تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819636763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقد شوندگي مزيت بورس نسبت به بازارهاي موازي


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: نقد شوندگي مزيت بورس نسبت به بازارهاي موازي


خبرگزاري آريا- نقد شوندگي بازار سرمايه جزء مزيت هاي اين بازار است به طوريكه اين ويژگي در بازار مسكن و ساير بازارهاي موازي قابل رويت نيست.
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، حسن قاليباف اصل درمقايسه وضعيت بازار سرمايه با بازارهاي موازي افزود: به طور حتم، مديريت ريسكي كه سرمايه گذاران در بورس انجام مي دهد، قابل مقايسه با ديگر فرصت هاي سرمايه گذاري نخواهد بود.
مديرعامل شركت بورس ادامه داد: امكان دارد در بازارهاي موازي يكسري فرصت هاي سرمايه گذاري وجود داشته باشد كه عده اي از مردم بخواهند پول خود را به ساير سرمايه گذاري ها تبديل كنند. اين امر مغايرتي با سرمايه گذاري در بورس ندارد و همانطوري كه مي دانيم فرصت هاي خوبي در بازار سرمايه كه قابليت تبديل داشته باشد وجود دارد.
قاليباف يادآور شد: در بورس تهران يكسري از سرمايه ها و وجوه نقد به طور موقت وجود دارد. سرمايه ها دائماً در حال ورود و خروج از بازار سرمايه هستند.
مديرعامل بورس تهران تاكيد كرد: قطعاً افرادي كه وارد بازار سرمايه مي شوند به اين امر توجه دارند كه در بورس با 343 شركت و حدود 37 صنعت مختلف سروكار دارند بنابراين مي توانند براي خود فرصتي مناسب و تنوع خوبي از سرمايه گذاري ايجاد كنند اما در بازار موازي با توجه به نبود تنوع در انتخاب دارايي، تنها مردم مي توانند در يك دارايي سرمايه گذاري كنند و در صورت بروز مشكل صدمات وارد شده هم به همان نسبت سخت تر خواهد بود.
مديرعامل بورس تهران با اشاره به اينكه در سال 90 ارزش بازار افزايش يافته است، اظهار داشت: اينكه گفته مي شود وضعيت بازار هاي موازي و رقيب شامل طلا و سكه، ارز و يا مسكن با رشد رو به رو شده و بورس از اين رهگذر جا مانده است ،كمي با آمار عملكرد بازار سرمايه تفاوت دارد و آمارها اين مسئله را نشان نمي دهد.
دكتر قاليباف افزود: آمارها نشان مي دهد كه امسال حجم معاملات خرده بلوك و دفعات معاملات نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته ، اين در حالي است كه شاخص هاي بازار سرمايه حدود 7 درصد نسبت به ابتداي سال مثبت است.

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن