تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815647257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه‌هاي اردبيل: تشكل‌هاي دانشجويي با دعوت از كانديداها برنامه هاي آنها را بخواهند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه‌هاي اردبيل: تشكل‌هاي دانشجويي با دعوت از كانديداها برنامه هاي آنها را بخواهند
تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه‌هاي اردبيل با صدور بيانيه اي مشترك اعلام كردند: تشكل‌هاي دانشجويي با دعوت از كانديداها به دانشگاه، برنامه‌ها و عملكرد نامزدها را بخواهند.


به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از اردبيل، بسيج دانشجويي دانشگاه هاي محقق اردبيلي، علوم پزشكي، آزاد اسلامي، پيام نور اردبيل، هيئت مكتب الشهدا دانشگاه محقق اردبيلي، جامعه اسلامي دانشجويان و انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه محقق اردبيلي با صدور بيانيه اي مشترك آورده اند: انقلاب اسلامي يكي از بزرگترين نعمت هاي الهي در عصر حاضر براي مردم ايران است كه خداوند آن را به دست امام خميني(ره) به ملت ايران ارزاني داشته است و بركات و نتايجي كه اين انقلاب براي كشور ايران و مردم آن به همراه داشته به قدري است كه هر انسان آزاده اي به آن اذعان دارد.

اين بيانيه مي افزايد: كسب عزت و استقلال ملي، بازگشت به اخلاق و معنويت، رشد و پيشرفت در مسير هاي مختلف علم و فناوري، افزايش ارائه خدمات عمومي و بسياري بركات ديگر كه رهبر معظم انقلاب در خطبه اخيرشان در نماز جمعه به آنها اشاره فرمودند؛ اين دستاوردها ايران اسلامي را به يك الگو براي كشور هاي دنيا مبدل ساخته است.

تشكل هاي اسلامي دانشگاه هاي اردبيل با صدور بيانيه اي با اشاره به اينكه يكي از بركات بزرگ انقلاب اسلامي، براي ملت ايران، حق انتخاب آزاد و شركت در عرصه هاي مختلف تصميم گيري كشور است كه همواره مردم ايران، بعد از انقلاب در تعيين سرنوشت خود و كشور اسلامي تأثير گذار بوده و نقش اساسي ايفا كرده اند، تصريح كرده اند: با وجود تمام برنامه ريزي ها و نقشه كشي هاي غربيان براي توقف حركت اين انقلاب و جلوگيري از افزايش اقتدار و عزت نظام اسلامي اين ملت ايران بوده است كه در عرصه هاي مختلف سياسي با حضور حداكثري خود و اعلام حمايت تام نسبت به نظام و ولايت فقيه، تك تك نقشه هاي دشمن را نقش بر آب كرده است.

اين بيانيه با اشاره به اينكه تمام اقدامات استكبار عليه ايران به ضرر خودشان تمام شده است، مي افزايد: مردم ايران در انتخابات 12 اسفند ماه حضور حد اكثري و پر شور خود را به رخ جهانيان كشيده و اعلام حمايت خود از نظام مقدس جمهوري اسلامي را ابراز خواهند داشت.

تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه‌هاي اردبيل در ادامه بيانيه خود آورده اند: همان طور كه نماينده ولي فقيه در استان، حضرت آيت ا... عاملي در ديدار اخير با دانشجويان دانشگاه هاي اردبيل نيز عنوان كردند مسئله اصلي پس از حضور حداكثري مردم در انتخابات، بحث انتخاب افراد اصلح و لايق است.

اين بيانيه مي افزايد: دانشجويان به عنوان قشر علمي و تحصيل كرده جامعه، همواره وظيفه روشنگري و تنوير افكار عمومي و بيان معيار هاي انتخاب اصلح مبتني بر انديشه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبري، در يك فضاي آزاد و مستقل فكري را بر دوش خود احساس كرده و مي كنند.

تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه‌هاي اردبيل در ادامه بيانيه خود تصريح كرده اند: مضافاً بر اينكه به تصريح چندي پيش وزير اطلاعات، حضور نمايندگان جريان انحرافي در انتخابات كه متصل به منابع كلان مالي بوده و با چهره هاي مختلف شركت خواهند كرد و نيز با توجه به حضور برخي افراد به يادگار مانده از جريان فتنه كه در سال 88 به وقوع پيوست، كه اكنون با چهره منافقانه در انتخابات شركت كرده و گمان مي كنند كه مردم سوابق ايشان را فراموش كرده اند، اين وظيفه بيشتر و پر رنگ تر احساس مي شود.

اين بيانيه تصريح كرده است: در راستاي اين روشنگري و غبار زدايي و جهت تشخيص اصلح از غير اصلح و نيز همانطور كه حضرت آيت ا... عاملي نماينده، ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل توصيه كردند تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه ها با دعوت از كانديدا ها به دانشگاه و برگزاري جلسه پرسش و پاسخ، برنامه‌ها و عملكرد نامزد ها را بخواهند.

تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه‌هاي اردبيل در ادامه بيانيه خود آورده اند: تلقي تشكل هاي دانشجويي دانشگاه هاي اردبيل از اظهارات برخي مسئولان در برهه هاي مختلف بر اين قرار است كه آن اظهارات تلويحاً اعلام حمايت رسمي از برخي كانديدا هايي بود كه مورد نقد دانشجويان قرار گرفته بودند.

اين بيانيه تاكيد كرده است: عدم موافقت برخي مسئولان جهت دعوت از كانديداها به دانشگاه و برگزاري جلسه پرسش و پاسخ دانشجويي وظيفه و رسالت دانشجويان انقلابي را خدشه دار مي كند.

تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه‌هاي اردبيل در ادامه بيانيه خود خاطرنشان كردند: در جهت تبيين دقيق برنامه‌ها و عملكرد نامزد هاي انتخاباتي، چنانچه امام جمعه اردبيل نيز در جمع دانشجويان خواستار آن بودند، قوياً به دنبال برگزاري جلسات پرسش و پاسخ دانشجويي با كانديداها با وجود تمامي مشكلات پيش رو و موانع احتمالي هستيم تا در يك فضاي آزاد فكري نامزد ها حضور پيدا كرده و به سوالات دانشجويان در خصوص مسائل مختلف پاسخ دهند، تا افراد اصلح مشخص شده و سره از ناسره معين شود.

اين بيانيه در پايان خاطرنشان كرده است: تشكل هاي اسلامي دانشگاه ها هر گونه اقدام مذورانه و فريبكارانه از جمله خرج كردن مبالغ كلان كه مشخص نيست از چه منبعي تأمين شده و به چه شكل جبران خواهد گشت و نيز دادن وعده و وعيدهاي غيرعاقلانه و بعضاً خارج از حدود اختيارات يك نماينده مجلس، جهت انحراف افكار عمومي و دزديدن فكر و رأي آنها كه از طرف برخي كانديدا ها اتفاق مي افتد را محكوم كرده و از مراجع نظارتي در خواست رسيدگي هر چه سريعتر و نيز برخورد با متخلفان را دارند.

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن