مردم به مسئولان بالاترين سرمايه نظام اسلامي است
اعتماد مردم به مسئولان بالاترين سرمايه نظام اسلامي است
مانه و سملقان - خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: بالاترين سرمايه نظام اسلامي، اعتماد مردم به مسئولان است.

به گزارش خبرنگارمهر، سيد محمد رضا هاشمي ظهر سه شنبه در همايش شوراها و دهياران اين شهرستان افزود: همكاري تمامي دستگاه هاي اجرايي، شوراهاي اسلامي و دهياري ها در توجه به خواسته هاي قانوني مردم را زمينه سازحضور گسترده مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي دانست.

وي با اشاره به اهميت انتخابات نهم اظهارداشت: در شرايط حساس كنوني، مشاركت حداكثري مردم در پاي صندوقهاي راي، از اهميت ويژه اي برخوردار است.

هاشمي تاكيد كرد: حضور حداكثري مردم در نهمين حماسه انتخابات مجلس، علاوه بر عزت و اقتدار نظام، نوميدي، ياس و شكست دشمنان نظام اسلامي به ويژه استكبار جهاني را به همراه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان اظهار اميدواري كرد كه در روز 12 اسفندماه بار ديگر مردم هوشيار و با بصيرت ايران اسلامي، اقتدار و عظمت ايران اسلامي را به رخ جهانيان بكشند.

مدير كل امور روستايي استانداري خراسان شمالي نيزدر اين همايش گفت: دهياران به عنوان نمايندگان دولت در مناطق روستايي، صادقانه در خدمت رساني به مردم تلاش مي كنند.

مسلم راعي افزود: در استان خراسان شمالي 686 روستا داراي شوراي اسلامي و 647 روستا داراي دهياري است.

وي در ادامه اظهارداشت: در سال 89 كل اعتبار دهياري هاي استان مبلغ شش ميليارد و 500 ميليون ريال بود كه اين رقم تا پايان بهمن ماه 90 به هشت ميليارد و 500 ميليون ريال افزايش يافته است.

راعي افزود: 95 درصد جمعيت روستاهاي استان از خدمات دهياري ها بهره مند هستند كه اين رقم نسبت به ميانگين كشوري از 15 درصد افزايش برخوردار است.

اين همايش در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان مانه و سملقان با حضور بيش از 150 نفر از روساي شوراهاي اسلامي و دهياران برگزارشد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن