تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816486875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي:همبستگي كشورها سنگ زيربناي نظام بين‌المللي استخبرگزاري فارس: معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي گفت: امروزه همبستگي مادي و معنوي كشورها سنگ زيربناي نظام بين‌المللي است.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي:همبستگي كشورها سنگ زيربناي نظام بين‌المللي استخبرگزاري فارس: معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي گفت: امروزه همبستگي مادي و معنوي كشورها سنگ زيربناي نظام بين‌المللي است.
خبرگزاري فارس: معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي گفت: امروزه همبستگي مادي و معنوي كشورها سنگ زيربناي نظام بين‌المللي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، امين رستم‌زاده شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگي اعضاي علمي و اجرايي اين همايش اظهار داشت: رشد و تعالي كشورها مستلزم تعامل در سطحي افزون‌تر از سطوح ملي و در عرصه نظام بين‌الملل و بر اساس اهداف غايي انسانيت و بشريت است.

وي افزود: در مقطع كنوني با عنايت به ضروريات فعلي، پيشرفت تكنولوژيكي جوامع و لزوم بهره‌وري و مديريت زماني، مكاني و مادي در حوزه‌هاي مختلف يك كشور مي‌طلبد كه علاوه بر ايجاد و توسعه روابط بين‌المللي كشورها روابط آنها از هر جهت علمي‌تر، نظامندتر، اصولي‌تر و انساني‌تر شكل گيرد.

رستم‌زاده ادامه داد: شكل‌گيري اين ارتباطات در نظام بين‌المللي مستلزم نگرش پژوهش‌محورانه و اساس‌بندي و تعريف اين تعاملات با چنين ابزار تخصصي علمي و مديريت دقيق و ريز آن است.

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي با اشاره به اينكه الزامات علمي توسعه پايدار مي‌طلبد تا امروزه روابط انسان‌ها و جوامع در تمام ابعاد سعي در درنورديدن مرزها براي هدف نهايي سعادتمندي و رستگاري بشر پيش رود، گفت: لزوم توجه و اهميت به اين رشته حقوقي به يكي از ضروريات مديريتي در سطحي فراملي تبديل شده است.

دبير همايش حقوق بين‌الملل در آينه علوم روز اضافه كرد: امروزه براي آغاز اقدام و انجام هر كاري بايد چشم‌اندازي جهاني و بين‌المللي داشته باشيم و اين ضرورت اقتضا مي‌كند تا فضاي بين‌المللي مورد نظر و از همه مهم‌تر قوانين حاكم بر آن را تخصصي شناسايي و استخراج كرده و بعد از حصول اين شناخت در مرحله اصلي‌تر بر روي هر كدام از اين نظام‌هاي حقوقي تقسيم‌بندي شده حاكم بر آن مواجه هستيم مطالعاتي كارشناسي و تخصصي با رويكردي كاربردي به منظور پياده كردن برنامه‌هايمان داشته باشيم.

رستم‌زاده افزود: اين چشم‌انداز جهاني براي اينكه با ابزارهاي منطبق با ارزش‌هاي معنوي و اصيل اسلامي صورت گيرد، مي‌طلبد تا يك رويكرد پژوهشي و علمي به موضوع داشته باشيم.

وي با اشاره به اهداف همايش گفت: بررسي نقش مطالعه حقوق بين‌الملل در ارتباط با نيازها و ضرورت‌هاي جامعه امروز، تشريح تاثير حقوق بين‌الملل بر استفاده پوياتر و بهينه‌تر در علوم مختلف روز، فضاسازي علمي براي مطالعه تخصصي‌تر در مباحث حقوق بين‌الملل و بررسي علمي، عملي و كارشناسي مبحث حقوق بين‌الملل از ابعاد مختلف از جمله اهداف مهم اين همايش است.

رستم‌زاده با اشاره به بخش اصلي و ويژه اين همايش خاطرنشان كرد: واژگان حقوق بين‌الملل در تلالو قرآن و اسلام محور ويژه اين همايش است.

وي محورهاي همايش را در هفت محور حوزه‌هاي مرتبط و زيرمجموعه اقتصادي، سياسي، توريسم و گردشگري، تاريخي و مطالعات تطبيقي، فرهنگي و اجتماعي، محيط زيست و بخش آزاد ذكر و خاطرنشان كرد: حوزه‌هاي مرتبط اقتصادي و تجارت، حوزه‌هاي مرتبط سياسي و روابط بين‌الملل، حوزه‌هاي مرتبط توريسم و گردشگري، مطالعات تطبيقي بين‌المللي در ساير حوزه‌هاي گرايش‌هاي حقوق، حوزه‌هاي مرتبط فرهنگي و اجتماعي، حوزه‌هاي مرتبط محيط زيست، حوزه‌هاي مرتبط در زمينه حقوق و جرايم سايبري و موضوعات بين رشته‌اي حقوق بين‌الملل و ساير گرايش‌هاي حقوق از جمله محورهاي اين همايش است كه علاقمندان مي‌توانند از منظر حقوق بين‌الملل براي محورهاي فوق به نگارش مقاله بپردازند.

انتهاي پيام/آ20

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن