تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816891993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه سپاه استان سمنان/برگزاري نشست سياسي مهديشهر/فراخوان گردان هاي پايگاه رقيه(س) دامغان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه سپاه استان سمنان/برگزاري نشست سياسي مهديشهر/فراخوان گردان هاي پايگاه رقيه(س) دامغان
برگزاري نشست سياسي مهديشهر/فراخوان گردان هاي پايگاه رقيه(س) دامغان
سمنان-خبرگزاري مهر: نشست سياسي حوزه مقاومت كوثر مهديشهر و فراخوان گردان هاي پايگاه حضرت رقيه(س) دامغان مهمترين عناوين اخبار كوتاه امروز سپاه استان سمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه ناحيه مهديشهر در دومين نشست سياسي حوزه مقاومت كوثر اين شهر گفت: بايد دستاوردهاي انقلاب اسلامي در جامعه توسعه يابد تا اميد و اعتقاد در نسل جوان تقويت شود.

سرهنگي پاسدار يحيي دين پرور افزود: انقلاب اسلامي دستاوردهاي فراواني داشته است و براي حفظ اين دستاوردها بايد آن را حمايت كرد، بنابراين بايد ميزان اميدمندي را افزايش داد.

دومين فراخوان گردان هاي حوزه كوثر دامغان برگزار شد

فرمانده حوزه كوثر شهرستان دامغان، هدف از اجراي اين فراخوان را حفظ و انسجام بسيجيان دانست و افزود: با توجه به رويكرد و مأموريت گردان هاي الزهرا (س) و توسعه كمي و كيفي آنها در سطح پايگاه هاي مقاومت بايد جهت حفظ و انسجام نيروها و آمادگي آنها براي انجام مأموريت هاي محوله مهيا شد.

خديجه راشدي گفت: هدف از اجراي آموزش هاي يگاني و بازآموزي در زمينه هاي دفاعي، امدادي و امنيتي است و تمرين فراخواني يگاني و فعاليت هاي جمعي نيز از ديگر اهداف اين فراخواني است.

انقلاب اسلامي ايران خدامحور است

كارشناس سياسي بسيج سمنان در نشست سياسي پايگاه ام كلثوم اين شهر گفت: در راس انقلاب اسلامي ايران خدا قرار دارد و انقلاب اسلامي خدامحور است.

سيد حسين آقا عمو با اشاره به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي افزود: انتخابات از صحنه هاي سرنوشت ساز كشور است و حضور حداكثري مردم در آن از اهميت بسيار ي برخوردار است .

حضور گسترده در پاي صندوقهاي رأي سدي مقابل دشمن است

كارشناس سياسي بسيج سمنان در نشست سياسي پايگاه حجاب حوزه حضرت خديجه(س) گفت: با حضور گسترده و صفهاي طولاني در پاي صندوق هاي انتخابات سد راه دشمن شده و جلوي نگاه خصمانه دشمن را خواهيم گرفت.

عبدالله دخانيان افزود: در واقع هدف‌ دشمنان دلسردي مردم و خالي كردن نظام از پشتوانه مردم است، لذا براي اين كه نمود پيدا كند بايد در جايي خود را نشان دهد كه صحنه‌ انتخابات يكي از آنها مي باشد.

وي اضافه كرد: طبيعتا حضور يكپارچه و قدرتمندانه مردم در انتخابات و مشاركت حداكثري بهترين پادزهر عليه تحريم‌هاست.

شركت در انتخابات تجديد پيمان با امام راحل (ره) و شهداست

مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه مهديشهر در جمع بسيجيان در مسجد ابوالفضل(ع) اين شهر افزود: با حضور در انتخابات بايد نماينده اصلح را براي مجلس شوراي اسلامي جهت قانونگذاري انتخاب كنيم.

حجت الاسلام غلامحسن حاكمي با تاكيد به پيروي از مقام معظم رهبري گفت: انقلاب اسلامي ايران تحت عنوان امام و ولايت فقيه عملياتي شد و اطاعت پذيري و پيروي از فرامين رهبري انقلاب امروز مهم ترين نياز جنبش بيداري اسلامي به حساب مي آيد.

وي اظهار داشت: سعادت در ولايتمداري است و اگر كسي قدر رهبر و امام زمانش را بداند روز به روز بر عزتش افزوده مي شود، لذا بسيجيان دائما بصيرت خود را ارتقا مي دهند تا بر عزت خود بيافزايند.

بصيرت و آگاهي، انقلاب را بيمه كرده است

مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحيه سمنان، در نشست سياسي پايگاه حضرت مريم (س) حوزه حضرت خديجه (س) اين شهر گفت: مهمترين انتظار مقام معظم رهبري از ما داشتن بصيرت است زيرا بصيرت و آگاهي مردم انقلاب را بيمه كرده است.

حجت الاسلام محمد تقي خيري گنجي افزود: در انتخابات حضور با شكوهي خواهيم داشت و كانديدايي را انتخاب مي كنيم كه متدين بوده، عاشق به اهل بيت باشد و سابقه خوب و ولايت مدار داشته باشد.

شهدا بركت نظام هستند

فرمانده پايگاه بنت الهدي بسيج دامغان در نشستي با اعضاي اين پايگاه ضمن تاكيد بر تكريم شهدا گفت: تكريم شهدا از مهم ترين كارهاي سپاه و بسيج است چون شهدا بركت اين نظام هستند.

راضيه طوسي افزود: شهداء تكليفشان را براي نظام و انقلاب اداء كردند و امروز بزرگترين وظيفه ترويج فرهنگ ايثار و مقاومت به نسل جوان است و بايد در اين راه بيش از پيش تلاش كرد.

وي تصريح كرد: شهدا به معناي واقعي پرچم عزت و افتخار نظام اسلامي را به اهتزاز درآوردند و هميشه اين عزت و افتخار ماندني و جاودانه است.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن