تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816881248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار
اسرائيل براي حمله به ايران 100 جنگنده لازم دارد
روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز بر اساس تخمين مقام هاي دفاعي و نظامي پنتاگون نوشت كه اسراييل براي هر گونه حمله احتمالي به تاسيسات هسته اي ايران نياز به 100 جنگنده دارد.
به گزارش عصر ايران اين روزنامه در اين باره مي‌نويسد: جنگنده هاي اسراييلي براي رسيدن به آسمان ايران بايد از حدود 1000 مايل آسمان كشورهايي عبور كند كه روابط غير دوستانه اي با تل آويو دارند. اين گزارش مي‌افزايد: به دليل مسافت زياد، جنگنده هاي اسراييلي براي حمله به ايران بايد در آسمان سوخت گيري كرده و سيستم دفاع هوايي ايران را از كار انداخته و در نهايت تاسيسات زير زميني هسته اي ايران را به طور همزمان هدف قرار دهند.براي انجام چنين حمله اي اسراييل دستكم نيازمند به كار گيري همزمان يكصد فروند جنگنده دراين عمليات است. در اين گزارش به نقل از ژنرال بازنشسته" ديويد دپ تولا" كه تا سال گذشته يكي از مقام هاي ارشد اطلاعاتي نيروي هوايي آمريكا بود، مي‌نويسد: حمله احتمالي اسراييل به ايران در تئوري راحت اما در عمل كار دشوار و پيچيده اي است.اين در حالي است كه ايران مي‌گويد در حال حاضر سيستم بومي جايگزين اس 300 را توليد كرده تا بتواند حملات با حجم سنگين هوايي را دفع كند.همچنين كارشناسان نظامي امريكا برآورد كرده اند كه به فرض رسيدن هواپيماهاي مهاجم به بالاي اهداف اصلي هسته، بمباران ها به هدف نهايي نخواهند رسيد زيرا تأسيسات غني سازي ايران در اعماق كوه ها قرار دارد و بمب هاي فعلي نمي‌توانند با عبور از سنگ ها و صخره ها به تأسيسات زير زميني برسند.

ژاپني ها به واردات نفت از ايران ادامه مي‌دهند
يك مقام صنعت نفت ژاپن گفت كه به دليل اينكه شوا شل فقط مالك درصد سهام شركت"رويال دويچ شل" است و شركت رويال شل قراردادهاي مختلفي با ايران دارد اين شركت همچنان به واردات نفت خود از ايران ادامه خواهد داد و قطع صادرات نفت ايران به انگليس و فرانسه تاثيري در واردات نفت از ايران ندارد.
به گزارش رويترز، يك مقام شركت رويال دويچ شل گفت: شركت شوا شل بزرگترين شركت ژاپني وارد كننده نفت ايران هيچ تاثيري از قطع صادرات نفت ايران به فرانسه و انگليس نخواهد پذيرفت و همچنان به واردات نفت خود از ايران ادامه خواهد داد.سخنگوي شركت شوا شل گفت: شركت شل از شركت‌هاي ديگر جدا است و هيچ تغييري در واردات نفت خود از ايران نخواهد داد.براساس اين گزارش، تحريم‌هاي آمريكا عليه ايران اوضاع را براي پالايشگاه‌هاي نفت ژاپن و پرداخت وجوه نفت وخيم خواهد كرد اما دولت ژاپن تلاش مي‌كند از تحريم نفت ايران معاف شود.شركت شوا شل كه روزانه حدود بشكه نفت از ايران وارد مي‌كند منتظر دستورات دولت بعد از مذاكرات اين كشور با مقامات آمريكايي است.منابع نزديك به شركت شل ژاپن مي‌گويند كه اين شركت قرارداهاي خود با ايران را دوباره تمديد كرده است.يك مقام شركت شل گفت: شركت شل و شركت‌هاي شريك قراردادهاي متفاوتي با ايران دارند. شركت شوا شل مالك درصد شركت شل است.

سوزان مبارك اوباما را تهديد كرد!
سوزان مبارك، با ارسال نامه‌اي به اوباما تهديد كرد، در صورت عدم دخالت آمريكا براي جلوگيري از انتقال حسني مبارك به زندان مركزي قاهره، وي دست به افشاگري عليه آمريكا خواهد زد.
همسر مبارك در اين نامه‌ به اوباما‌ هشدار داد، در صورتي كه كاخ سفيد اقدامي انجام ندهد، وي مزدوران آمريكا در مصر را به مسئولان مصري معرفي خواهد كرد. سوزان مبارك در همين راستا از برخي اميران و سران رژيم‌هاي عربي عضو شوراي همكاري خليج فارس خواست به منظور جلوگيري از جدا كردن علاء و جمال مبارك، دو پسرش از يكديگر وارد عمل شوند.پس از حوادث ورزشگاه پورت سعيد شوراي عالي نظامي مصر براي آرام كردن خشم مردم اعلام كرد كه قصد دارد، حسني مبارك را به بيمارستان زندان طره منتقل كند.

دفاع تمام قد اردن از نظام سوريه
يك مقام اردني با اشاره به منافع خود در سوريه اعلام كرد كه كشورش هرگز سفير خود را از دمشق فرانخواهد خواند.
به گزارش مهر، يك مقام دولتي اردن در گفتگو با روزنامه الغد چاپ اردن با بيان اينكه پادشاه اردن مخالف قطع رابطه با سوريه است اظهار داشت: اردن به خاطر حفظ منافع و ارتباط با هسمايه شمالي خود هرگز سفير خود را از سوريه فرانخواهد خواند.وي افزود: اما حضور سفير امان در دمشق به معناي آن نيست كه اردن از تحولات كنوني سوريه رضايت دارد.اين مقام كه خواست نامش فاش نشود افزود: با توجه به اينكه 62 درصد واردات اردن از اروپا از طريق سوريه وارد كشور مي‌شود و همچنين مسائل ديگر همچون مرزها، امنيت و تحصيل دانشجويان اردني در سوريه، اردن هرگز تحريم هاي اقتصادي عليه سوريه را اجرايي نخواهد كرد.

ارسال نظر

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن