تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817228000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازگشت شيث به پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بازگشت شيث به پرسپوليس
در حالي كه اين روزها همه اهالي فوتبال فكر و ذكر خود را معطوف به رقابت كانديداهاي فدارسيون فوتبال كرده اند، شاگردان مصطفي دنيزلي تمرينات خود را آرام و بي سر و صدا پيگيري مي كنند تا خود را آماده مصاف با الهلال كنند كه هفدهم اسفند امسال درعربستان برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، شيث رضايي مدافعي است كه با حكم كميته انضباطي فدراسيون فوتبال حق همراهي پرسپوليس را ندارد و بايد فعلا دوران سخت محروميت خود را تا ارديبهشت سپري كند، اما او اجازه همراهي سرخ پوشان در ليگ قهرمانان را دارد به همين خاطر از صبح روز دوشنبه قصد داشت تمرينات خود را آغاز كند كه به دليل عدم حضور افندي او نتوانست مجوز حضور در تمرينات را پيدا كند.

او امروز مجددا به محل تمرين پرسپوليس مي رود تا با سرمربي تركيه اي اين تيم صحبت كند و اگر توانست رضايت او را جلب كند مي تواند به ساير بازيكنان بپيوندد و تمرينات خودرا آغاز كند.

* اعضاي كادر فني به افندي گزارش مي دهند

تمرينات پرسپوليس تهران پس از چند روز تعطيلي از صبح روز 2 شنبه يكم اسفند آغاز شد تا آنها خود را آماده رقابت با حريفان آسيايي در ليگ قهرمانان آسيا كنند، نكته مهم اين تمرين عدم حضور مصطفي دنيزلي بود كه ديشب به تهران آمد.

بر همين اساس اعضاي كادر فني كه در غياب افندي تيم را تمرين دادند گزارشي از وضعيت مصدومان ملي پوشان و بازيكنان به وي ارائه مي دهند تا او با اطلاعات بهتري تمرينات را زير نظر بگيرد.

گفتني است اولين ديدار پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا هفده اسفند در عربستان برگزار مي شود.

* ادكوويچ از امروز تمرين مي كند

گزينه دروازه بان پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا كه چند روزي است در تهران به سر مي برد صبح روز دوشنبه به دليل عدم حضور دنيزلي در تهران نتوانست مجوز حضور در تمرينات را پيدا كند ولي از امروز مي تواند با كسب اجازه از افندي در تمرينات حاضر شود و تلاش كند رضايت دنيزلي را جلب كند.

اين دروازه بان اهلي بوسني در تست پزشكي باشگاه شركت كرده و اگر از نظر فني نيز بتواند نظر مساعد دنيزلي را جلب كند انعقاد قرارداد با پرسپوليس غير ممكن نيست.

گفتني است، اوكوويچ در مدت پرسپوليس شدن فقط در ليگ قهرمانان آسيا مي تواند پرسپوليس را همراهي كند.

*پيشنهاد 130 هزار دلاري گلر اهل بوسني به پرسپوليس

اگر اتفاق خاصي رخ ندهد و شرايط همان طوري باشد كه آسميرا دوگويچ مي خواهد او قراردادش را به زودي با سرخ پوشان تهراني به امضاء خواهد رساند تا در ليگ قهرمانان آسيا كمك حال پرسپوليسي ها باشد.

گفته مي شود او به ازاي حضور در بازي هاي آسيايي اين تيم تقاضاي 130 هزار دلار كرده است كه حتماً‌ بايد يكصد هزار دلار آن نقداً پرداخت شود و مابقي در طول قرارداد؛ كه هنوز مديران پرسپوليس پاسخي به آن نداده اند و فعلاً منتظر نظر دنيزلي در مورد اين گلر اهل بوسني هستند.

*احتمال احضار معمارزاده به كميته انظباطي پرسپوليس

چند روزي است كه شنيده مي شود ميثاق معمارزاده تمرينات اختصاصي خود را زير نظر احمدرضا عابدزاده برگزار مي كند تا بلكه سطح آمادگي خود را افزايش دهد. گفته مي شود اين تصميم ميثاق بر خلاف ميل اعضاي كادر فني پرسپوليس است. به همين خاطر احتمال دارد اين گلر در آينده اي كه خيلي هم دور نيست به كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس فراخوانده شود تا در رابطه با اين موضوع از خود دفاع كند باشگاه نشينان معتقدند تمرينات اختصاصي ميثاق بايد زير نظر مربي گلرهاي تيم انجام شود.

*بازار داغ شوخي و خنده به خاطر شيث در تمرين

صبح روز دوشنبه اولين تمرين پرسپوليس براي حضوري پرقدرت در ليگ قهرماني آسيا آغاز شد و اين تمرين يك ميهمان ويژه داشت و آن كسي نبود جز شيث رضايي بازيكن محروم پرسپوليس اين مدافع كه اجازه همراهي تيمش در ليگ قهرمانان آسيا را دارد هر چند به خاطر عدم حضور دنيزلي نتوانست تمرين كند، ولي حضورش بازار شوخي و خنده را حسابي داغ كرده بود؛ به خصوص اين كه نصرتي هم در تمرين حاضر بوده است.

نكته جالب بر خورد اين 2 بازيكن با يكديگر بود كه در ديدار پرسپوليس مقابل داماش به خاطر يك شوخي زشت و زننده سوژه رسانه هاي داخلي و خارجي شدند و كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اين 2 بازيكن را محروم كرد./مح

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن