تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816923173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار پاكدشت:عبور ميليوني مسافران نوروزي از پاكدشت بهترين فرصت براي معرفي فرهنگ شهرستان استخبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان پاكدشت با اشاره به عبور ميليون‌ها زائر امام رضا (ع) از اين شهرستان در ايام نوروز گفت: عبور ميليوني مسافران نوروزي از پاكدشت بهترين فرصت براي معرفي فرهنگ شهرستان است.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار پاكدشت:عبور ميليوني مسافران نوروزي از پاكدشت بهترين فرصت براي معرفي فرهنگ شهرستان استخبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان پاكدشت با اشاره به عبور ميليون‌ها زائر امام رضا (ع) از اين شهرستان در ايام نوروز گفت: عبور ميليوني مسافران نوروزي از پاكدشت بهترين فرصت براي معرفي فرهنگ شهرستان است.
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان پاكدشت با اشاره به عبور ميليون‌ها زائر امام رضا (ع) از اين شهرستان در ايام نوروز گفت: عبور ميليوني مسافران نوروزي از پاكدشت بهترين فرصت براي معرفي فرهنگ شهرستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران، قربانعلي مقبلي بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان پاكدشت با اشاره به جايگاه تاريخي و مذهبي شهرستان پاكدشت و وضعيت جغرافيايي و مهمان نوازي مردمان اين شهرستان از مسئولان و اعضاء كميته‌هاي هشت‌گانه ستاد تسهيلات نوروزي خواست در ارائه خدمات نهايت سعي و تلاش خود را با بهره‌گيري از امكانات و پتانسيل‌هاي موجود به‌كار گيرند و زمينه حضور بيشتر و رفاه مسافران نوروزي را فراهم آورند.

رئيس ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان پاكدشت افزود: با توجه به اهميت و ضرورت فراهم ساختن شرايط و فضاي مناسب براي مسافران و همچنين موقعيت جغرافيايي شهرستان ايجاب مي‌كرد كه امسال زودتر از سال‌هاي گذشته جلسه ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي را برگزار كنيم.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: شهرستان پاكدشت با توجه به قرار گرفتن در مسير ورود زائران امام هشتم (ع) به مشهد مقدس، هر ساله پذيراي مسافران زيادي است و مسئولان بايد از همه ظرفيت‌ها و پتانسيل‌ها، براي فراهم كردن امكانات رفاهي براي مسافران استفاده كنند.

مقبلي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بايد از اين فرصت عبور ميليوني مسافران و اسكان موقت آنان در شهرستان، براي معرفي بيشتر فرهنگ و سنن مردم بهره برد.

در اين جلسه كميته‌هاي اسكان، فرهنگي، حمل و نقل، امنيت و انتظامات، خدمات و پشتيباني، نظارت بر بازار، تبليغات و اطلاع‌رساني و نظارت و بازرسي تشكيل و مقرر شد كميته‌ها ظرف يك هفته آينده تشكيل جلسه داده و نتيجه را به فرمانداري اعلام كنند.

اين گزارش حاكي است، جلسه ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان پاكدشت با حضور مقبلي قربانعلي مقبلي فرماندار و رئيس ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان پاكدشت، معاونان فرماندار و اعضاي ستاد، با هدف تشكيل كميته‌هاي مربوطه، در محل سالن همايش‌هاي فرمانداري پاكدشت برگزار شد.

انتهاي پيام/ي20

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن