تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816642186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادگان: كانديداهاي فعلي چهار سال ديگر فوتبال را معطل خود خواهند كرد! چرا گزارش هيات تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تربيت بدني منتشر نمي‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دادگان: كانديداهاي فعلي چهار سال ديگر فوتبال را معطل خود خواهند كرد! چرا گزارش هيات تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تربيت بدني منتشر نمي‌شود؟
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

محمد دادگان در رابطه با انتخابات فدراسيون فوتبال،‌ كانديداها و برخي از مسائل روز ورزش سخن گفت.

به گزارش ايسنا، رييس سابق فدراسيون فوتبال در حاشيه همايش اخلاق در ورزش درباره كانديداهاي رياست فدراسيون فوتبال و اين كه محمد حسين قريب كانديداي وزارت ورزش است؟ اظهار كرد: ان‌شاءالله اين پيشنهادي كه وزارت ورزش داده از مجمع راي بگيرد. به نظر من همه كانديداها مثل هم هستند و همه خوبند.

رييس سابق فدراسيون فوتبال همچنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا آمدن رييس فدراسيون جديد انتخابي خواهد بود يا انتصابي؟ مدعي شد: قطعا انتخابي ـ‌ انتصابي است و با تماس‌هايي كه انجام مي‌شود، روي كار خواهد آمد.

دادگان در پاسخ به اين سوال كه آيا حضور شما به نفع فوتبال نبود؟ گفت: فكر مي‌كنم عباسي و علي‌آبادي از همه بهتر باشند. اگر آن‌ها در ورزش حضور داشته باشند ورزش پيشرفت مي‌كند.

وي در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه كناره‌گيري مهدي تاج به نفع عزيز محمدي از پيش تعيين شده بود يا نه؟ اذعان كرد: نمي‌دانم تاج كناره‌گيري كرده يا نه و نمي‌توانم بگويم كه اين كناره‌گيري به صلاح است يا نه.

دادگان در پاسخ به اين پرسش كه چه زماني به ورزش بازمي‌گردد؟ عنوان كرد: من هميشه در ورزش هستم. دليل نمي‌شود كسي كه مي‌خواهد در ورزش باشد، حتما به عنوان رييس خدمت كند.

رييس سابق فدراسيون فوتبال اظهار داشت: مطمئن باشيد غير از اين افرادي كه ثبت نام كرده‌اند، كس ديگري اعلام آمادگي نمي‌كند. من زماني كه رييس فدراسيون فوتبال بودم، با آقايان نوآموز، پهلوان و علي‌محمد مرتضوي كار را پيش مي‌برديم. بعد از رفتن من حتي يكي از اين‌ها حاضر به كانديداتوري در فدراسيون فوتبال نشد.

وي همچنين پيرامون عملكرد علي كفاشيان طي چهار سال گذشته گفت: مردم بايد به وي نمره قبولي بدهند نه من. من چون مسئوليت داشتم در اين زمينه نمي‌توانم اظهارنظر كنم. از مردم بپرسيد كه به ما چه نمره‌اي مي‌دهند و به آن‌ها چه نمره‌اي خواهند داد.

وي ادامه داد: زماني كه يك رييس و دو نواب فقط براي نامزدي فدراسيون فوتبال آمده‌اند، يقين داشته باشيد كه اين‌ها براي خدمت نيامده‌اند فقط براي احراز پست، كانديدا شده‌اند.

دادگان در ادامه درباره شايعه دخالت وزارت ورزش در انتخابات فدراسيون گفت: نمي‌توانيم بگوييم وزارت ورزش در فدراسيون‌ها دخالت نكند. مطمئن باشيد وزارت دخالت خواهد كرد اما اگر اين دخالت در جهت پيشرفت باشد، خوب است ولي اگر در جهت اين باشد كه افراد لايق را راه ندهد و افراد ضعيف خودشان را كانديدا كنند، به صلاح نيست. وزارت كه متولي اصلي ورزش است، اگر نظري داشته باشد كه فردي فوتبال را بگرداند، خوب است.

رييس سابق فدراسيون فوتبال همچنين درباره كنار گذاشتنش از فدراسيون گفت: مسئولين من را نمي‌خواستند. اين جايگاه را علي‌آبادي مي‌خواست بگيرد و حاضر بود همه چيز فوتبال را بگيرد تا رييس فدراسيون شود كه فيفا اجازه نداد. من خودم نخواستم بروم. الان نيز شرايط طوري است كه نمي‌توانم برگردم چون من با اين افراد همفكر نيستم، نه اين‌ها من را قبول دارند و نه من اين‌ها. وقتي كنار باشم، به نفع همه است.

دادگان همچنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا دليل نيامدن برانكو ايوانكوويچ به ايران، مشكلات مالياتي اش بود يا نه؟ گفت: قضيه برانكو به زمان ما مرتبط نمي‌شود. شايد به خاطر پاداش مي‌خواهند از او ماليات بگيرند اما اين را بدانيد پولي كه به برانكو پرداخت مي‌شده، دلار دولتي بوده و قبل از اينكه مالياتش پرداخت نشود، اين پول را نمي‌دادند. اينكه برانكو براي چه چيزي طلب دارد را بايد باز كنند.

دادگان در مورد اخلاق در ورزش گفت: پدر و مادر و سپس اجتماع نقش اصلي را در اخلاق ورزشكاران به عهده دارند. آيا مسئولين اخلاق مدار هستند كه ورزش، اخلاق را رعايت كند يا بي‌احترامي فقط در پيشينه ورزش است؟

وي به عنوان مثال به سفر شخصي خود اشاره كرد و اذعان داشت: در اين سفر خلبان از من پرسيد چرا به پرتغال باختيم و من در جواب گفتم آيا شما در زمان پرواز بدون هيچ گونه معطلي پرواز مي‌كنيد؟ زماني كه امكانات و شرايط فعلي ما بدين شكل است نبايد انتظار داشته باشيم كه همه كارها راس ساعت انجام شود. بنابراين به نظر مي‌رسد مردم بايد چهار سال ديگر سكوت كنند و اين افراد را تحمل كنند.

رييس سابق فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: در اين همايش مصطفي داودي رييس اسبق سازمان تربيت بدني گفت، تختي قبل از انقلاب الگو بود و آن طور با او برخورد كردند كه بايد به او لقب شهيد تختي داد، دكتر دادكان هم بعد از انقلاب بود و با وجود خدماتي كه ارائه كرد با او برخورد نامناسبي كردند. من دوست ندارم براي من با اين تفكرات دشمن بتراشند. اگر مي‌گويم مسئول بالادستي يا پيشكسوتي در فوتبال آدم كوته‌فكري است، اين توهين به نظام و ورزش نيست زيرا در فوتبال، افرادي به عنوان كارآموز مي‌آيند و تا چهار سال آينده كار را ياد مي‌گيرند، اين‌ها را از صفر به يك مي‌رسانند و بعد از چهار سال ديگر افراد ديگري را به همين ترتيب در جايگاه فوتبال قرار مي‌دهند. اين در حالي است كه در واقع مسير را به خطا و اشتباه مي‌روند چرا كه كاربلد نيستند. البته قصد توهين به كسي را ندارم فقط تصور مي‌كنم افرادي كه در راس ورزش قرار مي‌گيرند، بعد از اينكه كار را ياد مي‌گيرند، مجددا به دليل تغيير مديريت كنار مي‌روند و اين به معناي پيشرفت نيست.

وي در ادامه گفت: شما كه به عنوان روزنامه‌نگار و خبرنگار حضور داريد، از مسئولين بپرسيد نزديك 60 سال است كه يك استاديوم آزادي ساخته شده و تمام رشته‌هاي ورزشي در اين استاديوم مستقر است. آقاياني كه ادعا دارند در طي اين مدت ساخت و ساز كرده‌اند و مجموعه ورزشي ساخته‌اند، چرا بايد تمام رشته‌هاي ورزشي فقط در يك استاديوم برگزار شود؟ همچنين هيات تحقيق و تفحص مجلس چهار سال است كه قرار است گزارش خود را درباره سازمان تربيت بدني به مجلس ارائه بدهد چرا در اين مدت كاري انجام ندادند و الان كه بايد پاسخگو باشند، به مرخصي مي‌روند و دوباره نمايندگان جديدي در راس مجلس قرار مي‌گيرند. چرا درخصوص اين‌ها اعتراض نمي‌كنيد.

دادگان همچنين درباره ارزيابي‌اش از روساي ورزش گفت: اين‌ها از آدم‌هاي معمولي هم معمولي‌ترند، به لحاظ ارتباطات، تجربه و صلاحيت ورزشي ضعيفند. الان حميد قاسمي را در نظر بگيريد كه معاون پيشين سازمان تربيت بدني بود. من در يك برنامه تلويزيوني از او انتقاد كردم و او الان من را ديده و گفته كه انتقادهايت درست بود. در تمام دنيا انتخابات بر اساس تخصص، تجربه و دانش است اما كانديداي ما حتي يكي از اين فاكتورها را هم ندارند. چرا رسانه‌ها اينها را اعلام نمي‌كنند. اگر شما اعلام نمي‌كنيد پس از قول من بنويسيد سرانجام اين كار از بين رفتن ورزش ايران است. دروغ است كه مي‌گويند اين كانديداها سياسي‌اند. آنها سياسي نيستند. من مديري بودم كه وقتي دوران مديريتم تمام شد، سخنراني نكردم. در حوزه‌هاي ديگر به رييس سازمان انتقاد مي‌كردم.

وي افزود: اين‌ها بيش از اينكه بيايند ورزش را بسازند، براي خودسازي خودشان مي‌آيند تا بله قربان گو باشند و سياست‌هاي اصولي و غير اصولي را بدون هيچ بررسي انجام دهند و اگر به آن‌ها بگويي اشتباه كرده‌اي قبول نمي‌كنند. من هم اين‌ها را نمي‌پذيرم كه بالادستي كه شرايط احراز پستي را نداشته و آن پست را گرفته، به صحبت‌هايش گوش دهم. به هر حال اميدوارم و آرزو مي‌كنم همه تغييراتي كه انجام مي‌شود، به نفع ايران و پيشرفت ورزش باشد.

در اين مراسم از دكتر محمد دادگان و مصطفي داوودي روساي اسبق فدراسيون فوتبال و سازمان تربيت بدني تقدير شد.

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن