تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816166591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير كشور: تبليغات انتخابات مجلس از چهارم اسفند آغاز مي‌شودهشدار درباره تبليغات زودهنگام انتخاباتي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: وزير كشور: تبليغات انتخابات مجلس از چهارم اسفند آغاز مي‌شودهشدار درباره تبليغات زودهنگام انتخاباتي
عكس: خبرگزاري مهردنياي اقتصاد- با نزديك شدن به زمان برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس در دوازدهم اسفند، مسوولان برگزاري انتخابات، نامزدها را از انجام تبليغات زودهنگام برحذر داشته و هشدار داده‌اند كه متخلفاني كه پيش از موعد آغاز تبليغات رسمي، دست به كار تبليغات شده باشند، به مراجع قضايي معرفي خواهند شد.


به گفته وزير كشور، آغاز تبليغات انتخابات مجلس از چهارم اسفند ماه خواهد بود و تا دهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت. در عين حال رييس هيات بازرسي ستاد انتخابات استان تهران هم گفته است كه راه‌اندازي كارناوال‌هاي تبليغاتي ممنوع است و تبليغات نامزدها بايد در چارچوب قانون باشد.
اين هشدارها در شرايطي مطرح مي‌شود كه پيش از اين مسوولان اجرايي انتخابات از برخي تخلفات انتخاباتي خبر داده‌اند كه البته وجه مشترك آنها هم تبليغات زودهنگام بود. با اين حال چهار روز مانده به آغاز تبليغات انتخابات، وزير كشور بر آمادگي دولت در برگزاري انتخابات پيش رو تاكيد كرده و اعلام مي‌كند كه مقدمات اين انتخابات از مدت‌ها قبل آماده شده است. وي در عين حال تاكيد مي‌كند كه دشمن با القائات مختلف سعي دارد نظام و دولت را ناكارآمد جلوه داده و مردم را از شركت در انتخابات دلسرد كند.
به گزارش ايسنا، مصطفي محمد نجار در حاشيه پنجمين نشست فصلي مديران كل دفاتر امور زنان و خانواده وزارت كشور همچنين در پاسخ به سوالي كه عنوان شد، برخي از تبليغات در قالب جبهه يا ائتلاف آغاز شده، اظهار كرد: بر اساس قانون تبليغات انتخابات از چهارم لغايت دهم اسفندماه انجام مي‌شود و چنانچه كسي پيش از اين زمان اعلام شده تبليغات را شروع كند و مستندات آن وجود داشته باشد، مراتب را به مراجع قضايي اطلاع مي‌دهيم تا با افراد برخورد شود. مصطفي محمد نجار، تاكيد كرد: كساني كه بر خلاف قانون تبليغات و انتخابات عمل كنند، قطعا با آنها برخورد مي‌شود.
وي در پاسخ به اينكه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي عده‌اي خود را به عنوان جبهه يا ائتلاف معرفي كردند؛ اين در حالي است كه پشت اين مساله چندنفر بيشتر نيستند، گفت: اين مباحث را از خود آنها سوال كنيد. وي افزود: وزارت كشور وظيفه دارد، در سراسر كشور توسط استانداري‌ها و فرمانداري‌ها بستري را فراهم كند كه حضور مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي گسترده باشد. نجار گفت: از نظر وزارت كشور آنچه كه برابر قانون باشد، مشكلي ندارد.
تلاش دشمن براي ناكارآمد نشان دادن دولت و نظام
وزير كشور، همچنين در سخنراني خود در پنجمين نشست فصلي مديران كل دفاتر امور زنان و خانواده وزارت كشور با اشاره به نهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: فرآيندهاي اجرايي انتخابات از مدت‌ها قبل آغاز شده و وزارت كشور،‌ ستاد انتخابات، ستادهاي استاني، فرمانداري‌ها، بخشداري‌ها و هيات‌هاي اجرايي با همكاري هم آماده برگزاري انتخابات قانونمند، سالم و رقابتي هستند. محمدنجار بيان كرد: دشمن از هيچ تلاشي براي ضربه‌زدن به نظام جمهوري اسلامي دريغ نمي‌كند و به هر شيوه‌اي متوسل مي‌شود تا مردم را از صحنه به در كند و تصوير ناموفقي از ايران براي معترضان جنبش وال‌استريت ارائه كند.
وي افزود: تشديد تحريم‌هاي غيرقانوني و البته بي‌اثر، القاي شبهه و ترديد، دروغ‌پراكني، شايعه‌پردازي و ناكارآمد جلوه دادن دولت و نظام به رغم خدمات و پيشرفت‌هاي خيره‌كننده آن از اقداماتي است كه دشمنان نظام از طريق راه‌اندازي جنگ رواني در قالب سناريو‌هاي تبليغاتي با هدف نااميد كردن مردم، دنبال مي‌كنند. وي ادامه داد: دشمن نادان تلاش ناموفق خود را به كمرنگ‌كردن حضور مردم و خاموش كردن تنور انتخابات معطوف كرده است. وزير كشور تاكيد كرد: به طور حتم، مردم در 12 اسفند با حضوري دشمن‌شكن و انبوه‌تر از گذشته در پاي صندوق‌هاي اخذ راي بار ديگر جهانيان را مبهوت دانايي و هوشياري خود خواهند كرد، بنابراين بايد همه تلاش‌ها و زمينه‌ها براي حضور حداكثري مردم فراهم شود.
راه‌اندازي كارناوال تبليغات انتخاباتي ممنوع است
علاوه بر زمان آغاز تبليغات كه مهم است، نحوه تبليغات و در چارجوب قانون بودن آن از نكات ديگري است كه مسوولان اجرايي بر انجام صحيح آن تاكيد كرده‌اند. در همين رابطه، رييس هيات بازرسي ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبليغات نامزدهاي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي صرفا بايد در چارچوب قانون انتخابات بوده و راه اندازي كارناوال و كاروان‌هاي تبليغاتي ممنوع است. «نعمت‌الله تركي» در گفت‌وگو با ايرنا يادآور شد.
بر اساس قانون، تبليغات نامزدها بايد در حوزه انتخابيه و شهري كه در آن براي نمايندگي مجلس ثبت‌نام كرده‌اند صورت گيرد.
جانبداري كارمندان ادارات از نامزدها در ساعات كار ممنوع است
تركي در ادامه از ممنوعيت استفاده از امكانات دولتي و نهاد‌هاي عمومي مردم نهاد خبر داد و اظهار كرد: جانبداري و طرفداري كارمندان ادارات و نهادهاي عمومي مردم نهاد ازجمله شهرداري‌ها له يا عليه نامزدها در ساعات اداري ممنوع است. وي تاكيد كرد: در صورت اثبات قضيه، كارمندان خاطي به هيات‌هاي تخلفات اداري سازمان مربوطه معرفي مي‌شوند و برخورد قانوني با آنها صورت مي‌گيرد.

آخرين آمار كانديداهاي تاييد صلاحيت شده
رييس ستاد انتخابات كشور با حضور در برنامه «نگاه يك» شنبه شب شبكه اول سيما به ارائه آماري از تعداد داوطلبان اين دوره از انتخابات مجلس و نيز تعداد تاييد صلاحيت‌شدگان پرداخت. به گزارش واحد مركزي خبر، سيد صولت مرتضوي گفت:‌ از مجموع 5395 نفري كه نام‌نويسي كرده‌اند تاكنون صلاحيت 3299 نفر تاييد شده است .
وي افزود: از مجموع نمايندگان كنوني مجلس ،261 نفر براي انتخابات مجلس نهم ثبت‌نام كردند، 25 نفر ثبت‌نام نكردند و دو نفر هم انصراف دادند. وي گفت: ‌از مجموع 261 نماينده فعلي مجلس كه براي انتخابات مجلس نهم نام‌نويسي كرده‌اند، صلاحيت33 نفر تاكنون احراز نشده است. مرتضوي در ادامه با اشاره به اين كه از مجموع 25 فرآيند انتخابات 24 فرآيند آن در همه حوزه‌هاي انتخابيه تمام رايانه‌اي برگزار مي‌شود، ‌افزود: ‌در10 درصد حوزه‌هاي انتخابيه، تنها فرآيند باقي مانده يعني اخذ راي نيز رايانه‌اي خواهد بود.
وي تعداد حوزه‌هاي انتخابيه كشور را ‌207 حوزه اعلام كرد و گفت‌: همچنين از 46 هزار و 924 صندوق ، ‌32 هزار و 936 صندوق ثابت و 13 هزار و 988 صندوق سيار است.

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن